gezien in foboquote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben met mn katje aan t knufffelen, ze groeit veel te snel
In je eigen huis nog wel... Hmpffquote:Op zondag 1 juli 2007 01:31 schreef enter het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenenter en meets
![]()
meer enter en alcohol op meets denk ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:31 schreef enter het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenenter en meets
![]()
meer enter minder alcoholquote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meer enter en alcohol op meets denk ik?
en waar kom jij in en hoe groot enzo?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef enter het volgende:
[..]
een flat van 42 verdiepingen, met studentenwoningen en luxe appartementen!
De mijne ligt op schoot te slapen. Heel lief, alleen ik krijg toch een partij warme noten zal ik je zeggen...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben met mn katje aan t knufffelen, ze groeit veel te snel
Ik ga op de 28ste wonen, volgens mij kunnen de SChatters hier... mijn Strijkijzer verhaal niet meer aanhorenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en waar kom jij in en hoe groot enzo?
Je vergeet de foto's. Die zijn immer beter dan tekst.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga op de 28ste wonen, volgens mij kunnen de SChatters hier, mijn Strijkijzer verhaal niet meer aanhoren![]()
Maar gaat heel tof worden, het is een studio met een eigen badkamer en een keuken.
www.hetstrijkijzer.nl
maar hoe groot is zo';n studio? en op die plattegrond zie ik ene berging ofzo? daarnaast de badkamer dan de kamer en aan de kant van de badkamer het keukentje?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga op de 28ste wonen, volgens mij kunnen de SChatters hier... mijn Strijkijzer verhaal niet meer aanhoren![]()
Maar gaat heel tof worden, het is een studio met een eigen badkamer en een keuken.
www.hetstrijkijzer.nl
Neen, dat is dat andere.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:55 schreef Ipho het volgende:
is dit een nachtbagger topic?
Ik ga morgen een duidelijke foto posten, nu eerst slapen !!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe groot is zo';n studio? en op die plattegrond zie ik ene berging ofzo? daarnaast de badkamer dan de kamer en aan de kant van de badkamer het keukentje?
Trusten Cynth. Kusje en slaap lekker.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef enter het volgende:
truste iedereeeeeen!!
Trusten, slaap lekker.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Done, en ik ga ook mn bed indag allemaal
Tofquote:Op zondag 1 juli 2007 02:22 schreef Memento-Mori het volgende:
blijkbaar niet nee
gooooooeeeedquote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef Sala-adin het volgende:
HOE IS HET?
Moe man een geen zin om te pittenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
JA KUT EN MET JOU?
quote:
Een blauwe tweewielerquote:Op zondag 1 juli 2007 16:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi Fiets
wa voor kleur tractor hedde gij?
ik wil er een keer op rijden, toet toetquote:
Nee, alleen vrouwlijke FOK!users mogen op mijn fiets rijdenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil er een keer op rijden, toet toet
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwlijke FOK!users mogen op mijn fiets rijden![]()
He deodinges; wáár hebben ze in Hoogkerk kamers? En welke kamer is dan te huur? Ik kreeg laatst een verzoekje van de user Mark_Boelen (ofzo) om voor een kamer in Groningen mijn ogen open te houden.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil er een keer op rijden, toet toet
binnenkort waarschijnlijk aan de verbindingsweg, want mijn broer gaat naar drachten verhuizenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
He deodinges; wáár hebben ze in Hoogkerk kamers? En welke kamer is dan te huur? Ik kreeg laatst een verzoekje van de user Mark_Boelen (ofzo) om voor een kamer in Groningen mijn ogen open te houden.
Kerkstraat? Of Zuiderweg?
O god daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
binnenkort waarschijnlijk aan de verbindingsweg, want mijn broer gaat naar drachten verhuizen
hij is al druk op zoek naar een geschikte kamer voor hem en zijn vriendin
ik weet niet wat voor buurt die Mark zoekt, maar ik ga het nog wel even met mijn broer over hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
O god daar.
Heheheh, Verbindingsweg.
Mark_Boelen moet je maar eens PMen, hij zoekt een kamer/appartement. Misschien is dit een optie?
Ik denk stad zelf... maar ja, dit is een leuke tussenoptie.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor buurt die Mark zoekt, maar ik ga het nog wel even met mijn broer over hebben
Picsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef MASD het volgende:
shoppen was tof2 LP's gehaalt en mijn vriendin lingerie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |