gooooooeeeedquote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef Sala-adin het volgende:
HOE IS HET?
Moe man een geen zin om te pittenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
JA KUT EN MET JOU?
quote:
Een blauwe tweewielerquote:Op zondag 1 juli 2007 16:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi Fiets
wa voor kleur tractor hedde gij?
ik wil er een keer op rijden, toet toetquote:
Nee, alleen vrouwlijke FOK!users mogen op mijn fiets rijdenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil er een keer op rijden, toet toet
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwlijke FOK!users mogen op mijn fiets rijden![]()
He deodinges; wáár hebben ze in Hoogkerk kamers? En welke kamer is dan te huur? Ik kreeg laatst een verzoekje van de user Mark_Boelen (ofzo) om voor een kamer in Groningen mijn ogen open te houden.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil er een keer op rijden, toet toet
binnenkort waarschijnlijk aan de verbindingsweg, want mijn broer gaat naar drachten verhuizenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
He deodinges; wáár hebben ze in Hoogkerk kamers? En welke kamer is dan te huur? Ik kreeg laatst een verzoekje van de user Mark_Boelen (ofzo) om voor een kamer in Groningen mijn ogen open te houden.
Kerkstraat? Of Zuiderweg?
O god daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
binnenkort waarschijnlijk aan de verbindingsweg, want mijn broer gaat naar drachten verhuizen
hij is al druk op zoek naar een geschikte kamer voor hem en zijn vriendin
ik weet niet wat voor buurt die Mark zoekt, maar ik ga het nog wel even met mijn broer over hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
O god daar.
Heheheh, Verbindingsweg.
Mark_Boelen moet je maar eens PMen, hij zoekt een kamer/appartement. Misschien is dit een optie?
Ik denk stad zelf... maar ja, dit is een leuke tussenoptie.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor buurt die Mark zoekt, maar ik ga het nog wel even met mijn broer over hebben
Picsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef MASD het volgende:
shoppen was tof2 LP's gehaalt en mijn vriendin lingerie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |