precies, dit was zo nepquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
idd, maakt toch geen reet uit wat hij nu zegt - hij blijft een enorme lafbek
al 25 maar Amanda vindt het mooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
echt het is a honderden zo niet duizenden keren gezegd.,,, maar dat haar van Amanda... mijn god.. komt er nou echt geen kapper daar die zegt.. dit kan gewoon niet..
Yep, dat was het...wel op de stoel maar er niet uitstemmen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Of wacht, ze zet haar natuurlijk wel op de bank, maar stemt haar er niet uit.
Natasia - Lieke dus.
Ach natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Of wacht, ze zet haar natuurlijk wel op de bank, maar stemt haar er niet uit.
had Jaap al gezegd dat hij dat uit tactiek deed, dus ook toneel van Brianquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Jaap die Brian op de bank zet, komt al hard aan, dus deze ontslagronde is al geslaagd.
waarom zetten ze haar niet een keer op de bank en schelden haar verrot....alhoewel, ze is het gewend van thuis dus ......quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef petraa het volgende:
Wat een walgelijke griet die Amanda
Lekker makkelijk, wel laten bashen.. en eruit gestemd wordt Lieke toch niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Yep, dat was het...wel op de stoel maar er niet uitstemmen..
amanda is echt niet in staat om verder te denken dan haar primaire behoeftebevrediging; geloof niet dat ze zich uberhaupt ooit afvraagt wat er in anderen omgaat, zoals ze zelf zegt, ze leeft en handelt uit haar 'gevoel' ; enige vorm van (zelf-)reflectie is er gewoon echt niet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Vindt Amanda het nou leuk om van die achterlijke opmerkingen tussendoor te plaatsen.
Maar goed, het stoort haar ook niet dat de kijkers haar uitkotsen.... dus ja.. ze zal het wel leuk vinden.
Over een uurtje doet Huub weer heel leuk tegen Amandaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
waarom zetten ze haar niet een keer op de bank en schelden haar verrot....alhoewel, ze is het gewend van thuis dus ......![]()
![]()
Niveau BAN.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef petraa het volgende:
GAan ze over die zgn remsporen beginnen en over dat ze ruften laat als ze zit te plassen.
Verstandigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb de streams uit staan. Ik lees enkel de cossen.
ja ...daar kan ik me ook zo over opwindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over een uurtje doet Huub weer heel leuk tegen Amanda
Dat hij geen remsporen op de bank wilde en dat er genoeg maandverband in huis is..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat zei die smerige stinkende teringrat nou over vlekken/Lieke?
verstandig schatjequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb de streams uit staan. Ik lees enkel de cossen.
Aan de leiBAND het vliegtuig in en droppen boven open zee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |