Dat de admins daar nooit aan gedacht hebben, hè...quote:
jongen, je neemt me in de malingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wel dapper van de TS dat 'ie toegeeft dat 'ie op superdudes zit...
En dat 'ie ook graag weer op superdudes wil zitten.
Dan nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongen, je neemt me in de maling![]()
het is leuk om mensen 1 kudo te geven en daarna helemaal doodgescholden te wordenen het forum is een broedplaats voor sarcastische opmerkingen (getuige mijn 8 gele kaarten
)
Hier word je gewoon doodgescholden zonder dat het je een kudo kostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongen, je neemt me in de maling![]()
het is leuk om mensen 1 kudo te geven en daarna helemaal doodgescholden te wordenen het forum is een broedplaats voor sarcastische opmerkingen (getuige mijn 8 gele kaarten
)
maar ik heb ook een account op fok, dus ik hou het een beetje in balansquote:
Je wil hier ook gewoon gele kaarten bans en daar mee pochen op SDquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar ik heb ook een account op fok, dus ik hou het een beetje in balans:')
je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je wil hier ook gewoon gele kaarten bans en daar mee pochen op SD![]()
Dat is nog een grotere bagger dan dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt me door![]()
neem eens een kijkje op mijn mooie superdudes pagina
drop je wel 10 kudowzzzzzquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog een grotere bagger dan dit topic![]()
i dont give a fuckquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bwhehehehe
ja dit word het topic van vanavondje eigen graf graven is okee
![]()
nee, dat is mn broer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Zeg me dat jij dit niet echt bent
das was met carnavalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:25 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Hai, ik ben René uit Putten.
Dit wordt een paint topic, ik voel het al aankomen
niet meer nodig dit is erg geneogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:25 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Hai, ik ben René uit Putten.
Dit wordt een paint topic, ik voel het al aankomen
Was zeker ook met carnaval? Wat had je in haar drankje gestopt? En ik zie alleen haar ogenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is toevallig wel een lekker wijf he![]()
nee, paar weken geleden toen ik weekend alleen thuis wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Was zeker ook met carnaval? Wat had je in haar drankje gestopt? En ik zie alleen haar ogen
Je legt jezelf echt voor mijn voeten neer nu he. Hij is zo makkelijk dat ik hem niet eens in ga koppenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, paar weken geleden toen ik weekend alleen thuis was![]()
hehequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:31 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je legt jezelf echt voor mijn voeten neer nu he. Hij is zo makkelijk dat ik hem niet eens in ga koppen
je zegt "XD" ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wees blij dat ik geen mooiboy ben die vraagt om kudos XD
2297 op Superdudesquote:
hier ben ik 1 maand lidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
2297 op Superdudes
136 (gemiddeld 5 per dag) op Fok
en dan zit je hier zielig te doen over SDMaar je vind het daar gewoon veel leuker
Je bent een lid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hier ben ik 1 maand lid
daar ben ik 13 maanden lid
![]()
klopt, word ook lidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 juni 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent een lid.
WHAHAHAHAHAHAquote:
nou nee,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Ja je hebt er gewoon 27 minuten over nagedacht en je snapt hem nu pas!
Een nieuw superdudes profiel maken ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou nee,ik ben ook nog andere dingen aan het doen.
volgens mij loop jij om de 2 seconden op F5 te rammen om te kijken of ik al gepost heb hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Een nieuw superdudes profiel maken ?![]()
dan kun je nog beter 27 min nadenken over een grap die je niet snapt
ja want fok is het enige wat bestaat of nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Neej. Alleen er zijn zoweinig andere dingen te doen op fok... dus staat iedere keer als ik terug kom van klb dit topic weer bovenaan...
+ jij reageert ook vet snel jong sjap
in een ander venster of tabblad jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:17 schreef Pietklaaso het volgende:
Mwah volgens mij heb ik tussen tijd nog zeker in 7 andere topic's gepost + een boekverslag (bijna) gemaakt
Dat zijn ze wel, sterker nog, het staat in de policy dat het hebben van meerdere accounts mag. Namelijk:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat de admins daar nooit aan gedacht hebben, hè...
Dus wanneer jij een ban hebt, mag je kutkloon Jordy-C ook niet posten.quote:Tijdens de duur van de ban mag je niet posten. OOK niet met een andere nickname. Doe je dat wel dan zal dat account eveneens gebanned worden en zal je banduur verlengd worden.
Mwah eigenlijk niet.... Jij kan het gewoon niet hebben dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in een ander venster of tabblad jamij houd je niet voor de gek
![]()
nee jij kan gewoon niet hebben dat IK gelijk hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk niet.... Jij kan het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb![]()
ALS jij gelijk had, had ik daar wel tegen gekundquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee jij kan gewoon niet hebben dat IK gelijk heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:24 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ALS jij gelijk had, had ik daar wel tegen gekund![]()
+ volgens mij : wat jij mij verwijd doe jij op dit moment zelfnee hoor, want ik ga nu slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee hoor, want ik ga nu slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik maar de eerste zijn die een paint maakt?
Ik drink geen breezerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Opperkwal het volgende:
Dat je nog durft te posten dat je een superdude bent
Vooroordelen:
- jij drinkt breezers
- je hebt een hoog nikepetje
- je bent een keer blijven zitten want dat is cool
- je doet uiteraard VMBO
- je hebt op zijn minst een oorbeel (links)
- je hebt nikes
- je hebt een glimmend nike jasje
Je bedoelde mij denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Opperkwal het volgende:
Dat je nog durft te posten dat je een superdude bent
Vooroordelen:
- jij drinkt breezers
- je hebt een hoog nikepetje
- je bent een keer blijven zitten want dat is cool
- je doet uiteraard VMBO
- je hebt op zijn minst een oorbeel (links)
- je hebt nikes
- je hebt een glimmend nike jasje
No shit, Sherlock...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:20 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, sterker nog, het staat in de policy dat het hebben van meerdere accounts mag. Namelijk:
Jordy-C, -D en -E zijn niet mijn kloons...quote:Dus wanneer jij een ban hebt, mag je kutkloon Jordy-C ook niet posten.
Daar ga je al!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik drink geen breezer
Ik heb geen hoog nikepetje
Ik ben niet blijven zitten
Ik heb wel vmbo gedaan (hier word ik op afgerekend, wil je wedden)![]()
Ik heb geen oorbel
Ik heb geen nikes
Ik heb al helemaal geen kankerlelijk glimmend nike jasje
ik wist hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK kan het vast niet goed praten ofwel![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wist het![]()
maar er zijn ook vmbo-ers die wel goed hun best doen en na het mbo hbo gaan doenNope, je bent tevens homo heb ik net besloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK kan het vast niet goed praten ofwel
kusje!
najahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nope, je bent tevens homo heb ik net besloten.
je bent geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Berenanus het volgende:
Maar wat is je vraag nu trouwens? De reden dat je een topic opend?
Als het alleen is om een nieuwe nick te verzinnen...
asdflkasdf <- vast neit bezet, succes!
slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |