Ze kan geen 6 ballen tegelijk in haar mond..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef Biancavia het volgende:
En wat geven ze dan voor reden op?
Dat, ja! Ik zou even vragen om welke reden(en) je afgewezen bent. Niet leuk om te doen, wel belangrijk om te weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef Biancavia het volgende:
En wat geven ze dan voor reden op?
Ze heeft een gaatje....ze is een vrouw..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef RB.Dean het volgende:
Werken in de vakantie omdat je niets anders te doen hebt. Dude are you out of your fucking mind
!
Heb je dit ook in je brief gezet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Liebe het volgende:
En ik doe het echt niet voor het geld, maar gewoon om wat te doen te hebben.
-edit-quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Sant het volgende:
[..]
Ze kan geen 6 ballen tegelijk in haar mond..
de hond van Biancavia kan wel 6 ballen in haar mond!! TOP hond!!
Tantoe veel eikels hier....quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat een eikels in dit topic zeg (niet allemaal).
Voornaamste redenen waarom mensen niet worden aangenomen zijn: te oud, want te duur, te weinig ervaring, uiterlijk en uitstraling.
ABN?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tantoe veel eikels hier....
Gewoon blijven doorgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tantoe veel eikels hier....
Vaak vertellen werkgevers niet wat de werkelijke reden is uit schaamte.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef Biancavia het volgende:
Serieus, ik zou echt vragen wat de reden is.
inderdaad, de mens leeft niet om te werken iig. Al eens nagedacht over het feit dat wij alleen maar opleidingen doen zodat wij een toegevoegde waarde krijgen voor werkgevers?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Skinkie het volgende:
Ach joh ik ook, en weet je waarom ze mij niet wilden? Omdat ik over anderhalf jaar op vakantie wilKijk dat zijn nog eens motivaties
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef dieselnoi het volgende:
gewoon liegen op je cv. Niemand die ooit gaat checken of het allemaal klopt wat er op je CV staat. Daarnaast kijken ze alleen naar uiterlijk en uitstraling. Dat heb ik ook altijd tegen. Ik zie er namelijk heel jong en onbetrouwbaar uit. Heeft mijn hele leven achtervolgd. Daar kan je dan weer niets aan doen dus daarom zou ik gewoon even je CV aandikken.
...het hebben van een bril bijvoorbeeld is al voor veel werkgevers een doorslaggevende factor om iemand niet aan te nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:20 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
zou best eens kunnen wat jij daar zegt..misschien vinden ze hem te onverzorgd
Ja, nou het zal allemaal wel, maar ik heb geen zin om te gaan liegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef dieselnoi het volgende:
gewoon liegen op je cv. Niemand die ooit gaat checken of het allemaal klopt wat er op je CV staat. Daarnaast kijken ze alleen naar uiterlijk en uitstraling. Dat heb ik ook altijd tegen. Ik zie er namelijk heel jong en onbetrouwbaar uit. Heeft mijn hele leven achtervolgd. Daar kan je dan weer niets aan doen dus daarom zou ik gewoon even je CV aandikken.
Natuurlijk niet overdrijven dat je al 20 jaar manager bent bij Shell was en dat je 4 bachelors, 5 masters en 2 ph.d diplomas hebt. Of dat je 80 talen vloeiend spreekt.
Daar gaat het bij mij dus ook om, na mijn afstuderen ga ik op vakantie punt en als ze daar niet mee kunnen leven, jammer dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
inderdaad, de mens leeft niet om te werken iig. Al eens nagedacht over het feit dat wij alleen maar opleidingen doen zodat wij een toegevoegde waarde krijgen voor werkgevers?
Waar leven we in godsnaam dan voor.
Dat zeggen we toch; lelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat een eikels in dit topic zeg (niet allemaal).
Voornaamste redenen waarom mensen niet worden aangenomen zijn: te oud, want te duur, te weinig ervaring, uiterlijk en uitstraling.
Werkgevers zijn onrechtvaardige hufters die gemarteld dienen te worden.
ah, c'mon. Het gaat dan echt om het totaalplaatje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
...het hebben van een bril bijvoorbeeld is al voor veel werkgevers een doorslaggevende factor om iemand niet aan te nemen.
Mmm hieruit maak ik op dat jij niet goed gemaakt kunt spelen en daarmee dus ook niet de gangbare spontaniteit hebt die mensen van anderen verwachten; dit alles is ons opgelegd door de media (GTST, etc).quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, nou het zal allemaal wel, maar ik heb geen zin om te gaan liegen.
Daar zou ik trouwens zodanig zenuwachtig en nerveus van worden dat ik spontaan door de mand zou vallen.
Nu maak je van een mug een olifant.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Pluto41 het volgende:
Je zou natuurlijk professionele hulp kunnen nemen. Gewoon uit voorzorg, dat als er iets mis met je is, dat jullie daar voorvast wat aan kunnen gaan werken. Het is wel je toekomst!
Nou die werkgevers liegen ook van links naar rechts. Ik ben ook is een keer afgewezen met als reden dat ik niet gemotiveerd genoeg was. Het was een baan als beveiliger bij schiphol. Pure onzin want je kan me echt niet vertellen dat al die schoolverlaters en vmboers die wel die baan krijgen een stuk gemotiveerder zijn dan mij. Ook over het loon werd er tegen mij gelogen. Ik had vroeger met 2 ex-collegas gewerkt. Die kwamen van een detacherings bureau. Zij hadden mij hun uurloon verteld en mij aangeraden ook daar aan te melden. Kwam ik daar vroeg ik naar hetzelfde uurloon. Kreeg ik te horen dat het te hoog was en dat studenten maar 8-9 euro per bruto kregen en dat het dan ook niet klopte dat die twee ex collegas zo een hoog loon kregen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, nou het zal allemaal wel, maar ik heb geen zin om te gaan liegen.
Daar zou ik trouwens zodanig zenuwachtig en nerveus van worden dat ik spontaan door de mand zou vallen.
De oplossing ligt zo voor de hand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
inderdaad, de mens leeft niet om te werken iig. Al eens nagedacht over het feit dat wij alleen maar opleidingen doen zodat wij een toegevoegde waarde krijgen voor werkgevers?
Waar leven we in godsnaam dan voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |