In elk geval goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet in feite niet wie wie vervangt. Ze begonnen met 10 man, 2 zijn er weggestemd dus zijn er gewoon 8 plaatsen over. Nu zitten er 7 Miljonairs dus de 8e komt morgen-avond. Wiens vervanger het is maakt eigenlijk niet veel uit.
Het lijkt me ook echt vreselijk om naast een sexend stel te moeten slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
Wat heerlijk om te zien dat Dennix nog klaarwakker is...![]()
Daaromquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt vreselijk om naast een sexend stel te moeten slapen.![]()
Och, je kent de oplossing : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis....."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga je er niet met je gezicht naartoe liggen hij vindt het wel lekker denk ik danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, iedereen kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken F04 niet anders dan als een normale COSser. Wat jij hier schrijft herken ik niet.
Huub had het er vanavond nog over met Lieke. Huub wil niet al te lang wachten anders is de grap er van af. Lieke gaat morgen boodschappen doen en wil een extra grote pot honing meebrengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:55 schreef schatje het volgende:
Als Huub en Lieke hun plannetje om honing en veren over Dennis's hoofd te gooien maar niet vergeten.
Lieke denkt ook aan alles, de schatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had het er vanavond nog over met Lieke. Huub wil niet al te lang wachten anders is de grap er van af. Lieke gaat morgen boodschappen doen en wil een extra grote pot honing meebrengen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had het er vanavond nog over met Lieke. Huub wil niet al te lang wachten anders is de grap er van af. Lieke gaat morgen boodschappen doen en wil een extra grote pot honing meebrengen.
Huub had zeker belangstelling om het deze nacht al te doen, klopt. Maar Dennix ligt nog steeds wakker .....quote:
Lijkt mij wel lekker relaxed. Dan hoef ik alvast al dat werk niet te doen......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wordt dan geheid slaan.......weer 200.000 in de minquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
volgens mij praat je poepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:57 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, iedereen kan het mis hebben.
Maar ik heb dit even goed onderzocht, met wat medewerking![]()
reclame voor de sponsor (=supermarkt), neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat er achter dat 'boodschappen doen' steekt. De Milkonairs zoeken er niets achter, ze gaven meteen hun stemmen aan Lieke en Natasia. Maar de redactie zal toch wel iets meer van plan zijn dan alleen een retourtje AH.
Die 4 tegen 4 lijkt me idd een streven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Jaap weet vandaag of ie wel of niet doorgaat met de alliantie met Lieke en Huub. Zou hij misschien weten dat er een nieuwe miljonair komt. En welk kamp die persoon kiest ermee te maken heeft?
Ik heb zo het vermoeden dat het 4 tegen 4 zal worden. Dat dat het doel van de Febo is.
Ik weet zeker dat Jaap "meer weet dan de rest van de bewoners" over de nieuwe bewoonster.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Jaap weet vandaag of ie wel of niet doorgaat met de alliantie met Lieke en Huub. Zou hij misschien weten dat er een nieuwe miljonair komt. En welk kamp die persoon kiest ermee te maken heeft?
Ik heb zo het vermoeden dat het 4 tegen 4 zal worden. Dat dat het doel van de Febo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |