Same here. 1 dag goed zoeken, dag erna 3 aanbiedingen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:41 schreef BlackRhino het volgende:
Vreemd. Ik schrijf 1 leuk emailtje naar een bedrijf of zij nog vakantiewerk hadden, werd gebeld, gesprek gehouden en de dag erna beginnen. En nog goed betaald ook.
Misschien ligt het aan jezelf?
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen, en ik ben 23.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef BlackRhino het volgende:
Niet eens goed hoeven zoeken.... sprak een kennis van me, vroeg of ze bij hem op zijn werk nog vakantiehulp konden gebruiken. Hij zei, stuur effe een mailtje naar die en die en hoppa...Voor 6 weekjes, 7,50 netto per uur + reiskostenvergoeding (32,50 per week netto). 22 jaar, lijkt me niet verkeerd toch
En zoveel hoef ik niet te doen, alleen een beetje kloten in het magazijn van de werkplaats: beetje voorraad bijhouden, onderdelen bestellen etc.....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Liebe het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik vind het vooral heel stoer van jullie, zo achter je pc een klein meisje proberen zich rot te laten voelen.
Als je een vakantiebaantje wil om "gewoon iets te doen" en het geld maakt je niet zozeer uit, dan meld je je gewoon aan via een uitzendbureau. Werk zat daar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Liebe het volgende:
En ja, een baantje in de vakantie om iets te doen te hebben, natuurlijk, het geld is een fijne bijkomstigheid, ik sta vrijwillig achter de bar in een voetbalkantine, maar aangezien het seizoen enz is afgelopen houdt dat nu ook op. Vriendinnen gaan allemaal lang op vakantie of hebben een baan, en de rest woont te ver weg om regelmatig te zien. Verder is het toch wel een beetje voor het geld want ik ben te blut om leuke dingen te gaan doen :p. En het leek me een goede mogelijkheid om gewoon mensen te leren kennen ofzo.
Nogal onreeël denk ik, als ik zo om mij heen kijk. Voorbeeld: 7,50 netto verdient een vriend van mij niet eens, die is electricien en heeft daar dus een opleiding voor gevolgd. 24 jaar..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen, en ik ben 23.
Komop zeg, 7,50 per uur.
Ik werk tegenwoordig niet voor minder dan 12 bruto, wat uiteindelijk uitkomt op 12 nette na belastingteruggave.
Ik ga vanaf 1 augustus werken voor.. 15 euro bruto per uur, exclusief vakantiedagen, eindejaarsbonus, vakantiegeld. En ja, dat is een bijbaan..Op dit moment werk ik nog voor 11 bruto + 2,50 fooi per uur.
Dit is Fok!.. ipv klagen dat je geen werk kunt zoeken kan je beter werk zoekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Liebe het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik vind het vooral heel stoer van jullie, zo achter je pc een klein meisje proberen zich rot te laten voelen.
Ik ben 24 en verdien dat dus echt niet, ik ken trouwens niemand die op die leeftijd dat verdient dus ben erg benieuwd naar wat je doet.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen, en ik ben 23.
Komop zeg, 7,50 per uur.
Ik werk tegenwoordig niet voor minder dan 12 bruto, wat uiteindelijk uitkomt op 12 nette na belastingteruggave.
Ik ga vanaf 1 augustus werken voor.. 15 euro bruto per uur, exclusief vakantiedagen, eindejaarsbonus, vakantiegeld. En ja, dat is een bijbaan..Op dit moment werk ik nog voor 11 bruto + 2,50 fooi per uur.
Afgaande op z'n posthistorie werkt ie dus op het magazijn bij de sociale werkplaats zoals ie zei. Als je dat in perspectief ziet verdient ie nog redelijk in vergelijking met de elektricien van de sociale werkplaats.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik ben 24 en verdien dat dus echt niet, ik ken trouwens niemand die op die leeftijd dat verdient dus ben erg benieuwd naar wat je doet.
Op dit moment bar/bediening in eetcafe.. (vandaar de fooi..), vanaf 1 augustus Junior Consultant / Custumor Relations Manager bij een MKB in de technische / IT sector. 20 uur per week, naast mijn studie. En niet zo gek dat ik het verdien, ik word er voor opgeleid én ben gevraagd voor deze functie.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik ben 24 en verdien dat dus echt niet, ik ken trouwens niemand die op die leeftijd dat verdient dus ben erg benieuwd naar wat je doet.
Ik ben 19 en verdien 10,40 bruto, en omdat ik student ben gaat er nog haast geen drol belasting af.. <3quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je wilt weer te graag bashen jongen..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Afgaande op z'n posthistorie werkt ie dus op het magazijn bij de sociale werkplaats zoals ie zei. Als je dat in perspectief ziet verdient ie nog redelijk in vergelijking met de elektricien van de sociale werkplaats.
Ik ga in een verzorgingstehuis werken (nee ik ga geen bejaarden wassen) en ik verdien bijna het dubbele daarvan (7,50 bruto, maar met loonheffingskorting en 50% meer in het weekend)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga bij een eetcafe werken deze vakantie
Woensdag is mijn eerste dag
Wel vrij weinig ... 3.70 per uur
Is dat eigenlijk wel normaal ?
Vrij logische hoeveelheid die hij en jij krijgen als je kijkt naar de minimumlonen hoor. Zit vrij groot verschil tussen 18 en 22 jarigequote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef BlackRhino het volgende:
Wtf? Je bent uit 89.....Is dus weinig ja, heel weinig
Zoals ik al zei, ik ben 22 en werk in een magazijn als vakantiewerk, voor 7,50 netto per uur + 32,50 netto per week reiskostenvergoeding (motor)
Eventjes 5 weekjes werken om daarna om vakantie te kunnen
Ik ook niet, ik wou dat ik gvd zoveel vrij had.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Hijacking het volgende:
Damm ik snap die mensen die zich in de vakantie niet kunnen vermaken niet
Er zijn ook mensen die zich niet alleen ten behoeve van zichzelf nuttig willen maken en dus buiten de zomervakantie werken voor een extra pilsjequote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Oksel het volgende:
Er zijn ook mensen die geld nodig hebben in de vakantie.
Ja, daag, ik liep dit jaar 3 dagen in de week stage + 2 dagen school. Dan ga ik écht niet op zaterdag nog eens werken hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef qi_ib het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich niet alleen ten behoeve van zichzelf nuttig willen maken en dus buiten de zomervakantie werken voor een extra pilsje.
Agos, kreeg je krampjes?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, daag, ik liep dit jaar 3 dagen in de week stage + 2 dagen school. Dan ga ik écht niet op zaterdag nog eens werken hoorIk kreeg wel een stagevergoeding (220 per maand
) dus daarvan kon ik rond komen maar nu wil ik toch echt met de motor op vakantie dus moet ik eerst werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |