quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het begint met een R en eindigt op Ob Stenders!
Domien Verschuuren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE?!?!?! OMG !!!!!!!!!! dat gaat VET wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Aparte combo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die luister je maar naquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!
Nu heb ik alleen al de helft van mn request gemist...
Goed gedaan man! 5 uit 5, niet slechtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!
Nu heb ik alleen al de helft van mn request gemist...
Een echte vent scoort 6 uit 5 natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Goed gedaan man! 5 uit 5, niet slecht [afbeelding]
Wat dacht je van Robstra.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aparte combo.
Dan wordt de naam voor morgen dus StenStra Weekend.![]()
Ghe ghequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een echte vent scoort 6 uit 5 natuurlijk
Congrats manquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Toch handig dat ik de MetMichiel site open had staan bij het beantwoorden van die Amy Winehouse vraag.
Dus een beetje hulp heb ik toch wel gehad
De helft was over de telefoon behoorlijk slecht te horen. Maar ik herkende een paar bands waarvan ik meende dat ze op Werchter staan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Congrats manGoed gedaan!
Was even bang dat je die laatste niet wist
Mja, dat is een beetje mijn grote angst als ik ooit ga bellen voor de popquiz..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
De helft was over de telefoon behoorlijk slecht te horen. Maar ik herkende een paar bands waarvan ik meende dat ze op Werchter staan.
Dat heb ik eens gehad toen Rudy nog in de nacht zat. Toen deed hij die quiz waarbij hij nummers op z'n gitaar speelde. Ik hoorde het maar bar slecht, en hij hoorde mij niet. Dus als ik riep om te antwoorden, dan hoorde ie me niet en ging die ander er met het goeie antwoord vandoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De helft was over de telefoon behoorlijk slecht te horen. Maar ik herkende een paar bands waarvan ik meende dat ze op Werchter staan.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Trusten MutZ![]()
Zometeen Eric Corton, d8 ik tenminste..
Dat is opzich wel een goed ideequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kun je ook het beste ff een koptelefoon in je radio pluggen om te horen wat er gezegd en gedraaid wordt.
Fijn weekend Maricha!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!
Alle Caz! luisteraars die merken dat ze in een grap getuint zijn gaan daar nu blijkbaar kijken.quote:
quote:Arrow tijdelijk de ether op etherfrequentie Caz
Het landelijke radiostation Arrow Classic Rock is donderdagavond (tijdelijk) van start gegaan op de ether en kabel frequenties van Caz. Kort na het nieuws van negen uur vroeg de nieuwslezer aandacht voor een speciaal moment. Marc de Hond opende de nieuwe start van Arrow. Later volgde de eerste officiële woorden van Ad Ossendrijver tijdens het radioprogramma ‘Wacht u voor de Hond’ en op de webcam was al de tekst te lezen: "Welkom bij Arrow!"
Maar na korte tijd werd het duidelijk dat het om een perfecte grap ging van Marc de Hond. De deejay had uit diverse interviews met Ad Ossendrijver quotes gekipt en die in een interview achter elkaar geplakt. Daarnaast haalde hij enkele luisteraars in de uitzending die niets van Arrow wilde weten. Ook Jort Kelder deed mee aan de stunt, hij zou zogenaamd de nieuwe ochtendshow gaan presenteren op Arrow Classic Rock.
Officieel begint Arrow pas op 1 juli. Na 22.00 uur gingen de uitzendingen van Caz weer normaal verder. [Radio.NL]
U maakt die site?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:55 schreef Siegfried het volgende:
Grr.. Radio 2-site is een flinke klus.. Nu alweer ruim een week mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |