Ik wil eigenlijk maar 1 lekker wijf hebben en die heet geen Amandaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Amanda gewoon jaloers is op Lieke. Huub loopt niet meer achter haar aan en iedere man wil zo'n lekker wijf hebben volgens Amanda.
Verstandigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt tegen Huub Dennix alleen verbaal aan te pakken, en het niet uit te laten monden in een gevecht.
Ik ben alleen bang dat Huub dat niet kan. Als Dennis weer een bepaalde snaar weet te raken bij Huub, dan gaat hem dat minimaal weer een ton kosten. Zo zit Huub in elkaar. De aard van het beestje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt tegen Huub Dennix alleen verbaal aan te pakken, en het niet uit te laten monden in een gevecht.
100% opdracht Febo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
huub wil denniks bashen ipv negeren want dan kan hij net zo goed naar huis gaan , zegt hij.
Na die eerste boete zei hij ook dat dat nooit meer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Verstandig... want ik denk dat Huub zich wel eens aan zijn woord kan houden.. dat wanneer hij 500.000 verliest hij weggaat..
Hij heeft besloten niet te gaan drinken, dat scheelt .quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Huub dat niet kan. Als Dennis weer een bepaalde snaar weet te raken bij Huub, dan gaat hem dat minimaal weer een ton kosten. Zo zit Huub in elkaar. De aard van het beestje.
Die zijn onderkinnen gewend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
de zus van N vindt Denniks een lekker kind (Astrid)
lieke zou huub gewoon op de bank vast moeten lijmenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft besloten niet te gaan drinken, dat scheelt .
Ga je nou een ouwe maat slaan?quote:
Ik word echt helemaal achterlijk gestoord van die 'opdracht van febo' opmerkingen. Sorry.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 lekker wijf hebben en die heet geen Amanda![]()
preciesquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
Wat is aDEL een walgelijk ongeschoft takkewijf
ja we kunnen beter schrijven dat de febo wat bijstuurt..........word je daar minder gestoord van Scan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal achterlijk gestoord van die 'opdracht van febo' opmerkingen. Sorry.
Ik heb het woord script niet eens in gedachten gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal achterlijk gestoord van die 'opdracht van febo' opmerkingen. Sorry.
van verveling....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Amanda zei net ook even dat het opbreken van relaties nog niet echt lukt. Natasia: daar heb je er twee voor nodig natuurlijk. Deze playboy laat menig vrouwenhart stilstaan waarna ze dood neervallen.
Ze gaat niet voor niks met RAT om....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
Wat is aDEL een walgelijk ongeschoft takkewijf
spoils the fun eh - liever naïefquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve sturing geven de bewoners en zelfs John de Mol het toe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb het woord script niet eens in gedachten gehad.
Sturing waren we het toch enigszins over eens met z'n allen?![]()
Klopt, rottigheid straalt ook van het gezicht af, ouwe maat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt zo'n meisje dat door haar karakter automatisch echt onwaarschijnlijk lelijk wordt.
ik vrees ook het ergste....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Huub dat niet kan. Als Dennis weer een bepaalde snaar weet te raken bij Huub, dan gaat hem dat minimaal weer een ton kosten. Zo zit Huub in elkaar. De aard van het beestje.
"Tot nu toe nog", zei hij er nog bij. Niet voor niets denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Japio's stem gaat naar WB. Hij heeft een alliantie met H en L.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |