Mwoa, valt toch mee? Die van mij zijn ook niet alles....moet ik ook nog aan sleutelen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Helemaal niks. Was toeval dat ik hem weghaalde, vond het maar een kutding![]()
Doen modjes dit nu ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tvp
Ja, dat klopt..... Teveel tegeltjeswijsheden.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Fastmatti het volgende:
99% is toch afgezaagd
Das goed. Ik vond het ook te langszaam...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer een beetje verder doorstampen. Dit lijkt nergens op.
Het gaat zeker goed in huize EchtGaaf gezien de dikke E-klasse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das goed. Ik vond het ook te langszaam...![]()
Ik maak wel een nieuw ritje![]()
Dan toch maar een s600 w220![]()
Mwoa S-klasse ook goed?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gaat zeker goed in huize EchtGaaf gezien de dikke E-klasse?
Tijd om over te stappen naar de VVD?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar de VVD?![]()
Ik ben geen godquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, behoor jij tot de OVERHEIDS of BEDRIJFSgodelijken?
Je weet wat ik bedoel, als je vindt dat de top teveel verdient moet je zelf de daad bij het woord voegenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zogl9bHw5gEquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Floripas het volgende:
Een gouden oude: http://www.youtube.com/watch?v=89jt7zJzkNQ
Doe ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, als je vindt dat de top teveel verdient moet je zelf de daad bij het woord voegen![]()
Doe je automatisch wel gezien de onderbetaling van bétas.quote:
Exactlyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe je automatisch wel gezien de onderbetaling van bétas.
Met Video Avatar. Werkt perfect.quote:Hoe maak je trouwens die gifjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |