Dat is volgens mij CSKA.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het iets met de industrie te maken zou hebben, dat zie je vaak in de voormalige oostbloklanden. Als er Dynamo voor staat betekent dat geloof ik dat het team het leger vertegenwoordigde, klopt dat?
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Als dat zo is, zijn de Dynamo teams waarschijnlijk de ploegen die de staat vertegenwoordigden, de politie enzo. Ik herinner me in ieder geval een CSKA Moskou en een CSKA Sofia, en ik ga er voor het gemak even vanuit dat een Russische CSKA hetzelfde vertegenwoordigt als een Bulgaarse. Overigens waren dat tevens omniverenigingen, want ik herinner me ook ijshockeyteams met diezelfde naam.quote:
Het leger dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef MaxPower het volgende:
CSKA = Centralnyi Sportivnyi Klub Armyi
duidelijk genoeg lijkt me.
Kijk daar kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef MaxPower het volgende:
Om het volledig te maken: Dynamo is inderdaad KGB/Politie, Spartak is een club opgericht door de 'handelsunie', en dus de club van het volk. (Moskou hebben we het dan over).
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een lul van staal dus
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.![]()
Dit is een leerzaam topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee.Je hebt me wat geleerd vandaag.
![]()
Logische redenering.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit is een leerzaam topic.![]()
Zo ben ik er vrij zeker van dat Petrolul iets met de olie-industrie te maken heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Hathor het volgende:
De reden dat ik dat zelf niet had kunnen verzinnen ligt in die twee kratjes Bavaria die ik al achter de kiezen heb.![]()
Jongens naar mijn hart.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:
http://www.youtube.com/watch?v=j9fQtLEx3kY
behoorlijk gek!
Ik zal eens gaan googelen voor de grap dit weekend, misschien zijn het vanaf volgende week allemaal Fokkers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
Grupa C of de Steel Boys ()zijn de gasten die je moet hebben.
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Das al meer dan ze waarschijnlijk verwachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlap
SteelBoys.07@gmail.comquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SteelBoys.07@gmail.com
Via deze weg lukt het misschien wel.
Nou! Ik zie er anders best een paar bij waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:07 schreef Schimpie het volgende:
Boh jong hun spelers zijn nou niet bepaald knap.
Neemt niet weg dat het stuk voor stuk helden zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |