ben benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kevin Smith gaat blijkbaar een aflevering regisseren van Heroes:Origins.
bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:22 schreef SiGNe het volgende:
Op de tekeningen is ook een soort vuurmonster te zien, ik gok dat dat die grote boeman is..
Dat was geen draak, maar een dino!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:01 schreef MadScientist het volgende:
[..]
bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?
Wie weet moet Hiro daar zelfs de tijdlijn veranderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat was geen draak, maar een dino!
een T-Rex zelfs!
Nou je eerm, je weet toch wel dat dat beeld (als in 'screenshot') van Hiro versus de dino voorkomt in het museum? Het bleek dus geen echte dino, maar een opgezette.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wie weet moet Hiro daar zelfs de tijdlijn veranderen.![]()
Het eindgevecht viel idd tegen. Ook omdat Sylar zoveel sterker is dan Peter. De glimp van het gevecht tussen Peter en Sylar in de toekomst zag er wel weer vet uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wie weet moet Hiro daar zelfs de tijdlijn veranderen.![]()
Jammer dat Hana dood is, het was wel een lekker ding. Ik hoop eigenlijk dat Nathan en Peter het overleeft hebben, is daar al iets bekend over? The ultimate bad guy komt nog volgens Molly Walker, daar is Sylar een poesje om te aaien bij.![]()
Ik hoop dat seizoen 2 een minder mat begin heeft dan het einde van seizoen 1. Ik vond dat 'gevecht' tussen Peter en Sylar echt weinig voorstellen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nou je eerm, je weet toch wel dat dat beeld (als in 'screenshot') van Hiro versus de dino voorkomt in het museum? Het bleek dus geen echte dino, maar een opgezette.
Eigenlijk zou Sylar niet veel sterker moeten zijn dan Peter. Peter kan alles wat Sylar heeft overnemen. Dan kan hij dus ook het inzicht van Sylar en zijn laatst verworven krachten gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het eindgevecht viel idd tegen. Ook omdat Sylar zoveel sterker is dan Peter. De glimp van het gevecht tussen Peter en Sylar in de toekomst zag er wel weer vet uit
Daar is al iets bekend over. Pasdar en Ventimiglia zitten ook in seizoen 2, en ik neem eigenlijk aan dat dat inhoudt dat hun personages het overleefd hebben. Kan ook wat anders zijn, zoals een blik op het verleden of een alternatieve realiteit ofzo, maar ze zullen het wel niet te ingewikkeld maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Nathan en Peter het overleeft hebben, is daar al iets bekend over?
wilden wij dat weten ??? !!! kon dat niet in een spoiler ?!?!?!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar is al iets bekend over. Pasdar en Ventimiglia zitten ook in seizoen 2, en ik neem eigenlijk aan dat dat inhoudt dat hun personages het overleefd hebben. Kan ook wat anders zijn, zoals een blik op het verleden of een alternatieve realiteit ofzo, maar ze zullen het wel niet te ingewikkeld maken.
Het zou zonde zijn om het niet te doen vind ik. Een hero in zo'n vorm heeft genoeg potentie voor een verhaaltje, al is het dan in een aflevering van een comic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef Breuls het volgende:
Hana zou inderdaad nog best eens terug kunnen komen in een bepaalde vorm. Hangt een beetje af van wat ze met volume 2 van plan zijn.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:39 schreef Breuls het volgende:
Handig overzichtje van de nieuwe karakters: http://www.joo-see.com/heroeslatestactor.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet in hoeverre dit spoilt, maar ik zal er maar tags rond plaatsen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Heb net aflv.1 gezien, en ik moet zeggen, ik krijg nog steeds kippenvel van HEROES, blijft de beste serie (2006/2007quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:33 schreef Breuls het volgende:
Ik heb aflevering 2 gemist, maar 1 wel gezien en ik hoop 3 niet vergeten te kijken.
sjeetje, jij let goed opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:59 schreef WheeleE het volgende:
Hana Gitelman, is die niet 'sort of'-dood? Wat ik uit de comic heb begrepen is ze fysiek wel aan haar einde gekomen in de ruimte, maar is haar geest in de sateliet gekomen. Ze kon op een gegeven moment, nadat ze dood was, nog wel met Micah communiceren via IM. Daarin melde ze "The truth is, death is never quite what you expect it to be. It might seem like an ending but really... the journey is just beginning."
Ik sluit niet uit dat ze ooit nog eens om de hoek komt kijken, in die 'bodyless' vorm.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:28 schreef NX het volgende:
Hebben jullie al HEROES Umasked gezien? Echte aanrader voor de fans!
Ik heb me al eens eerder verbaasd over dat coole einde van Hana, vandaar dat het een beetje is blijven hangen. De exacte quote heb ik gewoon moeten opzoeken hoorquote:
BBC Two, elke woensdag na Heroes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wie wat waar?(Ben ik nou zo onoplettend? Zend Net5 't uit ofzo? :/ Dat kan het verklaren want ik kijk verder bijna nooit tv
.)
wat ik denk ik dat ze de foto's bedoelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij de novels staat: Think you've read them all? Maybe, but have you found all the hidden surprises? Kan iemand me op een voorbeeld van zo'n hidden surprise wijzen? Wellicht dat ik ze allang gezien had en ze niet als zodanig beschouw, of misschien heb ik ze gewoon over 't hoofd gezien.
Als je deze links neemt: http://www.nbc.com/Heroes/novels/downloads/chapter31_ee.jpg kun je 31 telkens 1tje verhogen tot 44. Dan krijg je een behind-the-scenes-foto te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Trafasi het volgende:
[..]
wat ik denk ik dat ze de foto's bedoelen.
soms kan je bij de interactive novel op een pagina klikken, en dan krijg je een "behind the scene's"-foto te zien...
maar dat weet ik niet zeker..
http://theories.activatin(...)/Mohinder_Suresh#Faxquote:Mohinder is surmised to possess the gift of spontaneous regeneration. This has been observed after him being stapled to the ceiling through statues (due to Sylar) and blood fountaining from his mouth, and moments later having no obvious wounds, not any problem moving a 5200 pound bookshelf forward, destroying a computer, and calmly driving his taxi.
Het kan allemaal... *zucht*, kan niet meer wachten!!! (op seizoen 2)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef janimie het volgende:
z'n bloed bevat antistoffen waarmee hij z'n zus kon genezen, de zus leidde toen aan dezelfde ziekte als molly nu
maar idd, zn zus had een gave, dus hij moet daarnaast ook een gave hebben.
heeft sylar z'n vader daarom vermoord ? om z'n gave te stelen ?
Dat teken staat ook op het zwaard en de haitian heeft het op een ketting. Dus heeft niet rechtstreeks iets te maken met the company.. we weten nog niet waarom het er isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef J0sT het volgende:
Wat betekent die tattoo op de schouders van sommige heroes nou uiteindelijk?
Is het iets dat elke hero heeft. En groeit evenredig met de beheersing van de abilities van de heroes?
Of komt het door die isotopen die er door The Company in worden geschoten om sommige heroes te tracken?
Die tekens kregen ze als brandmerken mee nadat ze door Noah Bennet 'geholpen'werden. Daar wordt meerdere keren naar verwezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Breuls het volgende:
De twee streepjes zijn van de OWI, inderdaad de isotopen, het helix teken heb ik alleen bij Jessica gezien eigenlijk (en op voorwerpen natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er naar uit dat dit in seizoen 2 weer een toevoeging aan Heroes 360 wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Je praat erover alsof het al jaren geleden was dat het uitgezonden werd...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
heroes was echt een wereldserie. Heb de serie alleen al te lang niet meer gezien, was er vrij snel bij voordat het hier echt bekend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |