En dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga fucking moderator worden, wacht maar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga fucking moderator worden, wacht maar.
Baaj, de grap van de topics die je opent is er echt wel af. Ook al steek je veel tijd in je OP, waarvoor alle respect, maar het komt op hetzelfde neer als bijna ieder topic van iemand wat over zichzelf gaat. Vandaar dan ook mijn opmerking 'start een weblog of koop een dagboek'. Na bijna elke week een (bijna) zelfde topic van je is het ook wel weer effe genoeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Laat ik mijn vraag nogmaals stellen:
Willen jullie kwaliteitsloze topics alom, of topics waar tijd in gestoken is?
en als er topics zijn waar duidelijk tijd in gestoken is willen jullie dat dan meteen de grond in stampen door het te sluiten en af te doen met een bullshit reden? Wat voor message moet dat MIJ geven dan.
En ik ben echt niet snel pissig maar nu dus wel.
Ik vind dit echt een naaistreek, ik doe dit godverdomme om onz weer wat kwaliteit te geven en jullie draaien het lekker om en doen allemaal vrolijk mee met de anti bg stemming, mensen waar ik altijd goeie gesprekken mee heb gehad, en hop het slaat om. Enig idee hoe leuk dat moet zijn voor iemand die zn fucking tijd ergens in steekt? En kom niet aan met bullshit dat het niet iets voor onz is.
Er is namelijk geen maatstaaf voor onz. En dat weten jullie allemaal.
Wat een moderator op onz hoort te verwijderen is bagger en shit dat over de top gaat.
Niet dingen waar tijd ingestoken is voor de 100e keer en bij reeks geclassificeerd is door zowel users, fokradio en crew als kwaliteitstopics.
Zien jullie welk andere onzer in deze tijd al anderhalf uur voor een topic uittrekken?
Zien jullie welk andere user uberhaupt zijn vrije tijd opofferen om mensen te entertainen?
En als ik hier weer een kut reply op krijg dan fuck jullie dan maar lekker een end heen want dan ben ik er klaar mee, ban me dan maar en blijf uit mijn buurt want als iets mij kwaad kan krijgen dan is het wel wanneer mensen mij lopen te bespelen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja lach maar, ik meen het.
Ik ga echt alles eraan doen om onz mod te worden.
Ik heb alle kwalificaties, ik heb genoeg achterban, en ik heb al meerdere toezeggingen gehad.
Ik ga serieus voor fok werken.
Succes, serieus. Misschien ga je het dan begrijpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb alle kwalificaties, ik heb genoeg achterban, en ik heb al meerdere toezeggingen gehad.
Volgens mij neemt iemand internet te serieusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen motten je gewoon niet , met je narcistische kut topicsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Die "discussie" kan verder in Ik wil serieus moderator worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iemand internet te serieus![]()
![]()
ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef zarGon het volgende:
Okay, nu wil ik ook weten wie om 1200 uur het goeiemorgen topic sloot.
murp dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef zarGon het volgende:
Boeit het? Nee, dus kssst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef zarGon het volgende:
Ik heb wat SC overboord gegooid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Zou een mod me kunnen helpen door mijn liefdes topic een beetje schoon te houden?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |