quote:De Selectie
2 Karim Saidi (verdediger)
3 Kevin Hofland (verdediger)
4 André Bahia (verdediger)
5 Tim de Cler (verdediger)
6 Theo Lucius (middenvelder)
7 Danny Buijs (middenvelder)
8 Giovanni van Bronckhorst (middenvelder)
9 Roy Makaay (middenvelder)
10 Nick Hofs (middenvelder)
11 Stein Huysegems (aanvaller)
14 Sebastián Pardo (middenvelder)
15 Angelos Charisteas (aanvaller)
18 Serginho Greene (verdediger)
20 Ron Vlaar (verdediger)
21 Dwight Tiendalli (verdediger)
23 Mohammed Abubakari (middenvelder)
24 Royston Drenthe (verdediger)
28 Romeo Castelen (aanvaller)
29 Tim Vincken (aanvaller)
31 Henk Timmer (keeper)
32 Sherif Ekramy (keeper)
33 Jonathan De Guzman (middenvelder)
39 Pieter Collen (verdediger)
Diego Biseswar (aanvaller)
Andwelé Slory (aanvaller)
Luigi Bruins (middenvelder)
Jacob Lensky (middenvelder)
Timothy Derijck (verdediger)
quote:Hoe komt Feyenoord toch aan al dat geld opeens?
De zeven spelers in de ‘Feyenoord Talent Pool’ zijn bekend. Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum zijn ondergebracht in dit nieuwe investeringsmodel. De oprichting van de ‘Feyenoord Talent Pool’ moet Feyenoord zes miljoen euro opleveren. Dit bedrag, en de uitgave van certificaten van aandelen, moet de club op korte termijn financiële daadkracht verschaffen op de transfermarkt en zo een kwaliteitsinjectie van de selectie garanderen.
Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten uit de selectie, goed voor een waarde van zes miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.
Vijf-en-twintig fucking procent van de verkoopsom. Niets meer, niets minder. Wat is daar nou in godsnaam zo moeilijk aan om te begrijpen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat Feyenoord over heel veel spelers nu 75% eigenaar is geworden en de spelers dus voor 25% zijn verkocht.. En als dan b.v. 5 spelers uit de zelfde pool aan andere clubs worden verkocht, krijgen de investeerders hun inzet + 25% transfersom van alle spelers terug of dergelijke?:)
Uhu, maar veel mensen roepen dingen als 'dat hij al lang met zijn hoofd in het buitenland zit', terwijl ik hem een kleine 2 weken terug heb horen zeggen dat het allemaal bullshit is en hij niet eens weg wil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Aankomend seizoen gaat ie iig niet weg...
Maar waarom moet zo'n tering de Visser dan zo z'n best doen om m naar Chelsea te krijgen? Zelfde verhaal met Drenthe. Die zaakwaarnemer is gvd al in t nieuws als ie Drenthe zelf nog niet eens gesproken heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, maar veel mensen roepen dingen als 'dat hij al lang met zijn hoofd in het buitenland zit', terwijl ik hem een kleine 2 weken terug heb horen zeggen dat het allemaal bullshit is en hij niet eens weg wil.
Tss, kunnen je betrouwbare bronnen nog geen eens melden dat Koevermans allang rond is met Feyenoord? Ow, hij schijnt 3,1 miljoen per jaar te gaan verdienen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Dennus-F het volgende:
Koevermans komt echt nie hoor, AZ wil hem helemaal nie kwijt. En er is al een bod van Nurnberg van 4 miljoen geweigerd Ze willen 7.. Wie dat bied is gek want zo;n topper is het ook weer niet.
Makaay is een aantal keer zo goed!
Maar De Visser moet z'n kop ook nooit meer in De Kuip vertonen, nadat hij ons bijna naaide met Kalou.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar waarom moet zo'n tering de Visser dan zo z'n best doen om m naar Chelsea te krijgen? Zelfde verhaal met Drenthe. Die zaakwaarnemer is gvd al in t nieuws als ie Drenthe zelf nog niet eens gesproken heeft.
Om van te kotsen is t.
Ongelooflijk hoe die mensen met hun "werk" bezig zijn![]()
Ja, ik kan me onze discussie nog wel herinnerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef snabbi het volgende:
Zo ik zit nu in Spanje (tossa de mar)
Had al een SMS gekregen voor Hofland en Gio, maar nu zie ik dat ook Makaay komt. Wow dit had ik niet verwacht. Zeker qua gelden niet. Daarom zei ik eerst ook nog van dat ik verwachtte max 1 aankoopt. We zien wel wat er komt, koevermans hoeft niet zo van mij
Weet ik veel dat het daar staat, kon het uit andere dingen afleiden, met name je avaterquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vijf-en-twintig fucking procent van de verkoopsom. Niets meer, niets minder. Wat is daar nou in godsnaam zo moeilijk aan om te begrijpen?
Jezus, Sesamstraat heeft nog een hoger niveau. En ja, ik heet Paul. Profiel openen is niet zo moeilijk toch? En nu?
Ik zie m gewoon elke week in t maasgebouw lopen hoor...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar De Visser moet z'n kop ook nooit meer in De Kuip vertonen, nadat hij ons bijna naaide met Kalou.
Ja da's goed nieuws opzich.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef blindgier het volgende:
Smolarek kunnen we ook schrappen als we Vogelzang moeten geloven.
Volgens mij komt hij juist wel, gezien het zenuwachtige lachje en de reactie van Tom Egbers daaropquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef blindgier het volgende:
Smolarek kunnen we ook schrappen als we Vogelzang moeten geloven.
Rare zin jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
,,Het gaat grotendeels om jonge, succesvolle ondernemers met een hart voor Feyenoord,’’ aldus een woordvoerder van de club. ,,Dat gevoel voor Feyenoord is alleen nooit geactiveerd geweest bij die mensen en nu dus wel.
Echt niet beter dan de aanvallende middenvelders/rechts buitens die we nu hebben hoor. Totaal overbodige aangezien we tal van talenten hebben (De Guzman, Castelen, Bruins en Slory kunnen daar). Leuk voor de breedte maar het is echt geen topper. Wel een echte Feyenoorder, dat dan weer wel...quote:
Zat dat mogelijke overnamebod van 50 miljoen dus niet erg veel naast de huidige waarde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Qua aandelen, officieel certificaten op aandelen geheten, stopt de verkoop bij een maximum van 26 miljoen euro. Op dit bedrag blijft het totaal, zoals dat intern wordt aangeduid, steken op een minderheidsbelang. De aandeelhouders verwerven geen enkele vorm van invloed. Het management van de club spreekt in deze van ‘groen en emotioneel’ beleggen.
Dat er nog wel een aantal andere spelers gaan komen alleen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef denthemen het volgende:
Ik heb alleen het laatste stukje van Studio Sport gezien, dat Smolarek niet komt, maar was er daarvoor nog iets interessants?
Ja ze zeiden dat de klassieker nu een eitje was voor Feyenoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef denthemen het volgende:
Ik heb alleen het laatste stukje van Studio Sport gezien, dat Smolarek niet komt, maar was er daarvoor nog iets interessants?
Waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef LongOne het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat de klassieker nu een eitje was voor Feyenoord
en nu moven![]()
Daar zit de goodwill dan nog niet bij he...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zat dat mogelijke overnamebod van 50 miljoen dus niet erg veel naast de huidige waarde.
Maar zoals het ernaar uitziet gaat Castelen weg, dus Smolarek lijkt mij dan niet helemaal overbodig op deze manier. En ik denk dat als Ebi gehaald wordt hij dan op rechts zou komen te spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef LongOne het volgende:
[..]
Echt niet beter dan de aanvallende middenvelders/rechts buitens die we nu hebben hoor. Totaal overbodige aangezien we tal van talenten hebben (De Guzman, Castelen, Bruins en Slory kunnen daar). Leuk voor de breedte maar het is echt geen topper. Wel een echte Feyenoorder, dat dan weer wel...
Beter gezegd: Het Feyenoord gevoel is nooit ten gelde gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Rare zin ja![]()
Denk dat ie zoiets bedoeld dat het investeren in Feyenoord nooit is geactiveerd ofzo.
Vind het vrij duur. Inderdaad wel een redelijk gemiddelde maar niet in de geweldigste competities. Er wordt tegenwoordig met miljoenen gesmeten voor spelers alsof het niets is, 3 is echt wel veel hoor...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens heeft Feyenoord interesse in Roland Linz van Boavista als stand-in van Makaay.
Boavista vraag 3 miljoen euro voor Linz. Hij is 25, en hij heeft wel een aardig gemiddelde![]()
3 miljoen betalen voor een stand in. Dat zou weer een debiele stap zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens heeft Feyenoord interesse in Roland Linz van Boavista als stand-in van Makaay.
Boavista vraag 3 miljoen euro voor Linz. Hij is 25, en hij heeft wel een aardig gemiddelde![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef LongOne het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat de klassieker nu een eitje was voor Feyenoord
en nu moven![]()
Nou ja we hebben straks ook een tribuneklant waar 3 miljoen voor betaald is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
3 miljoen betalen voor een stand in. Dat zou weer een debiele stap zijn.![]()
Goodwill is ook wat de gek er voor geeft, al zal het bedrag natuurlijk wel hoger zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar zit de goodwill dan nog niet bij he...
Feyenoord is echt niet te koop voor 50 mln hoor.
Post pas sinds ong. een maand echt op het forum. En op je tweede vraag; nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou jou trouwens ook pas sinds de aankopen er zijn.. Zeker bij de klantenservice gestaan vandaag?
Wees blij dat ik normaal reageer
Waaruit concludeer jij dat die 50 miljoen dus niet heel ver naast de huidige waarde van de gehele club Feyenoord zit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zat dat mogelijke overnamebod van 50 miljoen dus niet erg veel naast de huidige waarde.
Moet je aan Tomasso vragenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Waar komt al dat geld nou vandaan?
Charisteas? Verkopen voor een leuk bedragje aan Karlsruher of zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
[..]
Nou ja we hebben straks ook een tribuneklant waar 3 miljoen voor betaald is.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Neem aan dat dit leuk bedoeld is?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Nou ja 3 miljoen wilt Boavista hebben, denk niet dat Feyenoord dat gaat betalen, en bovendien heeft Feyenoord weer centjes als Castelen wordt verkocht voor 2 miljoen ofzo (of hoeveel moet die opleveren)?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
3 miljoen betalen voor een stand in. Dat zou weer een debiele stap zijn.![]()
Je liet zien in topic 257 en toen pas weer sinds De Cler kwam, wat loop je dan te miepen op mij? Vraag ik verkeerde dingen? Maak ik iets of iemand belachelijk? Echt, ga iets nuttigs doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef LongOne het volgende:
[..]
Post pas sinds ong. een maand echt op het forum. En op je tweede vraag; nee.
Heb het vermoeden dat het dan wel anders was geformuleerd. Als je het toch bij een minderheidsbelang wil houden, kun je net zo goed dat hele minderheidsbelang 'verkopen' via deze manier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat die 50 miljoen dus niet heel ver naast de huidige waarde zit?![]()
Enige dat er staat is dat ze een minderheidsbelang verwerven twv bij elkaar 26 miljoen euro. Dit kan bij elkaar toch ook hooguit 20% van het totale belang binnen Feyenoord vertegenwoordigen?
Heeft nog 1 jaar contract toch? 'k Denk niet dat je dan voor hem nog 2 miljoen krijgt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja 3 miljoen wilt Boavista hebben, denk niet dat Feyenoord dat gaat betalen, en bovendien heeft Feyenoord weer centjes als Castelen wordt verkocht voor 2 miljoen ofzo (of hoeveel moet die opleveren)?
Was te verwachten toch? Is bij elke clubquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Even terzijde:![]()
op de 'supporters' die vandaag ineens stonden te dringen bij de klantenservice.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Neem aan dat dit leuk bedoeld is?
Even terzijde:![]()
op de 'supporters' die vandaag ineens stonden te dringen bij de klantenservice.
Was inderdaad te verwachten en heb je inderdaad bij elke club. Dus ook bij Feyenoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was te verwachten toch? Is bij elke club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |