ik ook ...en neem ff een borrelquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb de streams uit staan. Ik lees enkel de cossen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat kwaadaardig gezwel gaat nooit meer weg.
Tis gewoon een waardeloos gedrocht die Natasja. Maar ze heeft haar momentje gisteren wel weer gehad dus ze kan weer ff inkakken.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wel laten bashen.. en eruit gestemd wordt Lieke toch niet.
De humm ''eerlijke'' Tasja!![]()
![]()
Hij wil nog steeds haar naam ook op zijn schouden laten tattoeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ...daar kan ik me ook zo over opwinden![]()
![]()
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar hij had het over stront/remsporen in het bed van Lieke, en het winden laten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat zei die smerige stinkende teringrat nou over vlekken/Lieke?
Zijn dis kwam niet goed uit de verf.. de anderen wisten niet van Dennis zijn opmerking.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Huub: Mitch, wat vinden mensen op het internet van mij?
hahaha
Maar Dennis voelt het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Zijn dis kwam niet goed uit de verf.. de anderen wisten niet van Dennis zijn opmerking.
dan kunnen ze daarna toch meteen ophouden? spaart mooi tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Huub mag als eerste zijn stem uitbrengen... wat apart.
of..............................quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dan kunnen ze daarna toch meteen ophouden? spaart mooi tijd
Logisch toch? Lieke heeft de boel echt wel onder controle en is straks de morele winnaar met een grote smile.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef MissSomebody het volgende:
Huub zit daar ontzettend gespannen.......
Wat mij betreft mag het. We hebben al teveel van die rondjes gescheld en kwetsende opmerkingen gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dan kunnen ze daarna toch meteen ophouden? spaart mooi tijd
wat wat wat??quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
of..............................
nee toch?
Maar goed, Amanda is ook de agressie-afreageer-neukpop van Brian, een ander doel dient ze niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat hij zegt klopt wel, de Huub-rustig-maken-rol van Sylvia is door Lieke overgenomen.
Andersom heeft Huub alleen zo weinig te bieden behalve dekking.
Als het nou nog menstruatiesporen waren geweest. Het was gewoon een schroeivlek van een brandend kussenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Laag van die etter om het over de menstruatiesporen te hebben van een jong meisje.
Beter is het om ze niet te hebben, maar moet die lul dit nu perse hardop zeggen op het moment, dat hij weet, dat alle streamers kijken? Vrouwen zijn er ook niet altijd op bedacht als het komt, dus een ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik vond die gozer al walgelijk, maar nu NOG walgelijker
dat denk ik welquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef Taurus het volgende:
Ik snap iets niet. Het is toch saai als Huub als eerste mag?Anders was het ook al saai hoor maar toch..
En waarom zegt Huub 'het liefst trap ik je in je rug de poort uit', ik miste even het geintje daarom heen hoop ik?![]()
Nee, hij meent het.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef Taurus het volgende:
.
En waarom zegt Huub 'het liefst trap ik je in je rug de poort uit', ik miste even het geintje daarom heen hoop ik?![]()
Po is nu aan het woord........quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Tinky Winky moet haar muil eens houden. Zo vermoeiend...
eigenlijk past hij zooooo goed bij amandel......................met recht ..potje met dekselquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Laag van die etter om het over de menstruatiesporen te hebben van een jong meisje.
Beter is het om ze niet te hebben, maar moet die lul dit nu perse hardop zeggen op het moment, dat hij weet, dat alle streamers kijken? Vrouwen zijn er ook niet altijd op bedacht als het komt, dus een ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik vond die gozer al walgelijk, maar nu NOG walgelijker
hoe eufemistisch uitgedruktquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef Frasier het volgende:
Ik erger me weer is aan de non-intelligentie van Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |