M'n geheugen laat me ff in de steekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen tegen NAC was het/ik wel vet.

Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook tevreden over Ogararu. Zeker omdat dit pas zijn eerste jaar was. Daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Ogararu FTW!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook tevreden over Ogararu. Zeker omdat dit pas zijn eerste jaar was. Daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Ogararu is geen echte rechtsback imo. Voetballend, aanvallend behoorlijk maar verdedigend laat hij behoorlijk wat steken vallen. Staat ook nog al eens aan de verkeerde kant te dekken. Wat mij betreft mag er nog wel een back bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef M0NTANA het volgende:
Gianni Zuiverloon deed het wel aardig, maar is geen échte rechtsback, in tegenstelling tot George Ogararu. Laat hem dus maar lekker in Friesland, want voor de breedte is hij vast te duur.

Maar heeft in de Play-offs wel vaak de fouten van anderen herstelt, was geweldig de laatste paar wedstrijden.. Kijk de beelden nog maar eens terugquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Ogararu is geen echte rechtsback imo. Voetballend, aanvallend behoorlijk maar verdedigend laat hij behoorlijk wat steken vallen. Staat ook nog al eens aan de verkeerde kant te dekken. Wat mij betreft mag er nog wel een back bij.

Hij kan inderdaad alleen maar beter worden, en Ajax heeft ook nog een jeugdopleiding dus misschien komt daar wat talent weg voor Back-Upquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef MaxC het volgende:
Ogararu ontwikkeld zich steeds beter, laat hem gewoon op rechts staan![]()

ongelofelijk dat we CL misliepen door 1 eigen goal en kampioenschap door 1 doelpunt te weinig voor/teveel tegen. zo dicht ligt het bij elkaar.. het verschil tussen 0 miljoen en 30 miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ditmaal dienen we wél de voorronde van de CL te overleven, PSV verdiende maar liefst 30 miljoen euro aan de CL, komend seizoen dus én de voorronde overleven én kampioen worden.

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Als we geen champions league halen zijn we hard de lul. Zowel Sneijder, Huntelaar, Babel en waarschijnlijk ook gabri zullen dan nog gaan verkassen.

Des te opvallender is de gierigheid van PSV op de transfermarkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ditmaal dienen we wél de voorronde van de CL te overleven, PSV verdiende maar liefst 30 miljoen euro aan de CL, komend seizoen dus én de voorronde overleven én kampioen worden.

PSV had veel schulden, eerst zijn de gaten gedicht. Stom is alleen dat ze daarna bijna het volledige budget besteden aan Danko Lazovic, zal de hand van Ronald Koeman wel zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Des te opvallender is de gierigheid van PSV op de transfermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |