Dat punt ben ik gepaseerd... sorryquote:

ga jij je smkelder opnieuw inrichtenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil deze graag, zowel de 3 zits als de 3,5 zits...
En in het rood graag... en nu ik het op de site check staat rood er niet meer bij, die zouden ze verdomme toch niet uit de collectie halen hè![]()
Moet ik nog opschieten ook... aan de andere kant, dan gaat ie misschien wel in de aanbieding in augustus![]()
[afbeelding]
Edit: bij de 3 zits stond ie nog wel in het rood... gelukkig![]()

Laat jij je zo makkelijk beinvloeden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zit in mijn say no to pics period![]()

Mwah.. uitgaan... denk het niet, heb wel afgesproken om met een dinnetje ff ergens wat te gaan drinken, en de kans is groot dat ik als vanzelf in de kroeg om de hoek beland maar echt uitgaan zie ik er dit weekend niet van komenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaan jullie nog uit dit weekend?

Nee, ik wil 2 nieuwe banken... en eindelijk een keer 2 dezelfdequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ga jij je smkelder opnieuw inrichten![]()

ik ben 65 mijn enige uitstapje is naar het toiletquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaan jullie nog uit dit weekend?

Als ik er het geld voor had had ik zelf al zo'n bank gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat je geen prijsopgave van de door mij gewenste bank nodig hebt?![]()
![]()

Rood is ook een strak plan ivm paprikachips enzo.......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik wil 2 nieuwe banken... en eindelijk een keer 2 dezelfde![]()

ik laat mij niet meer flessenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat jij je zo makkelijk beinvloeden?

Voor dat soort dingen hebben we een topic: dat heet "vraag het een streamer". Staat bij de stickies op de index pagina. Succesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat bepaalt wie op de bank komt bij de ontslagronde? Omdat lieke en Brian onderaan stonden met de smsjes? ..

Die stonden niet onderaan met de sms-jes, dat scheelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat bepaalt wie op de bank komt bij de ontslagronde? Omdat lieke en Brian onderaan stonden met de smsjes? ..

jezus?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:

Nou leuk toch zo nu en dan pissed zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben 65 mijn enige uitstapje is naar het toilet![]()

Ikeaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik er het geld voor had had ik zelf al zo'n bank gehad.
Van welke winkel komt deze?

Dit is gewoon een algemene vraag over DGK , waarom zjin jullie zo kinderachtig , Polonium-120, mootie en Veulen om dat gewoon uit te leggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen hebben we een topic: dat heet "vraag het een streamer". Staat bij de stickies op de index pagina. Succes![]()

Neeeeeeee Leandra geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn Ikeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bankquote:

Ah daar ga ik morgen nog heen. Kan ik meteen even proefzitten.quote:

ik zei toch, ze stonden niet onderaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is gewoon een algemene vraag over DGK , waarom zjin jullie zo kinderachtig , Polonium-120, mootie en Veulen om dat gewoon uit te leggen

Het ontslag van een bewoner kan worden aangevraagd door de andere bewoners, en in dit geval was er ontslag aangevraagd voor Lieke en Brian, er kan echter maar voor 1 persoon een ontslagronde zijn, dus als er meerdere ontslagen zijn aangevraagd dan wordt er eerst een (meerderheids)stemming gehouden over wie die avond uiteindelijk ontslagen zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:

jij bent een BANabee en ik heb geen streamsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is gewoon een algemene vraag over DGK , waarom zjin jullie zo kinderachtig , Polonium-120, mootie en Veulen om dat gewoon uit te leggen

Omdat we daar lekker geen zin in hebben. Ik heb je verteld waar je moet zijn. ALs extra tip geef ik je nog om de FAQ te lezen. En verder...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:

Het is idd wel jammer dat ze m niet in t leer hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Rood is ook een strak plan ivm paprikachips enzo.......![]()

oh dus ze kiezen eerst allemaal iemand die ze eruit willen de meeste stemmen waren dit keer Lieke en Brian en daarna moet iedereen nog zijn keuze uitleggen wat je in dat filmpje ziet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
ik zei toch, ze stonden niet onderaan.
Dat beslissen de bewoners gewoon zelf, ze vragen een ontslagronde aan voor diegene die ze eruit willen, en degene die het meeste draagvlak heeft gaat op de bank/stoel.

leer in de kelder hmmmmmmquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd wel jammer dat ze m niet in t leer hebben![]()

Gelukkig zijn er hier nog een paar mensen die wel normaal willen antwoordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat we daar lekker geen zin in hebben. Ik heb je verteld waar je moet zijn. ALs extra tip geef ik je nog om de FAQ te lezen. En verder...![]()

En dan gaan ze allemaal die persoon verrot schelden, dan is Amanda weer hitsig en gaat er niemand uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh dus ze kiezen eerst allemaal iemand die ze eruit willen de meeste stemmen waren dit keer Lieke en Brian en daarna moet iedereen nog zijn keuze uitleggen wat je in dat filmpje ziet?
Daarna moet degene met de meeste stememn op de stoel? en dan ?

Dan moeten ze op een bank... een leren bank rood van Ikea. En dan maar zien wie het langste uithoudquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh dus ze kiezen eerst allemaal iemand die ze eruit willen de meeste stemmen waren dit keer Lieke en Brian en daarna moet iedereen nog zijn keuze uitleggen wat je in dat filmpje ziet?
Daarna moet degene met de meeste stememn op de stoel? en dan ?

ok thxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ontslag van een bewoner kan worden aangevraagd door de andere bewoners, en in dit geval was er ontslag aangevraagd voor Lieke en Brian, er kan echter maar voor 1 persoon een ontslagronde zijn, dus als er meerdere ontslagen zijn aangevraagd dan wordt er eerst een (meerderheids)stemming gehouden over wie die avond uiteindelijk ontslagen zou kunnen worden.
Daarna vindt de ontslagronde voor die persoon plaats, ontslag kan echter alleen dmv een unanieme stemming verkregen worden.

Ik heb jaren een uitstekende Ikea bank gehad... de fout die je alleen bij Ikea niet moet maken is een goedkope bank kopenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeee Leandra geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn Ikeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bank
Niet doen ................ Kut zooi spaar ff langer NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen Ikea Bank Rotzooi.... Zit niet ligt niet
Neee![]()

De mijne is van Poppeliersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jaren een uitstekende Ikea bank gehad... de fout die je alleen bij Ikea niet moet maken is een goedkope bank kopen
Maar de kwaliteit/prijsverhouding is er iig stukken beter dan op de meeste andere plekken en vergeleken met die bagger van Seats and Sofa's en Poppeliers is het bijna A kwaliteit... dat is pas bagger.

Die proberen we nog met terror hier weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier nog een paar mensen die wel normaal willen antwoorden![]()

En dan sta ik toch wel bekend als bitchquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier nog een paar mensen die wel normaal willen antwoorden![]()

Bench nuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan sta ik toch wel bekend als bitch![]()

Misschien is het slim dat je je eerst even inleest voordat je stomme vragen gaat stellen. Vragen die ongeveer al 1 miljoen keer zijn gesteld en waar ongeveer 1 miljoen keer een antwoord is op gegeven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:

Mare wat kost dat schatje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb jaren een uitstekende Ikea bank gehad... de fout die je alleen bij Ikea niet moet maken is een goedkope bank kopen
Maar de kwaliteit/prijsverhouding is er iig stukken beter dan op de meeste andere plekken en vergeleken met die bagger van Seats and Sofa's en Poppeliers is het bijna A kwaliteit... dat is pas bagger.

Bij mij nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan sta ik toch wel bekend als bitch![]()

Als er 2 plekken zijn waar ik van mijn levensdagen geen meubels koop dan is het Poppeliers en Seats and Sofa's...quote:

Ach ja ik zocht een topic over ontslagrondes en vond ik niet dus ik ging maar naar de sc, simpel, opgelost, slotjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien is het slim dat je je eerst even inleest voordat je stomme vragen gaat stellen. Vragen die ongeveer al 1 miljoen keer zijn gesteld en waar ongeveer 1 miljoen keer een antwoord is op gegeven.

Gewoon meezieken ... Heb je nog een bankstel in de aanbiedingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach ja ik zocht een topic over ontslagrondes en vond ik niet dus ik ging maar naar de sc, simpel, opgelost, slotje![]()
![]()
![]()

Nee maar heb wel een rooie ikeaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon meezieken ... Heb je nog een bankstel in de aanbieding![]()

In het rood kost de 3 zits ¤ 449,- en de 3,5 zits ¤ 549,-quote:

Misschien is het slim dat je je eerst even inleest voordat je stomme vragen gaat stellen. Vragen die ongeveer al 1 miljoen keer zijn gesteld en waar ongeveer 1 miljoen keer een antwoord is op gegeven.quote:

Is dat het zelfde als een krwyter smolller stratquote:

Die ligt te losbollen .... Maak je geen illussiesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Die losbolca heeft helegaar geen oog voor haar fans![]()
![]()
Ik zit hier uren op een handtekening te wachten, maar als dit zo door gaat wordt dit een losbolcaloos fantopic![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |