Dat de admins daar nooit aan gedacht hebben, hè...quote:
jongen, je neemt me in de malingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wel dapper van de TS dat 'ie toegeeft dat 'ie op superdudes zit...
En dat 'ie ook graag weer op superdudes wil zitten.
Dan nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongen, je neemt me in de maling![]()
het is leuk om mensen 1 kudo te geven en daarna helemaal doodgescholden te wordenen het forum is een broedplaats voor sarcastische opmerkingen (getuige mijn 8 gele kaarten
)
Hier word je gewoon doodgescholden zonder dat het je een kudo kostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongen, je neemt me in de maling![]()
het is leuk om mensen 1 kudo te geven en daarna helemaal doodgescholden te wordenen het forum is een broedplaats voor sarcastische opmerkingen (getuige mijn 8 gele kaarten
)
maar ik heb ook een account op fok, dus ik hou het een beetje in balansquote:
Je wil hier ook gewoon gele kaarten bans en daar mee pochen op SDquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar ik heb ook een account op fok, dus ik hou het een beetje in balans:')
je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je wil hier ook gewoon gele kaarten bans en daar mee pochen op SD![]()
Dat is nog een grotere bagger dan dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt me door![]()
neem eens een kijkje op mijn mooie superdudes pagina
drop je wel 10 kudowzzzzzquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog een grotere bagger dan dit topic![]()
i dont give a fuckquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bwhehehehe
ja dit word het topic van vanavondje eigen graf graven is okee
![]()
nee, dat is mn broer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Zeg me dat jij dit niet echt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |