M'n geheugen laat me ff in de steekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen tegen NAC was het/ik wel vet.

Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook tevreden over Ogararu. Zeker omdat dit pas zijn eerste jaar was. Daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Ogararu FTW!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook tevreden over Ogararu. Zeker omdat dit pas zijn eerste jaar was. Daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Ogararu is geen echte rechtsback imo. Voetballend, aanvallend behoorlijk maar verdedigend laat hij behoorlijk wat steken vallen. Staat ook nog al eens aan de verkeerde kant te dekken. Wat mij betreft mag er nog wel een back bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef M0NTANA het volgende:
Gianni Zuiverloon deed het wel aardig, maar is geen échte rechtsback, in tegenstelling tot George Ogararu. Laat hem dus maar lekker in Friesland, want voor de breedte is hij vast te duur.

Maar heeft in de Play-offs wel vaak de fouten van anderen herstelt, was geweldig de laatste paar wedstrijden.. Kijk de beelden nog maar eens terugquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Ogararu is geen echte rechtsback imo. Voetballend, aanvallend behoorlijk maar verdedigend laat hij behoorlijk wat steken vallen. Staat ook nog al eens aan de verkeerde kant te dekken. Wat mij betreft mag er nog wel een back bij.

Hij kan inderdaad alleen maar beter worden, en Ajax heeft ook nog een jeugdopleiding dus misschien komt daar wat talent weg voor Back-Upquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef MaxC het volgende:
Ogararu ontwikkeld zich steeds beter, laat hem gewoon op rechts staan![]()

ongelofelijk dat we CL misliepen door 1 eigen goal en kampioenschap door 1 doelpunt te weinig voor/teveel tegen. zo dicht ligt het bij elkaar.. het verschil tussen 0 miljoen en 30 miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ditmaal dienen we wél de voorronde van de CL te overleven, PSV verdiende maar liefst 30 miljoen euro aan de CL, komend seizoen dus én de voorronde overleven én kampioen worden.

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Als we geen champions league halen zijn we hard de lul. Zowel Sneijder, Huntelaar, Babel en waarschijnlijk ook gabri zullen dan nog gaan verkassen.

Des te opvallender is de gierigheid van PSV op de transfermarkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ditmaal dienen we wél de voorronde van de CL te overleven, PSV verdiende maar liefst 30 miljoen euro aan de CL, komend seizoen dus én de voorronde overleven én kampioen worden.

PSV had veel schulden, eerst zijn de gaten gedicht. Stom is alleen dat ze daarna bijna het volledige budget besteden aan Danko Lazovic, zal de hand van Ronald Koeman wel zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Des te opvallender is de gierigheid van PSV op de transfermarkt.

Mwoah, het is wel mooi meegenomen als je bij Ajax speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef El_Bassie het volgende:
Aan de bal is hij wel aardig, maar daar heb je zo weinig aan

quote:

Is vanaf zaterdag te koopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef BB-boy het volgende:
Heeft iemand het nieuwe thuisshirt al binnen?
(zo ja kun je wat foto's van de voorkant maken?)

Ik zie niet echt wat in opkomende backs in combinatie met 4-3-3, backs moeten vooral kunnen verdedigen. Dat ze dan ook nog eens kunnen voetballen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, het is wel mooi meegenomen als je bij Ajax speelt.

Dat "weten" jullie toch elk jaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
Terwijl wij weten dat we kampioen worden![]()

En als het nu net zoals afgelopen seizoen op doelsaldo aankomt ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
Heerlijk die zelfspotTerwijl wij weten dat we kampioen worden
En dan te bedenken dat er Rotterdammers zijn die denken dat wij er mee zitten dat hun een elftal kopen
Rotterdam, wij zijn niet bang! Dan maar 2-4 ipv 0-4, who care's ?

En ik ben nog trots op mijn arrogantie ookquote:

Heeft Makaay er niet genoeg gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
En als het nu net zoals afgelopen seizoen op doelsaldo aankomt ?

Heb jij een alarm dat iedere keer afgaat bij de combinatie "Ajax" en "kampioen"?quote:

Nee.. wat vrat Drenthe ook alweer voor een wedstrijd ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:10 schreef Madine het volgende:
Da's die VOC-mentaliteit, de enige manier om groot te worden.
Of een boterham met pindakaas natuurlijk.

Nee joh, komt door jullie jeugd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
![]()
TT: is niet waar natuurlijk: wij kopen hem al jaren!

Ja geweldig hè!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef BB-boy het volgende:
Beste jeugdopleiding van Nederland toch?

Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja geweldig hè!
Dat is hetzelfde als jullie de beste grasmat van het land-prijs geven...

Ik ebn wel geod met woorde jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.

quote:De Amsterdam Admirals, Nederlands bekendste American football-team, houdt op te bestaan. De Amerikaanse footballbond (NFL) heeft besloten de Europese zomercompetitie op te heffen. In plaats hiervan wil de NFL twee Amerikaanse wedstrijden per seizoen buiten de Verenigde Staten gaan spelen.
"Dat is de beste zakelijke beslissing", aldus een afgevaardigde van de NFL. "We willen onze fans in Europa bedanken voor hun fantastische ondersteuning. De tijd is echter gekomen om de strategie van de NFL te herzien." De organisatie is van plan om met de twee internationale wedstrijden en met behulp van moderne technologie de NFL meer wereldwijd toegankelijk te maken.

oke!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef toma het volgende:
Binnenkort een vervolg op dit filmpje door mij

werk je voortaan id Arena?? Dikke shitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef Silenus het volgende:
Heb vandaag de hele dag op Supporterszaken gewerkt, beetje de wachtlijst voor de Kidsclubaanvragen wegwerken. Helaas geen geruchten!! Zag van Geel nog wel even voorbij lopen, maar ipv Kanu of Arveladze liep er een niet al te knappe vrouw achter hem.

Nee, werd gebeld door Studentlinq (da's het studentenuitzendbureau) waar ik voor werk. In principe kan ik denk ik wel vaker daar werken, net zolang de achterstand een beetje weg is. Zat vandaag aanvragen uit eind april door te voeren, dat schiet niet echt op natuurljk. Vaak worden er andere studenten gebeld, omdat het werk super geestdodend is. (gegevens overnemen in systeem waar alle supporters staan (zijn er samen met SVA dus een stuk of 200.000), paspoortgegevens doorvoeren, welkomstbrief kidsclub en welkomstpakket versturen en dan het volgende blaadje pakken uit een stapel van 2 meter)quote:

hij zat een paar jaar geleden samen met zijn dochter voor mij in de bioscoop. Toen zat ie nog bij AZ. Ik wilde hem toen liever een klap dan een hand geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
Die dochter van Martin is wel lekker die voetbalt hier bij de plaatselijke voetbaldames

dat is wel beter. Ik heb een paar jaar geleden ook eens een CC aangevraagd nooit meer iets van gehoord. Sinds dien koop ik via via maar kaartjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, werd gebeld door Studentlinq (da's het studentenuitzendbureau) waar ik voor werk. In principe kan ik denk ik wel vaker daar werken, net zolang de achterstand een beetje weg is. Zat vandaag aanvragen uit eind april door te voeren, dat schiet niet echt op natuurljk. Vaak worden er andere studenten gebeld, omdat het werk super geestdodend is. (gegevens overnemen in systeem waar alle supporters staan (zijn er samen met SVA dus een stuk of 200.000), paspoortgegevens doorvoeren, welkomstbrief kidsclub en welkomstpakket versturen en dan het volgende blaadje pakken uit een stapel van 2 meter)
Wel tof dat je idd dus gewoon langs het kantoortje van Jaakke loopt, en alles heeft zo'n beetje een eigen kantoortje. Beveiliging/stewards, SVA, Supporterszaken etc etc, en overal ook van die oude Ajaxprullaria aan de muur. Best vet om te zien. Maar als ik gebeld wordt om weer te werken ga ik natuurlijk weer, hopen op een primeurtje in de wandelgangen.![]()

Haha, zou goed kunnen als je al die stapels daar zag. Ook voor de seizoenskaarten lagen nog best veel aanvragen klaar. Hoorde dat er nu rond de 31.000 waren verkocht, dat is net zoveel als vorig jaar op 14 juli. Ofwel, de verkoop gaat beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat is wel beter. Ik heb een paar jaar geleden ook eens een CC aangevraagd nooit meer iets van gehoord. Sinds dien koop ik via via maar kaartjes

We hebben een insider.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, werd gebeld door Studentlinq (da's het studentenuitzendbureau) waar ik voor werk. In principe kan ik denk ik wel vaker daar werken, net zolang de achterstand een beetje weg is. Zat vandaag aanvragen uit eind april door te voeren, dat schiet niet echt op natuurljk. Vaak worden er andere studenten gebeld, omdat het werk super geestdodend is. (gegevens overnemen in systeem waar alle supporters staan (zijn er samen met SVA dus een stuk of 200.000), paspoortgegevens doorvoeren, welkomstbrief kidsclub en welkomstpakket versturen en dan het volgende blaadje pakken uit een stapel van 2 meter)
Wel tof dat je idd dus gewoon langs het kantoortje van Jaakke loopt, en alles heeft zo'n beetje een eigen kantoortje. Beveiliging/stewards, SVA, Supporterszaken etc etc, en overal ook van die oude Ajaxprullaria aan de muur. Best vet om te zien. Maar als ik gebeld wordt om weer te werken ga ik natuurlijk weer, hopen op een primeurtje in de wandelgangen.![]()

Wat een zin zegquote:Gezien het feit dat Wesley Sneijder nog altijd in de belangstelling staat van Valencia en waarschijnlijk ook daadwerkelijk verlaat

Iedereen die er ook maar een beetje aan denkt is veel te goedgelovig. Dat gebeurt nu nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef BigFire het volgende:
Seedorf komt niet en een transfer speelt ook helemaal niet.

Het ongedierte wordt ook weer wakker,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titel![]()
![]()
OMG zelfs jullie had ik hoger ingeschat...
Bij jullie is het ook al tijden een bij elkaar gekocht zooitje.
CL-voetbal en de beker zijn ook te koop toch? Eenmalig 9 miljoen naar Heerenveen overmaken en voila, beide zijn binnen.

En gaat weer massaal aan de seizoenskaartquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het ongedierte wordt ook weer wakker,

foto, tevens is dit de dochter van jaakkequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
Die dochter van Martin is wel lekker die voetbalt hier bij de plaatselijke voetbaldames

Vind het allemaal best, zolang ik er maar eentje heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Silenus het volgende:
Precies, komt zeker nog een hoop bij. Zal uiteindelijk wel weer richting de 40.000 gaan.

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het ongedierte wordt ook weer wakker,

Het is maar waar je van houdtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
foto, tevens is dit de dochter van jaakkehttp://els.hyves.nl

Ik vind het helemaal niet zo gek om af en toe eens te informeren naar dat soort spelers. Zo weten ze tenminste dat je ze erg graag terug wilt en zijn ze in de toekomst eerder geneigd om terug te keren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef BigFire het volgende:
Seedorf komt niet en een transfer speelt ook helemaal niet.

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]

Het is toch zo? Gelijk naar Ajax wijzen als feyenoord een keer een elftal bij elkaar koopt. "Ja maar hunnie doen het ook".quote:

Is ie in het echt ook zo lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Kom net van Amsterdam ik had Daniel de Ridder gezien bij Albert Cuyp daaro op zijn brommer.

Ik ben het ook niet eens met de TT maar om nou te zeggen dat wij destijds CL voetbal gekocht hebben? Wij spelen met heel veel jeugdspelers, dit jaar minstens 6 : Stekelenburg, Vermaelen, Heitinga, Urby, Sneijder, Babel..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titel![]()
![]()
OMG zelfs jullie had ik hoger ingeschat...
Bij jullie is het ook al tijden een bij elkaar gekocht zooitje.
CL-voetbal en de beker zijn ook te koop toch? Eenmalig 9 miljoen naar Heerenveen overmaken en voila, beide zijn binnen.

*Voegt iemand op Hyves toequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]

WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel wasquote:

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Kom net van Amsterdam ik had Daniel de Ridder gezien bij Albert Cuyp daaro op zijn brommer.

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel was![]()

Heb je z'n telefoonnummer of niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel was![]()

Daniel de Vreetridder?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef Madine het volgende:
Daniel de Reetridder?

Ging hij het befaamde kopje koffie drinken met Martin van Geel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |