abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52034203
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kevin Smith gaat blijkbaar een aflevering regisseren van Heroes:Origins.
ben benieuwd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:45:32 #242
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_52057169
Heroes - Behind the scenes (8min episodes)

Heroes Unmasked
Wat je vindt, ...
pi_52062560
quote:
Op zondag 22 juli 2007 03:22 schreef SiGNe het volgende:
Op de tekeningen is ook een soort vuurmonster te zien, ik gok dat dat die grote boeman is..
bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:36:24 #244
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_52063454
nee, dat was een scene in een museum
Ik heb het echt over een brandend personage die groter en breder is dan een gewoon mens maar tch menselijke eigenschappen heeft. (in elk geval armen en ogen zijn te zien in de comics)
pi_52063683
was dat niet de exploderende Peter Petrelli?
pi_52066338
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:01 schreef MadScientist het volgende:

[..]

bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?
Dat was geen draak, maar een dino!

een T-Rex zelfs!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_52080155
Mss is het al eerder besproken, maar ik zit nog met wat vragen .
1) Hoe komt de 'future' Peter aan dat gigantische litteken in z'n gezicht? Hoe heeft ie uberhaupt zijn eigen explosie overleefd?
2) Weten jullie meer over die chick die als gave heeft dat ze 'draadloos kan internetten' (!). Komt ze terug in seizoen 2?
3) Is de 'Haitian' nou goed of slecht? Ik bedoel, hij voert z'n taken gewoon uit in opdracht van 'the company'; hij is niets anders gewend. Toch is het wel vreemd dat b.v. de dame die kan shapeshiften in de toekomst wel goed blijkt te zijn (ze helft Bennet met het laten onderduiken van mensen met een gave). Beetje jammer dat de Haitian guy dan nog steeds slechts 'orders' opneemt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2007 18:27:52 ]
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:31:19 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52080238
1) Hoe dat ook is gekomen: doordat ze het heden hebben veranderd zal het nooit gebeuren en zullen we het nooit weten.
2) Hana Gitelman. Zij is dood. Ze heeft de tracking satelliet onklaar gemaakt, daarover kun je meer lezen in de comics.
3) Candice kan niet 'shapeshiften', ze is een illusionist. De Haitian is vooralsnog een onzeker figuur, de laatste keer dat we 'm zagen voerde hij de orders van Ma Petrelli uit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52080559
Ha, je zit er duidelijk nog helemaal in! Mooi zo .

Schiet mij nog even wat te binnen: het kindje die mensen met gaven kan opsporen zegt op een gegeven moment iets in de zin van: "er is ook iemand die wil ik niet opsporen, die kan mij zien als ik dat doe". Over wie zou dit kunnen gaan? Moeder Petrelli? Het ging daar niet over Sylar (die kon ze wel gewoon vinden).
Oh eerm, dit wordt al besproken in dit topic.

Overigens vermoed ik dat als Hiro in het verleden terechtkomt, dat hij dan hulp krijgt van degene waar zijn vader hem in zijn jeugd altijd over vertelde; die Japanse volksheld (weet naam niet). Het lijkt me best goed kunnen dat hij ook die warrior is die over de heuvel met z'n paard komt. Of was dit allemaal al wel duidelijk.

Klopt wbt Candice: kon het even niet zo snel omschrijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2007 18:49:22 ]
pi_52080918
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat was geen draak, maar een dino!

een T-Rex zelfs!
Wie weet moet Hiro daar zelfs de tijdlijn veranderen.

Jammer dat Hana dood is, het was wel een lekker ding. Ik hoop eigenlijk dat Nathan en Peter het overleeft hebben, is daar al iets bekend over? The ultimate bad guy komt nog volgens Molly Walker, daar is Sylar een poesje om te aaien bij.

Ik hoop dat seizoen 2 een minder mat begin heeft dan het einde van seizoen 1. Ik vond dat 'gevecht' tussen Peter en Sylar echt weinig voorstellen.
Verbaal terrorist
pi_52080945
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Nou je eerm, je weet toch wel dat dat beeld (als in 'screenshot') van Hiro versus de dino voorkomt in het museum? Het bleek dus geen echte dino, maar een opgezette.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:07:14 #252
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52081043
quote:

[..]

Jammer dat Hana dood is, het was wel een lekker ding. Ik hoop eigenlijk dat Nathan en Peter het overleeft hebben, is daar al iets bekend over? The ultimate bad guy komt nog volgens Molly Walker, daar is Sylar een poesje om te aaien bij.

Ik hoop dat seizoen 2 een minder mat begin heeft dan het einde van seizoen 1. Ik vond dat 'gevecht' tussen Peter en Sylar echt weinig voorstellen.
Het eindgevecht viel idd tegen. Ook omdat Sylar zoveel sterker is dan Peter. De glimp van het gevecht tussen Peter en Sylar in de toekomst zag er wel weer vet uit
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52081231
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:02 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nou je eerm, je weet toch wel dat dat beeld (als in 'screenshot') van Hiro versus de dino voorkomt in het museum? Het bleek dus geen echte dino, maar een opgezette.
Ja dat weet ik
Verbaal terrorist
pi_52081257
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Het eindgevecht viel idd tegen. Ook omdat Sylar zoveel sterker is dan Peter. De glimp van het gevecht tussen Peter en Sylar in de toekomst zag er wel weer vet uit
Eigenlijk zou Sylar niet veel sterker moeten zijn dan Peter. Peter kan alles wat Sylar heeft overnemen. Dan kan hij dus ook het inzicht van Sylar en zijn laatst verworven krachten gebruiken.

Ik snap ook eigenlijk niet waarom Peter geen controle meer had over de krachten. Eerder had hij dat wel.
Verbaal terrorist
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:35:29 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52081673
Hiro's trip naar het verleden gaat te maken hebben met wat er in het heden gebeurt. In Volume 2 blijft Hiro een paar afleveringen in het verleden, en het heden speelt zich vier maanden na de 'bom' af. Ik heb geen idee hoe, maar de verhalen in verleden en heden worden met elkaar verbonden, aldus Kring.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:37:20 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52081719
quote:

Ik hoop eigenlijk dat Nathan en Peter het overleeft hebben, is daar al iets bekend over?
Daar is al iets bekend over. Pasdar en Ventimiglia zitten ook in seizoen 2, en ik neem eigenlijk aan dat dat inhoudt dat hun personages het overleefd hebben. Kan ook wat anders zijn, zoals een blik op het verleden of een alternatieve realiteit ofzo, maar ze zullen het wel niet te ingewikkeld maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52083035
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

Daar is al iets bekend over. Pasdar en Ventimiglia zitten ook in seizoen 2, en ik neem eigenlijk aan dat dat inhoudt dat hun personages het overleefd hebben. Kan ook wat anders zijn, zoals een blik op het verleden of een alternatieve realiteit ofzo, maar ze zullen het wel niet te ingewikkeld maken.
wilden wij dat weten ??? !!! kon dat niet in een spoiler ?!?!?!?
ik wilde dat gewoon afwachten in september !! AARG
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:30:00 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52083244
Wat, het is slechts speculatie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52092732
Hana Gitelman, is die niet 'sort of'-dood? Wat ik uit de comic heb begrepen is ze fysiek wel aan haar einde gekomen in de ruimte, maar is haar geest in de sateliet gekomen. Ze kon op een gegeven moment, nadat ze dood was, nog wel met Micah communiceren via IM. Daarin melde ze "The truth is, death is never quite what you expect it to be. It might seem like an ending but really... the journey is just beginning."
Ik sluit niet uit dat ze ooit nog eens om de hoek komt kijken, in die 'bodyless' vorm.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:08:41 #260
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_52093789
Euh hoe is Hana Gitelman dood gegaan ? Dat heb ik denk ik gemist. tenminste.. zal ik wel vergeten zijn, ik heb zo verschrikkelijk snel heel seizoen 1 af zitten kijiken

Of heb je het over de comics (net achter gekomen hoor daarom de -edit-)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Heroes_graphic_novels

En Peter zou idd beter / krachtiger moeten zijn dan Sylar, zo lang hij die krachten maar goed ontwikkeld. Als Sylar Petter vermoord, hoeft Sylar in elk geval niet meer te moorden... en er bestaan er meer zoals Peter (zei die onzichtbare man toch?), dus wie weet gebeurd het nog wel een keer dat Sylar zo'n zelfde persoon tegenkomt en z'n brein opvreet of wat ie er mee doet.. Dan heb je pas echt een mooi gevecht

[ Bericht 18% gewijzigd door JK op 04-08-2007 11:21:40 ]
  Admin zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:13:11 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52094978
Hana zou inderdaad nog best eens terug kunnen komen in een bepaalde vorm. Hangt een beetje af van wat ze met volume 2 van plan zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52095263
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef Breuls het volgende:
Hana zou inderdaad nog best eens terug kunnen komen in een bepaalde vorm. Hangt een beetje af van wat ze met volume 2 van plan zijn.
Het zou zonde zijn om het niet te doen vind ik. Een hero in zo'n vorm heeft genoeg potentie voor een verhaaltje, al is het dan in een aflevering van een comic.

@JK: inderdaad, de comics. Nummer 33 en 34 zijn de afleveringen van een serie over Hana.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  Admin zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:39:19 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52095454
Handig overzichtje van de nieuwe karakters: http://www.joo-see.com/heroeslatestactor.html
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52095512

zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:49:50 #265
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52095617
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:39 schreef Breuls het volgende:
Handig overzichtje van de nieuwe karakters: http://www.joo-see.com/heroeslatestactor.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet in hoeverre dit spoilt, maar ik zal er maar tags rond plaatsen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:53:32 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52095685
Mja, spoiler.. ik vind het een beetje lastig om in de pre-season buzz (wat dit feitelijk is) een lijn te trekken tussen leuke nieuwtjes en zaken die daadwerkelijk de boel verderven.

Maar om op je spoiler in te gaan: ja, en dat schijnt nog een bepaalde waarde te krijgen, verhaaltechnisch.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:24:24 #267
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_52096224
Heb ik met die comic's in elk geval weer wat te lezen tot s2 komt
En dan is het elke week weer wachten op elke aflevering, nu met s1 kon ik er zo doorheen blazen...

Die foto van Hayden Zeker dr stringetje wat niet zo lekker zit
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:28:10 #268
116613 NX
mixin...
pi_52098224
Hebben jullie al HEROES Umasked gezien? Echte aanrader voor de fans!
  Admin zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:33:41 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52098306
Ik heb aflevering 2 gemist, maar 1 wel gezien en ik hoop 3 niet vergeten te kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:35:01 #270
116613 NX
mixin...
pi_52098333
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:33 schreef Breuls het volgende:
Ik heb aflevering 2 gemist, maar 1 wel gezien en ik hoop 3 niet vergeten te kijken.
Heb net aflv.1 gezien, en ik moet zeggen, ik krijg nog steeds kippenvel van HEROES, blijft de beste serie (2006/2007 )!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:33:06 #271
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_52099316
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 08:59 schreef WheeleE het volgende:
Hana Gitelman, is die niet 'sort of'-dood? Wat ik uit de comic heb begrepen is ze fysiek wel aan haar einde gekomen in de ruimte, maar is haar geest in de sateliet gekomen. Ze kon op een gegeven moment, nadat ze dood was, nog wel met Micah communiceren via IM. Daarin melde ze "The truth is, death is never quite what you expect it to be. It might seem like an ending but really... the journey is just beginning."
Ik sluit niet uit dat ze ooit nog eens om de hoek komt kijken, in die 'bodyless' vorm.
sjeetje, jij let goed op
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_52100176
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:28 schreef NX het volgende:
Hebben jullie al HEROES Umasked gezien? Echte aanrader voor de fans!
Wie wat waar? (Ben ik nou zo onoplettend? Zend Net5 't uit ofzo? :/ Dat kan het verklaren want ik kijk verder bijna nooit tv .)
pi_52100303
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:33 schreef Trafasi het volgende:

[..]

sjeetje, jij let goed op
Ik heb me al eens eerder verbaasd over dat coole einde van Hana, vandaar dat het een beetje is blijven hangen. De exacte quote heb ik gewoon moeten opzoeken hoor .
  Admin zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:37:05 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52100460
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:20 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wie wat waar? (Ben ik nou zo onoplettend? Zend Net5 't uit ofzo? :/ Dat kan het verklaren want ik kijk verder bijna nooit tv .)
BBC Two, elke woensdag na Heroes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52122701
Oke dan!
Net de laatste gekeken, nog niet in dit topic durfen kijken voor spoilers (en dat was terecht)

Wel supergave serie, al was het soms wat te langdradig (vooral dat niki/jessica ding had van mij niet echt gehoeven, doe dan maar meer Hiro en Peter )

Kan iig niet wachten tot seizoen 2
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52122742
Wanneer komt seizoen 2 eigenlijk

Ik wil niet het hele topic lezen want misschien staan er al spoilers van s2 namelijk
pi_52122874
half/derde week van september
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:29:45 #278
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_52122940
24 September.

Ben trouwens 'nieuw' hier.
Had eindelijk tijd gevonden om 2 of 3 afleveringen te kijken.
Maar het was zo spannend dat ik vervolgens heel seizoen 1 in 2 dagen af heb gekeken.
Prachtige serie.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  Admin zondag 5 augustus 2007 @ 18:39:26 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52123172
Als je de serie zo snel hebt gekeken zou ik willen aanbevelen om over een tijdje nog een ronde te doen, en het dan te verspreiden over een week ofzo. Dan krijg je er meer van mee. Heroes is echt een serie die je gewoon vaker kunt zien, imho.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:09:35 #280
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_52123797
Ik weet niet of ik daar de tijd voor heb.
In 2 dagen was het wel goed te volgen, wat ik bij sommige series niet heb.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52123849
De vetste aflevering was trouwens dat ze in de toekomst waren
Met een coole Hiro en Parkman als bad cop
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:16:55 #282
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_52123979
Peter met litteken op zn gezicht zag er ook wel badass uit
Ben benieuwd hoe hij die krijgt
  Admin zondag 5 augustus 2007 @ 19:30:27 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52124250
Dat zullen we dus waarschijnlijk nooit weten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:25 #284
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_52138720
BEWARE, MAJOR SPOILERS!!
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=135774
Maar wel heel leuk
*fav's: behind the scenes
pi_52140405
Bij de novels staat: Think you've read them all? Maybe, but have you found all the hidden surprises? Kan iemand me op een voorbeeld van zo'n hidden surprise wijzen? Wellicht dat ik ze allang gezien had en ze niet als zodanig beschouw, of misschien heb ik ze gewoon over 't hoofd gezien.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:06:48 #286
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_52148603
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij de novels staat: Think you've read them all? Maybe, but have you found all the hidden surprises? Kan iemand me op een voorbeeld van zo'n hidden surprise wijzen? Wellicht dat ik ze allang gezien had en ze niet als zodanig beschouw, of misschien heb ik ze gewoon over 't hoofd gezien.
wat ik denk ik dat ze de foto's bedoelen.
soms kan je bij de interactive novel op een pagina klikken, en dan krijg je een "behind the scene's"-foto te zien...
maar dat weet ik niet zeker..
pi_52148821
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Trafasi het volgende:

[..]

wat ik denk ik dat ze de foto's bedoelen.
soms kan je bij de interactive novel op een pagina klikken, en dan krijg je een "behind the scene's"-foto te zien...
maar dat weet ik niet zeker..
Als je deze links neemt: http://www.nbc.com/Heroes/novels/downloads/chapter31_ee.jpg kun je 31 telkens 1tje verhogen tot 44. Dan krijg je een behind-the-scenes-foto te zien.
pi_52158921
Mohinder Suresh heeft wél 'krachten'! Toen Peter hem vond was hij nogal aan het bloeden. Een paar momenten later kon hij gewoon een computer kapot slaan en auto rijden zonder dat je kon zien dat hij gewond was.

Mohinder heeft hetzelfde als Claire!
quote:
Mohinder is surmised to possess the gift of spontaneous regeneration. This has been observed after him being stapled to the ceiling through statues (due to Sylar) and blood fountaining from his mouth, and moments later having no obvious wounds, not any problem moving a 5200 pound bookshelf forward, destroying a computer, and calmly driving his taxi.
http://theories.activatin(...)/Mohinder_Suresh#Fax
led nie op de spelvaudten!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:32:41 #289
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_52162824
sjah, z'n zusje had ook een "gift", dus misschien hij ook wel...

En zijn bloed is speciaal... (kon molly genezen)
pi_52173434
z'n bloed bevat antistoffen waarmee hij z'n zus kon genezen, de zus leidde toen aan dezelfde ziekte als molly nu

maar idd, zn zus had een gave, dus hij moet daarnaast ook een gave hebben.
heeft sylar z'n vader daarom vermoord ? om z'n gave te stelen ?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:08:39 #291
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_52181510
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef janimie het volgende:
z'n bloed bevat antistoffen waarmee hij z'n zus kon genezen, de zus leidde toen aan dezelfde ziekte als molly nu

maar idd, zn zus had een gave, dus hij moet daarnaast ook een gave hebben.
heeft sylar z'n vader daarom vermoord ? om z'n gave te stelen ?
Het kan allemaal... *zucht*, kan niet meer wachten!!! (op seizoen 2)
pi_52188932
Wat betekent die tattoo op de schouders van sommige heroes nou uiteindelijk?
Is het iets dat elke hero heeft. En groeit evenredig met de beheersing van de abilities van de heroes?
Of komt het door die isotopen die er door The Company in worden geschoten om sommige heroes te tracken?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:12:18 #293
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_52189175
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef J0sT het volgende:
Wat betekent die tattoo op de schouders van sommige heroes nou uiteindelijk?
Is het iets dat elke hero heeft. En groeit evenredig met de beheersing van de abilities van de heroes?
Of komt het door die isotopen die er door The Company in worden geschoten om sommige heroes te tracken?
Dat teken staat ook op het zwaard en de haitian heeft het op een ketting. Dus heeft niet rechtstreeks iets te maken met the company.. we weten nog niet waarom het er is
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  Admin woensdag 8 augustus 2007 @ 09:22:44 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52189350
De twee streepjes zijn van de OWI, inderdaad de isotopen, het helix teken heb ik alleen bij Jessica gezien eigenlijk (en op voorwerpen natuurlijk).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52193326
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Breuls het volgende:
De twee streepjes zijn van de OWI, inderdaad de isotopen, het helix teken heb ik alleen bij Jessica gezien eigenlijk (en op voorwerpen natuurlijk).
Die tekens kregen ze als brandmerken mee nadat ze door Noah Bennet 'geholpen'werden. Daar wordt meerdere keren naar verwezen.
Verbaal terrorist
  Admin woensdag 8 augustus 2007 @ 12:19:40 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52193893
Ja, dat zeg ik toch?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52195323
heroes was echt een wereldserie. Heb de serie alleen al te lang niet meer gezien, was er vrij snel bij voordat het hier echt bekend was. Verbaasd me dat RTL het pas zo laat uit zend maar dat is hun probleem.

Seizoen 2, nu nog maar even wachten maar half juni vond ik het echt nog te lang wachten. Ben benieuwd!
Zonder wrijving geen glans
pi_52196451
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:19 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat zeg ik toch?
Ik zeg het nog een keer, net even anders...
Verbaal terrorist
  Admin donderdag 9 augustus 2007 @ 23:05:06 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52242915
Refererend aan iets dat hierboven wordt besproken maar ik niet zal quoten ivm spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er naar uit dat dit in seizoen 2 weer een toevoeging aan Heroes 360 wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:17:38 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_52247202
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
heroes was echt een wereldserie. Heb de serie alleen al te lang niet meer gezien, was er vrij snel bij voordat het hier echt bekend was.
Je praat erover alsof het al jaren geleden was dat het uitgezonden werd...
nog anderhalve maand en we kunnen weer verder gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')