Het was weer erg lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: pandanrijst, op de huid gebakken zeebaarsfilets met coquille st. Jacques en zeekraal.![]()
I just love garnalenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef DarkElf het volgende:
Voor vanavond (eet alleen) maar een maaltijd salade halen bij de appie en extra garnalen eroverheen gooienbroodje erbij en een glas rosé en DE is klaar.
dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef lobotomie het volgende:
banaan
Spinazie door de aardappelsalade is ook lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie. Heb net grote boodschappen gehaald dus heb vanalles in huis. Ik zit te denken aan een biefstukje van de grill, een aardappelsalade en ik heb ook nog een zak verse spinazie in huis. Iemand daar een leuk idee voor?? Tis net te weinig voor 3 personen (tis maar 3 ons volgens mij), dus er moet nog iets bij........(en mijn koelkast is goed gevuld dus ik heb genoeg ingredienten in huis). Tips zijn welkom!
Spinazie/hamrolletjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie. Heb net grote boodschappen gehaald dus heb vanalles in huis. Ik zit te denken aan een biefstukje van de grill, een aardappelsalade en ik heb ook nog een zak verse spinazie in huis. Iemand daar een leuk idee voor?? Tis net te weinig voor 3 personen (tis maar 3 ons volgens mij), dus er moet nog iets bij........(en mijn koelkast is goed gevuld dus ik heb genoeg ingredienten in huis). Tips zijn welkom!
ik heb maar soep gehaald, tomaten met zongedroogde tomaat en mascarpone, broodje met kruidenboter erbij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:42 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maar makkelijk doen ofzo: pizza in de oven schuiven denk ik..
Dat wordt het!!!! (lekker!)(hoop ik)(denk ik)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Spinazie/hamrolletjes..
Spinazie even heel kort in de pan met sjalotjes, flink de peper erin. Dan kleine hoopjes spinazie op een plakje ham leggen en wat zongedroogde tomaatjes erbij doen. Oprollen en in een ovenschaal leggen.
Daarna mozzarella over de rolletjes en heel even de oven in tot de mozzarella gesmolten is.
Oh, the joy..
bahquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:55 schreef Sylvana het volgende:
cordon blue, krieltjes en doperwtjes festini
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
Burp. Teveel gegeten.
Biefstuk dus, met eigengemaakte aardappelsalade en de spinazierolletjes van MUUS. Heerlijk was het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |