quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Lakai het volgende:
ik vond echt zo'n party-party niet leuk...je staat dan de hele tijd met je vriendin....
mwa...had gezelliger kunnen zijn
maar zitten-op-de-bank-parties dat is wel leuk
nou was het zo dat we net nieuw waren toen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]alsof het met mn vriendin niet gezellig is , oke met 10 vrienden is het anders, maar kan met mn vriendin ook bij een ander groepje gaan staan en daar mee ouwehoeren
Zo is het idd leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef Mrs.Solis het volgende:
Zaterdags gaan wij vaak onze eigen kant op, hij met zijn vrienden en ik met de mijne en dan komen we elkaar op het einde van de avond wel weer tegen..
Oh dat is wel vervelend...in een relatie moet je elkaar ook wat ruimte gunnen, aan elkaar vastklampen is ook niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:51 schreef Taproot het volgende:
[..]
Zo is het idd leuk!Maar in mijn geval zou mijn vriendin boos worden op me worden en denken dat ik haar negeer of niet bij haar zou willen zijn, ook al ben steeds maar voor korte tijd van haar weg (halfuurtje of zo) wat helemaal niet waar is...
Wij zijn ook graag samen, klef en al die meuk. Enkel samen uitgaan werkt gewoon niet. En dat ligt voor de volle 100% aan mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Ik mag graag met hem uitgaan, of we dat nu samen doen of met een groep.
Een hele enkele keer wil ik nog weleens wat alleen doen op dat gebied, iig zonder hem, maar dan ben ik meestal vrij vroeg thuis, andersom geld hetzelfde, is toch niet helemaal hetzelfde dan.
Gek is dat, want als we bv met groep gaan zitten we echt niet de hele tijd op elkaars lip ofzo.
Van lekker uit eten tot bioscoopjes pakken, dansfeesten, dat soort dingen, samen is het toch leuker vinden we allebei gelukkig(als maar 1 van ons dat had gevonden was het naar geweest).
We zijn gewoon erg graag samen, is altijd al zo geweest en gaat nooit meer over, zo zijn we ook nog best wel klef vaak, alhoewel er ook uitgaansavonden zijn waarin ik hem amper zie omdat hij te druk is met kleppen met anderen en ik ook, is prima allemaal...
Daarin hebben wij gewoon geluk, we houden van hetzelfde daarin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn ook graag samen, klef en al die meuk. Enkel samen uitgaan werkt gewoon niet. En dat ligt voor de volle 100% aan mij.
Ik heb zo'n schijthekel aan uitgaan. Vooral gewoon naar kroegen1 of 2x per jaar een dansfeest ala Qlimax of sensation is leuk en prima. Maar ik weet niet waarom, ik word me een partij chagarijnig als ik in een kroeg zit
ik ben gewoon raar
Dat ligt denk ik aan je vriendin.... Of aan jouquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Lakai het volgende:
ik vond echt zo'n party-party niet leuk...je staat dan de hele tijd met je vriendin....
mwa...had gezelliger kunnen zijn
maar zitten-op-de-bank-parties dat is wel leuk
Ken d'r nu zo'n 4 jaar, waarvan 1,5 jaar relatie en daarvoor gingen we ook regelmatig samen (of met vrienden) uit. Dus ja, behoorlijk vast bij onsquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:41 schreef Lakai het volgende:
[..]
nou was het zo dat we net nieuw waren toen....
en dan sta je nog altijd bij elkaar....
bij een iets gevorderde relatie moet het idd niet zo moeilijk zijn...want dat hoef je ook niet 24/7 tegen elkaar aan te staan....
maar we gingen daarna niet meer uit
haha
Ik heb ook nooit gesnapt wat mannen van 30+ nog in een discotheek zoeken. Maar goed, als ze het leuk vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Overlast het volgende:
Ga sowieso niet meer uit, ben geen 16 meer. Kroegen en bioscopen etc. wel natuurlijk, maar naar discotheken of clubs zoals vroeger niet meer. Dat mag mijn vriendin lekker met haar vriendinnen doen
Ga je dan met een waxinelichtje naar de videotheek?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef Taproot het volgende:
Eigenlijk geef ik nu ik een vaste relatie heb de voorkeur aan andere en rustige relaxte dingen, zoals n filmpje huren bij kaarslicht,
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ga je dan met een waxinelichtje naar de videotheek?
spuit11quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:40 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Jij neemt een kaars mee als je een film gaat huren? Vreemd![]()
Absoluut niet mee eens!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef Taproot het volgende:
Knip
quote:maar zitten-op-de-bank-parties dat is wel leuk
Je maakt wel een beetje een karikatuur van de werkelijkheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef Taproot het volgende:
Ik persoonlijk ga af en toe eens naar een fuif met mijn vriendin, maar eigenlijk doe ik dit enkel om haar een plezier te doen. Ik vind het zo meer iets wat je doet in je vrijgezellentijd en met vrienden, waarmee je ook wel een ander soort van humor samen hebt en zo.
Eigenlijk geef ik nu ik een vaste relatie heb de voorkeur aan andere en rustige relaxte dingen, zoals n filmpje huren bij kaarslicht, wat in de natuur wandelen bij zonsopgang en de geur van het gras opsnuiven in een omstrengeling aan de waterkant... Veel liever dat dan in de rook te zitten, rivalen op de dansvloer, van die tmf-muziek waar ik niks aan vind, dronken paupers rond je heen... En geen conversatie kunnen hebben met elkaar omdat je elkaar simpelweg niet kunt horen, en voor je het weet zorgt dit voor misverstanden... Als je dan eventjes wat met een bekende praat of eventjes staat te dromen en in de verte aan het turen bent omdat je ergens anders zou willen zijn met haar of geen zin hebt om te dansen hoor je zo van: "ben je chagrijnig? scheelt er wat?"
En waarom dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef het.ismij het volgende:
uit je dak party's zijn overgens geen goed idee met je vriendin.
althans bij mij tot nu toe.
Omdat ze dat niet echt trekken.quote:
Oh my God!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef Taproot het volgende:
Hoi, graag had ik eventjes een kleine discussie opgestart over uitgaan terwijl je een partner hebt/ met een partner.
Waar geven jullie persoonlijk de voorkeur aan? Is uitgaan iets wat je eigenlijk met vrienden doet? Wat vinden jullie het leukst? uitgaan met vrienden of met je vriend/vriendin?
Stop je ermee eens je een relatie hebt en geef je dan de voorkeur aan romantischere bezigheden?![]()
Gaan jullie en je partner samen naar fuiven,... en verloopt dit ook zonder misverstanden/ruzies?
Ik persoonlijk ga af en toe eens naar een fuif met mijn vriendin, maar eigenlijk doe ik dit enkel om haar een plezier te doen. Ik vind het zo meer iets wat je doet in je vrijgezellentijd en met vrienden, waarmee je ook wel een ander soort van humor samen hebt en zo.
Eigenlijk geef ik nu ik een vaste relatie heb de voorkeur aan andere en rustige relaxte dingen, zoals n filmpje huren bij kaarslicht, wat in de natuur wandelen bij zonsopgang en de geur van het gras opsnuiven in een omstrengeling aan de waterkant... Veel liever dat dan in de rook te zitten, rivalen op de dansvloer, van die tmf-muziek waar ik niks aan vind, dronken paupers rond je heen... En geen conversatie kunnen hebben met elkaar omdat je elkaar simpelweg niet kunt horen, en voor je het weet zorgt dit voor misverstanden... Als je dan eventjes wat met een bekende praat of eventjes staat te dromen en in de verte aan het turen bent omdat je ergens anders zou willen zijn met haar of geen zin hebt om te dansen hoor je zo van: "ben je chagrijnig? scheelt er wat?"
Nou ja, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie standpunten hierover.![]()
Daar moet je met mij ook niet naar toe gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef het.ismij het volgende:
Hangt maar net van de vriendin afquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef het.ismij het volgende:
Dan ben je toch de verkeerde tegen gekomenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet echt trekken.of a rlxt vinden om daar rond te lopen in het algemeen.
Ik dacht al dat ik de enige was, die niet van bankhangen houdt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef Nosh het volgende:
Met haar en haar vrienden bier drinken en over niks praten, natuurlijk. Moet het wel klikken, maar iedere avond bankhangen is écht niet mijn ding. Dat doe ik al genoeg, de avond is ervoor om even samen er tussenuit te gaan.
Eventuele concerten/feesten doe ik het liefst ook gewoon samen, tenzij het echt niet haalbaar is qua organisatie, of als zij écht een takkehekel heeft aan een nacht lang onmogelijke herrie. Alleen vermaak ik me sowieso wel, maar iemand naast je die zo mogelijk met een nóg bredere grijns op haar mik staat je is zóveel beter.
Clubs en discotheken zijn iets heeeeeeel anders. Uitgaan in clubs begint toch echt pas op je 21e.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Overlast het volgende:
Ga sowieso niet meer uit, ben geen 16 meer. Kroegen en bioscopen etc. wel natuurlijk, maar naar discotheken of clubs zoals vroeger niet meer. Dat mag mijn vriendin lekker met haar vriendinnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |