dat kán ik gemakkelijk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan is het vrijgezellenavond van Jaap dat Kan je echt niet missen hoor![]()
Ik kan het me voorstellen, maar jouw avatar kan hier toch zeker niet gemist worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
ik stop volgende week dinsdag met kijken - dan is m'n tegoed op. dat Natasia er niet is uitgezet, knaagt te veel
mitch of dimitri...hmz...moeilijk; dimitri ziet er beter uit, mja mitch is toch wat leuker in wat ie zegt..wat vinden jullie dames?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat de butlers zich moeten bewijzen van 'achter'
Zodat ze 'achter' kunnen kiezen wie de meest spraakmakende nieuwe miljonair gaat worden.
Ik vind Mitch zo 'gevat' vanavond, het valt gewoon op.
Ik stem dan trouwens voor Dimitri in de kooi
eindelijk een verstandig iemandquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
ik stop volgende week dinsdag met kijken - dan is m'n tegoed op. dat Natasia er niet is uitgezet, knaagt te veel
Ik blijf hier nog wel lekker doorstoken natuurlijk :-)quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar jouw avatar kan hier toch zeker niet gemist worden?![]()
![]()
Als het net zo'n feest wordt als de groupiedag dan ga jij het redden hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eindelijk een verstandig iemand![]()
Mitch is iets meer heer. Maar hij stond wel met de verkeerde partij mee te lachen nadat Dennis en Huub elkaar in de haren waren gevlogen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
mitch of dimitri...hmz...moeilijk; dimitri ziet er beter uit, mja mitch is toch wat leuker in wat ie zegt..wat vinden jullie dames?
mitch, dimitri vind ik aantrekkelijker, maar erg saai in zijn doen en latenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
mitch of dimitri...hmz...moeilijk; dimitri ziet er beter uit, mja mitch is toch wat leuker in wat ie zegt..wat vinden jullie dames?
Mitchquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Vergane glorie...
met dank aan noekje![]()
Diana Frances Spencerquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
Amanda der moeder is vernoemd naar prinses Diana...
volgens mij was die toen zelf nog een kind en totaal nog geen prinses.. sjips dat Amandakind kan liegen.
Nee toch wel leukquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
Jammer hé. Mama Tasia blijft voorlopig.
Mitch is wat arro, ik vind Dimitri een heel prettige vriendelijke uitstraling hebben en hij is ook best van de tongriem gesneden maar doet dit wat subtieler dan Mitchquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
heb ik hem al vakr op betrapt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch is iets meer heer. Maar hij stond wel met de verkeerde partij mee te lachen nadat Dennis en Huub elkaar in de haren waren gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |