Nee, want dan zou ze hem niet kunnen zien. En ze zei iets als in 'when I try to see him he sees me' ofzo dacht ik..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Licko het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de haitian? net als dat parkman zijn gedachten niet kan lezen?
Dat is ook zo'n hero, die radio aktief is. Peter petrelli absorbeert zijn ability en die ability zorgt er ook voor dat Peter petrelli gaat exploderen, en zo heel new york opblaast.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:22 schreef SiGNe het volgende:
Op de tekeningen is ook een soort vuurmonster te zien, ik gok dat dat die grote boeman is..
De BBC 2 gaat Heroes trouwens ook uitzenden binnenkort.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:46 schreef Breuls het volgende:
Morgen is Heroes Day bij BBC Radio 1. Milo, Masi en Sendhil zijn te gast in diverse programma's en ze doen iets met prijzen, geloof ik.
Die bedoelde ik dus niet, ik heb het over een ander (eigenlijk alleen nog maar in de strips gezien en hoe ie er in het normale leven uitziet is ook onbekend (en zoals Breuls ook al zei, we hebben het over Uluru))quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hero, die radio aktief is. Peter petrelli absorbeert zijn ability en die ability zorgt er ook voor dat Peter petrelli gaat exploderen, en zo heel new york opblaast.
bron?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Sylar gaat Spock spelen in de nieuwe Star Trek film van J.J. Abrams![]()
Ja, dat is niet een bewering die je zomaar even maakt.quote:
Ja, het is ook nog niet helemaal bevestigdquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat is niet een bewering die je zomaar even maakt..
Er gaat een gerucht, maar niks is zeker.
bronquote:I Guess It’s Official!!
HEROES’ Quinto Is Young Spock!!
A Television Critics Association “Heroes” event recently transpired, and it may have given us a glimpse of a coming Comic Con announcement.
From the TCA blog of TV Guide’s Michael Ausiello:
• Zachary Quinto was neither confirming nor denying reports that he's in line to play a young Spock in Damon Lindelof and J.J. Abrams' Star Trek pic. "I'm under strict orders not to say anything," he said. Luckily, my BFF Greg Grunberg was under no such gag order. "How exciting is that?" he enthused. "Now I've got to beg, plead and scrape to get in that movie!"
Strict orders? From whom??
Note that "Heroes" mastermind Tim Kring has also given his blessing to Quinto, who plays supervillain Sylar on the NBC series, donning the pointy ears.
Quinto’s Trek casting has likely long been an open secret on the “Heroes” set, as Grunberg is Abrams’ best friend since childhood and is almost certainly responsible in some way for bringing Grunberg’s “Heroes” co-star to Abrams’ attention.
Read all of Mike Ausiello’s TCA adventures here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, allang besteld johquote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
13 september komt ook hier Heroes s1 op DVD
WIst niet of dat al bekend was?
quote:Het gerucht heeft niet lang geduurd, vandaag is namelijk bevestigd dat Ubisoft bezig is met een game gebaseerd op de TV serie Heroes: We're very excited to be making the Heroes videogame with Ubisoft aldus Tim Kring. Time and again, Ubisoft has proven they can turn licensed properties into fantastic games
De game zal een third person action adventure worden en een eigen verhaal krijgen. Heroes zal in 2008 verschijnen voor PC, PS3 en Xbox 360. De makers van de TV serie volgen de ontwikkeling van de game op de voet zodat het trouw blijft aan de serie.
Ga je mond spoelen met zeep!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mohinder's ability is erg sexy wezen
Het is inmiddels bevestigd door Abrams:quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog niet helemaal bevestigdIk overdreef de waarheid een beetje
![]()
Maar het artikel waarin ik het las klonk vrij overtuigd![]()
[..]
bron
Sylar is Spockquote:Comic-Con News: Quinto Is Spock, Kirk Not Yet Cast
Director and executive producer J.J. Abrams has announced that Zachary Quinto - one of the stars of Heroes - will play Spock in his upcoming eleventh Star Trek film, and confirmed that Leonard Nimoy will play the older Spock as well.
TrekMovie.com has just updated from Comic-Con in San Diego, stating that Abrams attended the Star Trek panel along with fellow producers Damon Lindelof and Bryan Burke as well as screenwriters Alex Kurtzman and Roberto Orci.
The group said that the pivotal role of Captain Kirk - until recently rumoured to be Matt Damon's - has not been cast.
Dat wilde ik nét gaan vragen, dank uquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
24 september
Cool, ik heb gewoon een excuus steeds hetzelfde te zeggen in dit topic, want men blijft er steeds om vragen.
dat is na het 2e seizoen geloof ik. dus tussen het 2e en 3e seizoen in.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
d'r zou toch een soort van tussen mini seizoen komen ofzo?
Jawel, in die toekomst is de bom wel afgegaan, alleen wordt door 'Nathan' gedaan alsof Sylar de bom was, en niet Peter. Maar later zegt hij, en Peter zelf ook, dat Peter inderdaad degene was die ontplofte. Hij kon in die verhaallijn dus zijn eigen ontploffing overleven. Nathan blijkt inderdaad vermoord te zijn door Sylar, die daarna Nathan's uiterlijk overneemt, maar dat had niet met die bom of zijn vliegkunsten te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef janimie het volgende:
in die toekomstbeeld is de bom dacht ik niet afgegaan en is sylar niet vermoord, nathan leeft daar volgens mij ook niet meer, vermoord door sylar denk ik, maar het zou goed kunnen dat nathan de ontploffing heeft overleefd, hij vliegt razendsnel en peter kan zijn eigen stukjes hopelijk voor hem weer bij elkaar rapen
Misschien omdat ie zelf ook radioactief is... alhoewel, de kracht van een kernbom....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af hoe in die toekomst Sylar heeft kunnen overleven, hij had niet Claire's regeneratie-mogelijkheid en volgens mij zou hij redelijk dicht bij de bom moeten hebben gestaan.
goeie sitequote:Op zondag 29 juli 2007 17:38 schreef Huppelei het volgende:
Even tvp, ik ga ze eerst even allemaal kijken op www.myseries.nl
En dan kom ik ook even gezellig meepraten!
ben benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kevin Smith gaat blijkbaar een aflevering regisseren van Heroes:Origins.
bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:22 schreef SiGNe het volgende:
Op de tekeningen is ook een soort vuurmonster te zien, ik gok dat dat die grote boeman is..
Dat was geen draak, maar een dino!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:01 schreef MadScientist het volgende:
[..]
bedoel je die draak waar Hiro in een van die schilderijen tegenover staat met zijn zwaard?
Wie weet moet Hiro daar zelfs de tijdlijn veranderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat was geen draak, maar een dino!
een T-Rex zelfs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |