Veel te overdreven dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Met deze geweldige kwaliteitsinjectie heeft Feyenoord de beschikking over een kampioensselectie en is het van schlemiel (negende op de eindranglijst) in één klap kampioenskandidaat nummer één voor 2008. De Coolsingel lonkt in het jaar dat de club een eeuw bestaat.
Ze komen een dezer dagen met een aankoop á la Vlaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is het stil qua transfernieuws zeg.
Het is ook niet zo dat alles wat erin staat bullshit is hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Sloggi het volgende:
Tja. 't Staat wel in de Telegraaf hè. Had net zo goed de Story kunnen zijn.
Ach ja, het is maar wat je wil lezen, hè. Die grafkrant heeft een punt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Sloggi het volgende:
Tja. 't Staat wel in de Telegraaf hè. Had net zo goed de Story kunnen zijn.
Krijgen we wel weer hetzelfde als in de eerste periode van Feijenoord. Van Marwijk die de oudere spelers de voorkeur geeft boven de jonkies. Dat wilde je toch voorkomen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:Ik kan me zeker over het verhaal van Marwijk - Jansen - van Bronckhorst - "Geheim genoodschap" wel iets voorstellen.
Wel een gevaarlijk punt overigens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar wat je wil lezen, hè. Die grafkrant heeft een punt.
Ik zeg toch ook niet dat ik het er helemaal mee eens ben ofzo, zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijgen we wel weer hetzelfde als in de eerste periode van Feijenoord. Van Marwijk die de oudere spelers de voorkeur geeft boven de jonkies. Dat wilde je toch voorkomen?
Ach, zo lang Bosz niet de macht heeft maar iemand anders vind ik 't bestquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wel een gevaarlijk punt overigens.
Macht.
Ben ik niet helemaal met je eens maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, zo lang Bosz niet de macht heeft maar iemand anders vind ik 't best.
Ik denk trouwens dat Van Marwijk de jongere spelers wel een kans geeft. Dat deed 'ie bij Dortmund en Fortuna ook. Van Persie heeft 'ie ook aardig wat kansen gegeven, maar ja, als je die kansen niet benut...
Inderdaad. En dat lijken ze te doen. Feyenoord zal best aardig betalen, maar spelers als Makaay, De Cler, Van Bronckhorst vertrekken niet zomaar naar een club in de Nederlandse competitie die ook nog eens geen Europees voetbal speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens maar goed.
Zoalng de betreffende spelers het belang van Feyenoord voorop stellen lijkt me dat er niets aan de hand is.
Goed bezig, die gozert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:09 schreef denthemen het volgende:
Koevermans maakt ruzie bij AZ omdat hij naar Feyenoor wilt
Verrassend.quote:SV Vaassen - Feyenoord afgelast
De oefenwedstrijd SV Vaassen - Feyenoord gaat niet door. Feyenoord heeft afgezien van het oefenduel op vrijdag 20 juli 2007, nadat de politie een negatief advies had afgegeven.
SV Vaassen, dat is toch die club, waar bij een vorig oefenduel op naburige schuurtjes driftig met vlaggen werd gezwaaid van 'die club uit de hoofdstad' en 'het daar blijkbaar zo populaire Israël'?
Feyenoord heeft voor vrijdag 20 juli 2007 nu een oefenwedstrijd gepland in Noordwijk, dat dichterbij Rotterdam ligt en tevens meer toeschouwers kan herbergen.
Gepubliceerd op: 29 juni 2007
Volgens Feyenoord.nl oefenen ze tegen voorschoten ipv Noordwijk.quote:
Daarnaast is 7 miljoen gewoon heel veel voor Koevermans.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Over Koevermans twijfel ik een beetje. Hij zou wel een versterking zijn, maar als hij komt krijgen we wel een elftal vol spelers die meer kosten dan ze opleveren bij een transfer, ook al halen we CL-voetbal.
Ze kunnen dat geld beter uitgeven aan een jongere speler. Daarom hoop ik ook dat die El Ahmadi komt, als hij echt zo goed is als wordt beweerd.
4-4-2 met Makaay en Koevermans is top natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Over Koevermans twijfel ik een beetje. Hij zou wel een versterking zijn, maar als hij komt krijgen we wel een elftal vol spelers die meer kosten dan ze opleveren bij een transfer, ook al halen we CL-voetbal.
Ze kunnen dat geld beter uitgeven aan een jongere speler. Daarom hoop ik ook dat die El Ahmadi komt, als hij echt zo goed is als wordt beweerd.
7 miljoen is sowieso te veel, maar dat is natuurlijk gewoon een onderhandelingstechniek: zeggen dat je veel wil hebben en uiteindelijk ergens in 't midden uitkomen. 4,5 miljoen is echt het maximum voor Koevermans.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Daarnaast is 7 miljoen gewoon heel veel voor Koevermans.
Bron?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:09 schreef denthemen het volgende:
Koevermans maakt ruzie bij AZ omdat hij naar Feyenoor wilt
sportjpurnaal, NOSquote:
Aan NOSTT 810 te zien is 'ie voor weer een miljoentje minder op te halenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
7 miljoen is sowieso te veel, maar dat is natuurlijk gewoon een onderhandelingstechniek: zeggen dat je veel wil hebben en uiteindelijk ergens in 't midden uitkomen. 4,5 miljoen is echt het maximum voor Koevermans.
Dan heb je een beetje hetzelfde systeem als Valencia. Ik vraag me alleen wel af of De Guzman (naast Van Bronckhorst) dan verdedigend wel sterk genoeg is. Of je moet met slechts één controlerende middenvelder willen spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
4-4-2 met Makaay en Koevermans is top natuurlijk![]()
Aan de zijkanten Drenthe en Slory. Is gewoon levensgevaarlijk![]()
Dan krijg je ook hetzelfde effect als met Kuyt en co; de tegenstander durft niet meer naar voren --> zeker de helft minder tegendoelpunten.
Dan zit het met een spits die zegt: "Krijg de tering maar van gaal."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef denthemen het volgende:
Zolang AZ gewoon zijn poot stijf blijft houden blijft die mafkees gewoon in Alkmaar
En je denkt dat Dirk daar mee zit?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan zit het met een spits die zegt: "Krijg de tering maar van gaal."
Hebben ze toch niets aan. Een speler die weg wil bij de club en nog weigert te spelen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef denthemen het volgende:
Zolang AZ gewoon zijn poot stijf blijft houden blijft die mafkees gewoon in Alkmaar
Zat hij met Moens ook niet mee. Maar het is kapitaalvernietiging waar Feyenoord jaloers op kan zijn.quote:
Wij waren toch geen directe concurrent?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef BigFire het volgende:
AZ zou wel gek zijn, spits verkopen aan concurrent.
na al die aankopen moet feyenoord wel voor de CL playoffs gaan, net als AZquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij waren toch geen directe concurrent?
.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij waren toch geen directe concurrent?
Optimistisch hoor, zomaar 180 graden omgedraaid qua mening over Feyenoord binnen 1 week.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef BigFire het volgende:
[..]
na al die aankopen moet feyenoord wel voor de CL playoffs gaan, net als AZ
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef LongOne het volgende:
Kan Feyenoord dan Utrecht niet 4 laten beiden en dan zeggen kopen we hem van jullie voor 5. Heb Feyenoord Koevermans, Utrecht gratis 1 miljoen en is AZ screwed...
Leg dit nog eens 1 keer uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef LongOne het volgende:
Kan Feyenoord dan Utrecht niet 4 laten beiden en dan zeggen kopen we hem van jullie voor 5. Heb Feyenoord Koevermans, Utrecht gratis 1 miljoen en is AZ screwed...
Vind je het gek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Optimistisch hoor, zomaar 180 graden omgedraaid qua mening over Feyenoord binnen 1 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |