Done en meteen de Wiki aangepastquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
De Feedbagger banner moet nog veranderd worden
Als we een topic zouden openen dan zou jij hem weer sluitenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
Houden we een beetje rekening met het feit dat dit FB is?
Misschien moet je een mooi topic openen, op zijn baajguardiaans, waarin je ' helder ' uiteenzet waarom juist jij deze gewilde plek dient op te vullen.
Beetje plaatjes erbij enzo; helemaal leuk!
ik prijs mezelf gelukkig dat ik jouw definitie van humor niet aanhang.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Als we een topic zouden openen dan zou jij hem weer sluiten
Omdat je totaal geen humor hebt![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
DirkH herkent humor nog niet als het rectaal in zijn anus wordt gepompt.
Het grote dooie vis topic # 1
Neem nog een krat bier loser
Zielig mannetje, je opent gewoon bagger. En dan gaat er een slotje op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is er bagger aan een briljant topic waar velen samen met mij menig minuutje lol aan beleeft en de tijd van b.v. de Iraakse oorlog even vergeet en gezamelijk een ondersteuntje vindt in deze tijd van oorlogen en massamoorden ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zielig mannetje, je opent gewoon bagger. En dan gaat er een slotje op.
Dag tong80
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
Houden we een beetje rekening met het feit dat dit FB is?
Misschien moet je een mooi topic openen, op zijn baajguardiaans, waarin je ' helder ' uiteenzet waarom juist jij deze gewilde plek dient op te vullen.
Beetje plaatjes erbij enzo; helemaal leuk!
Het is gewoon bagger, er was niks briljants aan. Dode vis, dode vis plaatje en dat was het. Jij hebt je minuutje lol gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er bagger aan een briljant topic waar velen samen met mij menig minuutje lol aan beleeft en de tijd van b.v. de Iraakse oorlog even vergeet en gezamelijk een ondersteuntje vindt in deze tijd van oorlogen en massamoorden ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is gewoon bagger, er was niks briljants aan. Dode vis, dode vis plaatje en dat was het. Jij hebt je minuutje lol gehad.
Dicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef Double-Helix het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor iedereen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |