quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die proberen we nog met terror hier weg te krijgen
Nee links af en dan de derde rechtsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Coos het volgende:
Is het hier?
Vraag het een streamer... Waar denk je dat dat voor staatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ach ja ik zocht een topic over ontslagrondes en vond ik niet dus ik ging maar naar de sc, simpel, opgelost, slotje![]()
![]()
![]()
Jij hoort bank, en wil gelijk ff gaan zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Coos het volgende:
Is het hier?
Nou niet zo onaardigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vraag het een streamer... Waar denk je dat dat voor staat![]()
En waar denk je dat SC voor staat...
Je was gewoon te lui om te zoeken... Of je zocht een kut reden om hier te posten...
En een reden heb je hier heul niet nodig
Hmm geen geld voor een bankquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
In het rood kost de 3 zits ¤ 449,- en de 3,5 zits ¤ 549,-
En dan zijn er ook nog andere stoffen in andere kleuren maar die vind ik eigelijk nix![]()
Backa bij Ikea
Your welcomequote:
Zo jij bent sjaggiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vraag het een streamer... Waar denk je dat dat voor staat![]()
En waar denk je dat SC voor staat...
Je was gewoon te lui om te zoeken... Of je zocht een kut reden om hier te posten...
En een reden heb je hier heul niet nodig
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is het slim dat je je eerst even inleest voordat je stomme vragen gaat stellen. Vragen die ongeveer al 1 miljoen keer zijn gesteld en waar ongeveer 1 miljoen keer een antwoord is op gegeven.
Ik wist niet dat er in mijn functie omschrijving stond dat ik ook aaridg moest doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
Nou niet zo onaardig
Zo is ze nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt te losbollen .... Maak je geen illussies![]()
Ik ben heul niet chago, ik irriteer me gewoon aan al die stomme mensen die niet lezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo jij bent sjaggie![]()
![]()
Ik dacht dat vraag een streamer was om dingen over streams te vragen op dat moment en niet over algemene regels van de gouden kooi. Je kan me ook gewoon geloven, en als je dat niet wilt doet je maar lekker niet.
En ja ik weet waar SC voor staat
Zo en nu weer wat vrolijker doen he, of boots je het gedrag na van sommige DGK-personen![]()
Daar hebben nogal wat vaste streamers last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo jij bent sjaggie![]()
![]()
Ik dacht dat vraag een streamer was om dingen over streams te vragen op dat moment en niet over algemene regels van de gouden kooi. Je kan me ook gewoon geloven, en als je dat niet wilt doet je maar lekker niet.
En ja ik weet waar SC voor staat
Zo en nu weer wat vrolijker doen he, of boots je het gedrag na van sommige DGK-personen![]()
Jij zit ook in alles gouden kooi topics dan is het zoiezo overzichtelijker en duidelijk waar je moet wezen voor alles ik post pas de laatste tijd soms wat in het gouden kooi forum op fok.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet chago, ik irriteer me gewoon aan al die stomme mensen die niet lezen.![]()
En als je me niet geloof... Dan ga je maar lekker naar de COS.
WTS??? Functie-omschrijving?? Word jij hier betaald?! Heb je geen inleggeld hoeven betalen??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er in mijn functie omschrijving stond dat ik ook aaridg moest doen?
Toch een script...........quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS??? Functie-omschrijving?? Word jij hier betaald?! Heb je geen inleggeld hoeven betalen??
We worden gvd genaaid... je bent gewoon een actrice dus![]()
Dat heeft hij nooit kunnen onthoudenquote:
Man ik zit nergens behalve hier... Ik kijk uit me doppen... Als ik een vraag heb dan denk ik eerst... Goh waar kan ik die vinden. En als dat niet werkt gebruik ik de fok zoekfunctie of ik kijk op de tien site. Beetje moeite doen hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Jij zit ook in alles gouden kooi topics dan is het zoiezo overzichtelijker en duidelijk waar je moet wezen voor alles ik post pas de laatste tijd soms wat in het gouden kooi forum op fok.
Maar goed ik ga wel alweer, gaat nergens over dit
!
En zit ie in het onzin voor leven topic mooi tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit kunnen onthouden![]()
En nou is hij vast verdwaalt![]()
*Shit*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
WTS??? Functie-omschrijving?? Word jij hier betaald?! Heb je geen inleggeld hoeven betalen??
We worden gvd genaaid... je bent gewoon een actrice dus![]()
Leer mij Coos kennenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En zit ie in het onzin voor leven topic mooi toch![]()
Veulmans je heb een fan en je merkt het niet eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet chago, ik irriteer me gewoon aan al die stomme mensen die niet lezen.![]()
En als je me niet geloof... Dan ga je maar lekker naar de COS.
Kut moest ie rechtsafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leer mij Coos kennen![]()
Die lult echt geen onzin hoor![]()
Een stalkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
Veulmans je heb een fan en je merkt het niet eens
Jij zit ook in alles gouden kooi topics dan is het zoiezo overzichtelijker en duidelijk waar je moet wezen voor alles ik post pas de laatste tijd soms wat in het gouden kooi forum op fok.
![]()
Yeah right... alsof hier de Nuon niet betaald hoeft te wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Shit*
Nou ja... Het is meer een soort onkostenvergoeding zeg maar. Ja de leef posten gaan ook gewoon door he![]()
Veulenmans trouwensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
Veulmans
Nou stalker das hard maar zie wel een lampjequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Yeah right... alsof hier de Nuon niet betaald hoeft te worden![]()
Moots, de volgende ontslagronde is voor Veulen, ik ga hier gvd niet tegenover een actrice zitten![]()
Dat zit daar m'n energie maar te verspillen terwijl ik daardoor geen tijd heb om echte spelers weg te werken.
* Leandra belt met de Febo: ik wil graag ontslag aanvragen voor Veulen![]()
Weet ik toch.. maar klinkt wel leukquote:
We kunnen wel een terrrorplan indienen, in drievoud, dan krijgen we zondag al dan niet het groene licht om Veulen weg te terrorisern.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... alsof hier de Nuon niet betaald hoeft te worden![]()
Moots, de volgende ontslagronde is voor Veulen, ik ga hier gvd niet tegenover een actrice zitten![]()
Dat zit daar m'n energie maar te verspillen terwijl ik daardoor geen tijd heb om echte spelers weg te werken.
* Leandra belt met de Febo: ik wil graag ontslag aanvragen voor Veulen![]()
Ampje?? Is dat iets belgisch ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
Nou stalker das hard maar zie wel een lampje![]()
1 tip: als je ooit serieus genomen wilt worden als FOK!ker noem je dat nooit voluit.... maar gewoon ONZquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En zit ie in het onzin voor leven topic mooi toch![]()
Nou wat leuk... Nu heb ik een vet trauma.quote:
Lampje Lampje Lichtje Zonneschijn Het Sjonge jongequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik heb nog geen tijd gehad om een backup te regelen.
Terror op mij en ik knip allemaal gaatjes terhoogte van je tieten in je jurkjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
We kunnen wel een terrrorplan indienen, in drievoud, dan krijgen we zondag al dan niet het groene licht om Veulen weg te terrorisern.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
Lampje Lampje Lichtje Zonneschijn Het Sjonge jonge
Ola ............quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:
NU KRIJGEN JULLIE TERROR DIT IS FOKKING NIER NORMAAL MEER HIER![]()
MIJ KRIJG JE NIET GEK! DAN MOET JE WEL VAN GOEDE HUIZE KOMEN, KUTHOER MET JE HANGTIETEN EN STINKAARS!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Terror op mij en ik knip allemaal gaatjes terhoogte van je tieten in je jurkjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |