Gebruik eens Nederlandse termen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
Mag ik een sixpack?
Nee. 18 flesjes in een kartonnen doos.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]!
Coors en Bud verkopen ze niet in kratjes?
Top. Wordt leuk.quote:
Met een duikbril waar een LCD scherm ingebouwd zit, om de voor de hand liggende reden?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Dizer het volgende:
Ik wil eigenlijk lekker gaan zwemmen deze zomer.
Zeg, laatste twee weken augustus niet dus he? Dan hebben wij afspraken staanquote:
Oh?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, laatste twee weken augustus niet dus he? Dan hebben wij afspraken staan.
Zeg heb je die Belg al gesproken? Dit schiet niet op hè.quote:
Hij is niet onlinequote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg heb je die Belg al gesproken? Dit schiet niet op hè.
Waardeloos! Maandag naar Jason Mrazquote:
Werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waardeloos! Maandag naar Jason Mraz
Jij nog week plannen?
Herkenbaarquote:
Voor bier ga je hier naar de microbrewery, want dat spul uit die plastic flesjes is echt niet te drinken. Nadeel is dat bier drinken in de steden hier bijna onmogelijk is, omdat de weinige plekken waar je bier kunt krijgen volledig overbevolkt zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef popolon het volgende:
Nee. 18 flesjes in een kartonnen doos.
Maar wel LaBatt, Canadees bier en goed weg te werken.
Colaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef NordicBlue het volgende:
* NordicBlue springt het zwembad in, besteld een cola en roept HOI IEDEREEN!
Nou, dat licht kan wel weer uit. Essent verdient hier bakken met geld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
* Doet het licht aan. In de bar. Bij het zwembad.
*Zhenar wijst en lachtquote:
Stiekem ben je wel jaloers op zo een dikke grote arabische besneden lulquote:Op maandag 9 juli 2007 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*Zhenar wijst en lacht
Dizer in z'n nakie! Dizer in z'n nakie!
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel jaloers op zo een dikke grote arabische besneden lul.
Tjah. Helaas voor mij was in het de jaren 80 in de mode. En helaas voor mij is het zo een mode dat ik nog jaren lang zal blijven dragen. Netals dat sommige mannen nog steeds van witte-sokken-instappers dragen omdat ze nog fan zijn van Michael Jacksonquote:
Die witte sokken kun je nog uitdoen... zo'n voorhuid groeit niet meer terugquote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah. Helaas voor mij was in het de jaren 80 in de mode. En helaas voor mij is het zo een mode dat ik nog jaren lang zal blijven dragen. Netals dat sommige mannen nog steeds van witte-sokken-instappers dragen omdat ze nog fan zijn van Michael Jackson
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die witte sokken kun je nog uitdoen... zo'n voorhuid groeit niet meer terug![]()
![]()
Nou ja... je kunt het altijd proberen hè?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Je maakt een grapje toch?
Ze hebben mij verteld dat van masturberen zonder glijmiddel je voorhuid terug kan groeien... niet dus?.
En als dan de wereld bijna is vergaan na de Derde Wereldoorlog en ze alleen nog het Fok!forum hebben om historische feiten te achterhalen, dan lezen ze dit topic. Voilá, de masturbatiemaatschappij is een feitquote:Op maandag 9 juli 2007 23:20 schreef babette21 het volgende:
wat een enorm intrigerende discussie hier
nu is het wachten op een goedgelovige 14-jarige wikiepedia-editor die dit verhaal klakkeloos overneemt, wat weer leidt tot talloze scripties, studies en experimenten, met alle gevolgen van dien... top!!
Nee, maar de voorhuidteruggroeimethode is wel degelijk... origineelquote:Op maandag 9 juli 2007 23:28 schreef Dizer het volgende:
Ja, want wat is het een verrassing dat een arabier besneden is.
Ik mis het niet. Vooral dat smegma gedoe. Zo kan ik heerlijk 4 dagen lang niet douchen en nog steeds met een schone pik rondlopenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, maar de voorhuidteruggroeimethode is wel degelijk... origineel![]()
Wauw, slechts twee pagina's voordat dit topic in een smegmatopic veranderde... een nieuw record!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis het niet. Vooral dat smegma gedoe. Zo kan ik heerlijk 4 dagen lang niet douchen en nog steeds met een schone pik rondlopen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, slechts twee pagina's voordat dit topic in een smegmatopic veranderde... een nieuw record!![]()
Ik ook. We moeten wel aan onze roots trouwe blijven natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
.
Nu we het over smegma hebben, ik ga weer naar ShowChat
1 bier, gaarne.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:11 schreef NordicBlue het volgende:
Kom op mensen, schroom niet
Er is plaats genoeg aan de bar, ga lekker zitten op onze comfortabele barkrukken
* NordicBlue geeft schoonmaakspullen aan Zhenarquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Zhenar het volgende:
Idd![]()
Ik urineer nu tegen de bar en hij doet er niets aan.![]()
* NordicBlue schenkt champagne inquote:
* NordicBlue tapt een biertje. Alsjeblieftquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 bier, gaarne.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hèhè. Hij is wel dood nuquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
* NordicBlue tapt een biertje. Alsjeblieft
* NordicBlue schenkt een mooi groot 1 liter glas bier met Dommelsch in met veel schuimquote:
Ik heb net gegeten dank je. Heb je ook borrelnootjes? Die gaan er wel in. Of chippies?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef NordicBlue het volgende:
We hebben vanaf heden ook tosti's en kroketburgers!
Ik heb wel trek in HamKaas chipsquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef NordicBlue het volgende:
Uiteraard ook borrelnootjes
Kwa alles Chips, Lays, Dorito's, Buggles en nog wel wat meer soorten
Ook Bitterballen liggen in de vriezer
* NordicBlue vraagt wat Dizer wilt hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |