omdat jullie baggerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?
Dank u sehr.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef nattermann het volgende:
TS, complimenten![]()
Je hebt een bijzonder goed topic neergezet.
Ouders al thuis?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dank u sehr.
Dit heb ik nog noooit meegemaakt 0_0
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)
En dan beginnen ze nog te liegen dat ze dat NIET hebben gedaan, zodat ik bijn voor lul naar de schuur ging lopen.
Ik vertrouw ze niet meer.
Het frapante is: Als stiefpa weg is, hoef ik die 15 euro niet meer te betalen.
Even kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Chinless het volgende:
en TS waar is je vader dan ?
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellen
Geen plek, zit boven het cafe, hj woont bij cafe-eigenaar in. Nee, geen homo, maar alleen om daar te werken en om te zuipen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef Chinless het volgende:
Waarom ga je niet bij hem wonen dan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Chinless het volgende:
Ahh kut allemaal... ga bij vrienden wonen dan (als je die heb)
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.
Ik verdien ongeveer 40 a 50,- in de maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |