Haha Donald trek de geitenwollensokken maar vast uit de kast die willen ze binnenkort vast ook aan.quote:Kwik, Kwek en Kwak kunnen beter tofuburgers eten dan soortgenoten," aldus Helder.
Vergeet ook deleren jassen/schoenen niet die ze dragenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste zijn nog die lui die geen vlees eten want dat "iS si3lug voor de beestjes".
En ondertussen wel aan de sojazooi zitten waar tienduizenden hectares aan bos in de Amazone voor moet worden gepakt![]()
Dat zijn veganisten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:04 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Vergeet ook deleren jassen/schoenen niet die ze dragen
En varkens eten zeker van de lucht? Wat dacht je dat er massaal voor veevoer gebruikt wordt... juist, soja. Veel amazonegebied verdwijnt ook voor veehouderij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste zijn nog die lui die geen vlees eten want dat "iS si3lug voor de beestjes".
En ondertussen wel aan de sojazooi zitten waar tienduizenden hectares aan bos in de Amazone voor moet worden gepakt![]()
Varkens eten alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
En varkens eten zeker van de lucht? Wat dacht je dat er massaal voor veevoer gebruikt wordt... juist, soja. Veel amazonegebied verdwijnt ook voor veehouderij.
Maar dat betekent niet dat ze dat krijgen.quote:
Maar dan heb je tenminste wel vleesch en geen homoburger waar je handjes nog slapper van gaan hangen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
En varkens eten zeker van de lucht? Wat dacht je dat er massaal voor veevoer gebruikt wordt... juist, soja. Veel amazonegebied verdwijnt ook voor veehouderij.
Vlees met alcohol en tabak vergelijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Speaking of the devil...
Vega's boos op Donald Duck
En anders zouden de koeien die sojazooi opeten, bovendien door het kappen van hectares bos is er veel meer ruimte voor boeren die die producten willen kweken, wat klaag je nou!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef -skippybal- het volgende:
zal ik eens een worst in reetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef N.icka het volgende:
Vegetarier meldt zich , mag ik nu wat aandacht?
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef CreativeMind het volgende:
Ik heb positieve ervaringen met vegetariėrs
Wat vinden de vegateriėrs van zo'n actie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Speaking of the devil...
Vega's boos op Donald Duck
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat vinden de vegateriėrs van zo'n actie?
Ik vind het zelf nogal overdreven.
2 jaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:42 schreef Peekaboo het volgende:
al eens een bezoekje aan het slachthuis gebracht?
Ja, ik. Ti's smerig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:
Kom op, wie lust er nou geen vlees?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, ik. Ti's smerig.
Bioindustrie zal me roesten en ik ben de laatste twee jaar mee geweest met drijfjachten, maar vlees eet ik niet om de simpele reden dat ik het goor vind.
Hij had niet verwacht dat er een positief antwoord op z'n vraag kwam en weet niet hoe 'ie moet reageren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik geef toch gewoon antwoord op je vraag?
Ook op de verpakkingen van het voer hoeft het niet meer te staan. Om de simpele reden dat men tegenwoordig niet meer kan garanderen dat het soja is zonder gen-techniek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:50 schreef Iblis het volgende:
Als genetisch gemodificeerde soja voor veevoer gebruikt wordt, dan hoeft dit niet gemeld te worden (op het veevoer zelf wel, maar niet op het vlees). Echter, genetische verandering van sojagewassen heeft er wel toe geleid dat Soja veel makkelijker geplant kan worden, met minder intensief ploegen (wat minder bodemerosie tot gevolg heeft), en het spaart brandstof.
Precies, mensen praten altijd over genetische manipulatie alsof het een slecht iets is. Net zoals menen die menen dat kernenergie slecht is. Dat zijn nog eens slecht geļnfomeerde mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:50 schreef Iblis het volgende:
Als genetisch gemodificeerde soja voor veevoer gebruikt wordt, dan hoeft dit niet gemeld te worden (op het veevoer zelf wel, maar niet op het vlees). Echter, genetische verandering van sojagewassen heeft er wel toe geleid dat Soja veel makkelijker geplant kan worden, met minder intensief ploegen (wat minder bodemerosie tot gevolg heeft), en het spaart brandstof.
Dat zal t wel zijn ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij had niet verwacht dat er een positief antwoord op z'n vraag kwam en weet niet hoe 'ie moet reageren.
Hij denkt waarschijnlijk dat je geen vlees meer eet omdat je gezien hebt hoe ze het makenAl die smerige mensen die aan fruit en groente zitten met hun zaadhanden maken uiteraard niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |