De podcast komt ongeveer een half uurtje na afloop van het uur beschikbaar en het knippen kost me hooguit een minuutje of 5 á 10. Op die manier is zoiets best snel online te zetten dus.quote:
True, maar rippen van de stream duurt hier nogal even, dan WMA omzetten anar mp3 en dan knippen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De podcast komt ongeveer een half uurtje na afloop van het uur beschikbaar en het knippen kost me hooguit een minuutje of 5 á 10. Op die manier is zoiets best snel online te zetten dus.
Van een aantal programma's zijn podcasts beschikbaar (zie www.radiocast.nl ) die direct in MP3-formaat zijn. Dat scheelt dus een heleboel tijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
True, maar rippen van de stream duurt hier nogal even, dan WMA omzetten anar mp3 en dan knippen.
Waar verkort jij je procedure?
Dus je hebt nog veel moeite moeten doen om mij eruit te knippen ookquote:
Nou ja... moeite... Ook voor Siegfried is het overgrote deel gewoon wachten tot een download of bewerking klaar is, tegelijkertijd kan je prima nog andere dingen doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus je hebt nog veel moeite moeten doen om mij eruit te knippen ook.
Ow okquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:41 schreef Siegfried het volgende:
Ach, dat streamrippen gaat vanzelf, duurt alleen even
En dat converteren van WMA naar MP3 is hetzelfde verhaal.
Het knippen zelf was 2 minuten werk
Eerst AIDSquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Wow.
Ik hoor net op het nieuws dat er een doorbraak is in de zoektocht naar een cure tegen aids... Ik zeg goed bezig! Maar we zijn er nog lang niet. Maar wel opweg... (En dan Kanker nog!!!)
http://www.nu.nl/news/113(...)virus-onderzoek.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eerst AIDS![]()
Veel soorten kanker zijn al redelijk goed te verwijderen, bestrijden of te vertragen, dus daar zijn we al vele malen verder dan bij AIDS.
Maar das echt verdomd goed nieuws zeg
Hey Guisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Hey laat mij erbuiten hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Het sloeg op motherfokkersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:28 schreef Guis het volgende:
Wil je er niet bij betrokken worden, Miss?
Wat een klote tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef Siegfried het volgende:
9.30u op school zijn
Nu gaan slapen, of doorhalen?
ai ai ai ..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:33 schreef Siegfried het volgende:
Mja zeker lekker, maar ik heb nog niet af wat ik af moet hebben.. Dus moet sowieso nog even door
Genoeg reden om te gaan slapen lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:41 schreef MissHobje het volgende:
Oja en dan hoor ik net 30 seconds to mars![]()
nooit meer wat van gehoord iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |