quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
´k heb er vertrouwen in hoor. Als we gewoon ons eigen typische Otelul spelletje spelen, dan komt het helemaal goed!
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik voel een samenwerkingsverband aankomen![]()
We kunnen onze jonkies daar mooi stallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!
altijd lastig..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen weer tegen Lokomotiv
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef Hathor het volgende:
EN DATTE WE OTELULLEN ZIJN DAT ZULLEN ZE WEEEEHEEETE....![]()
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat een lastig verhaal worden vanavond hoor.
Dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Het staat na 26 minuten spelen nog steeds 0-0 tegen lokomotiv sofia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmaakpartij natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^
Bezoekersaantal stijgt met 400%quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Rust, en het staat nog 0-0. kom op jongens YNWA![]()
Het zou natuurlijk wel helemaal te gek zijn als FC Otelul deze richting uit zou komen dit jaar met de uefacup, ik ben dan wel geneigd een kijkje te gaan nemen, misschien een sjaaltje ruilen met een van de Otelul boys, das toch een "must have".quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^
Count me inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel helemaal te gek zijn als FC Otelul deze richting uit zou komen dit jaar met de uefacup, ik ben dan wel geneigd een kijkje te gaan nemen, misschien een sjaaltje ruilen met een van de Otelul boys, das toch een "must have".![]()
Ze hebben dapper gestreden maar ze konden het net gewoon niet vinden, het geluk stond niet aan onze kant!quote:Otelul - Loko 0-0. Ce pacat...
30/08/2007 19:28:31
OTELUL GALATI – LOKOMOTIV SOFIA 0-0
Meci disputat joi in Cupa UEFA, turul II prel., mansa II; in tur: 1-3;
Stadionul „Otelul” – 12.000 spectatori;
Cartonase galbene: Nogo 13’, Gado 88’ / Antunovic 40’, Dafcev 40’, Ivanov 52’, Golubovic 55’, Markov 55’, Baldovaliev 68’, Karadzinov 76’;
OTELUL: Bors – Ngapounou (83’ S. Ilie), Nogo (20’ Carja), Jelev, Semeghin – Paraschiv, Kim – Gado, Szekely, Labukas (60’ Radnikov) – Jula. Antrenor: Petre Grigoras;
LOKOMOTIV: Golubovic – Savic, Varbanov, Markov – Oracev, Ivanov, Karadzinov (84’ Koilov), Dobrev – Dafcev – Baldovaliev (72’ Paskov), Antunovic (63’ Djilas). Antrenor: Stefan Grozdanov;
Au arbitrat: Paulo Manuel Gomes Costa – Paulo Jorje Januario Leite Ribeiro, Joao Ferreira Dos Santos – Rui Manuel Gomes Costa (toti din Portugalia).
Het net was gestolen door zigeuners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:23 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ze hebben dapper gestreden maar ze konden het net gewoon niet vinden
Kut Portugezen weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
2 penalties misgelopen, ik verdenk de scheids... Dat Oostblokvoetbal is niet te vertrouwen, we zijn genaaid.
Ach, dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
wat erg zegtis minder erg dat er maar 1 nederlandse club in de CL zeker...
Lichte blessurequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef mcyodogg het volgende:
kutzooi. Waarom moest Nogo er zo vroeg af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |