Dat vraag ik me ook af, dit plan gaat nooit werken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoe kunnen ouders nu een witte én een zwarte leerling inschrijven.
Vrij kansloos zelfs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dit plan gaat nooit werken.
Samen. Dus een kind van andere ouders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoe kunnen ouders nu een witte én een zwarte leerling inschrijven.
En hoe wil je die ouders alleen al bijelkaar krijgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Samen. Dus een kind van andere ouders.
En dan krijg je ineens voorrang? Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Samen. Dus een kind van andere ouders.
Je kunt toch gewoon op je buuv afstappen? Of een advertentietje zetten op marktplaats?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En hoe wil je die ouders alleen al bijelkaar krijgen?
Waarom? Volgens mij is daar een vrij vaste omschrijving van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En dan krijg je ineens voorrang? Wat een onzin zeg.
Dan krijg je weer de discussie wat een kind nou precies blank- of zwart maakt. Hopeloos dus.
Wat is een chinees dan bijv?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is daar een vrij vaste omschrijving van.
En wat als jou buuv je taal niet spreekt wat in vele gevallen zo is?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op je buuv afstappen? Of een advertentietje zetten op marktplaats?
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat is een chinees dan bijv?
Als wat tellen die mee?
Dan laat je het kindje tolkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En wat als jou buuv je taal niet spreekt wat in vele gevallen zo is?
lijkt me niet zo moeilijk als je samen in een buurt woont .. je komt je buurvrouw met haar donkere kindje van dezelfde leeftijd tegen in de speeltuin edquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dit plan gaat nooit werken.
Halfbloed Marokkaans/Nederlands?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is daar een vrij vaste omschrijving van.
duh .. als die school gemengd is is het niet meer "zo'n school"quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dit gaat gewoon niet werken de meeste ouders willen ook niet dat hun kinderen een leerachterstand krijgen en zullen hun kind dus niet snel op zo een school plaatsen denk ik.
Ik denk dat mensen daar weinig zin in hebben van beide kanten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan laat je het kindje tolken
Kom op, de meeste mensen kun je wel mee overleggen, hoor.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Halfbloed Marokkaans/Nederlands?
quote:Spaans?
Hangt er van af waar het kindje of de ouders geboren zijn.quote:Joods?
quote:Chinees?
Het gaat niet om huidskleur, maar of een van de ouders in een niet-westers land zijn geboren.quote:Allemaal blank? Zwart? Geel?
Ik denk dat als je daarmee naar de school naar keuze kan dat mensen daar prima zin in hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen daar weinig zin in hebben van beide kanten.
Alles wat Antilliaans is, is wel in een Westers land geboren. Namelijk, in het Koninkrijk der Nederlanden. Dus die tellen als "witte" mensen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Hangt er van af waar het kindje of de ouders geboren zijn.
[..]
![]()
[..]
Het gaat niet om huidskleur, maar of een van de ouders in een niet-westers land zijn geboren.
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alles wat Antilliaans is, is wel in een Westers land geboren. Namelijk, in het Koninkrijk der Nederlanden. Dus die tellen als blanke mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |