Dat ken ik. Ik had bij mijn ene baan een paar uur vrijgenomen omdat ik 'naar de meubelboulevard ging'quote:Ik voel me net een soort dubbelspionne; overdag braaf glimlachen en dan na werktijd naar dat andere bedrijf sneaken. *gaat op zoek naar coole zonnebril*
Herkenbaarquote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Geen grafische sector maar wel te los, ben er al dik ander half jaar weg maar kan mij nog steeds in het cms systeem wurmen.
Tempting, isn't it ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik heb vlak voor ik wegging op de site waar ik aan werkte een x-aantal banners/foto's 'bewerkt', ze staan er nog steeds op![]()
(niet dat de site veel bezoekers trekt, maar toch...)
Ach ik ken meerdere mensen die meerdere CV ketels hebben laten installerenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef Lente_ninja het volgende:
@ruben: meubelboulevard? Die smoes kende ik nog niet
@Noway666: oh, ik zal ze zeker vragen of ze soms denken dat ik Wilma Flintstone ben, maar pas nádat ik een ander contract in de wacht heb gesleept.
Niet te veel, het zal er meer om gaan of je met verantwoording om kunt gaan. Denk daarbij aan vertrouwelijke en/of waardevolle stukken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Bijsmaak het volgende:
Wat moet ik hierbij denken?
Wat voor werk ga je doen? Als je bijvoorbeeld bij de politie gaat werken lijkt het me niet meer dan logisch dat ze je natrekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:15 schreef Bijsmaak het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik vroeg me af wat ze gaan controleren. Of ik goed gepresteerd heb of alleen dat niet bepaalde regels heb overtreden in het verleden.
Lijkt me sterk dat bedrijven andere bedrijven, zeker concurrenten, zomaar gegevens doorgeven??
FOK!sters Sexy en Gewaagd #29quote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik voel me net James Bond, maar dan met boobies![]()
quote:De NOS verzorgt nieuws, achtergronden en analyses op televisie, radio, teletekst en Internet. De Nederlandse Publieke Omroep geeft een extra impuls aan culturele diversiteit door nieuwe banen te creëren op nieuwsredacties van de publieke omroepen. Voor de NOS betekent dit dat we zes vacatures hebben op verschillende redacties. Daarom zoekt de NOS:
Academici met een niet-westerse achtergrond met passie voor journalistiek
Nieuwsgierige, energieke en multimediale professionals
We zoeken enthousiaste nieuwsgierige collega’s met een niet-westerse culturele of etnische achtergrond. Je beschikt over een afgeronde universitaire opleiding. Journalistieke ervaring is niet vereist. Daarnaast heb je een grote interesse in politieke en maatschappelijke verhoudingen in binnen- en buitenland. Je voelt je thuis in een team, bent stressbestendig en beheerst de moderne talen.
Traineeship
Als je aangenomen wordt, werk je op de multimediale nieuwsafdeling van de NOS. Daarnaast studeer je anderhalf jaar aan de Media Academie en haal je je Master Journalistiek in een Crossmediale Nieuwsomgeving.
In een enkel geval mogen ze een voorkeursbeleid uitoefenen, maar dat moet met toestemming en een hoop rompslomp. Die regels worden zoieso altijd gebroken. Zinnen als "wil jij je zakgeld aanvullen?" of "jonge, enthousiaste mensen gezocht" of "max [aantal] jaar ervaring" mogen ook niet, maar zie je overal. Wil je een klacht indienen, moet je meteen je naam opgeven en weet ik het allemaal. zucht...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef _Arual_ het volgende:
Niet dat ik wil gaan solliciteren bij de NOS - Hilversum is reistechnisch gezien praktisch onhaalbaar, mijn man werkt in die plaats en de reistijd is een reden om naar ander werk te zoeken. Maar de volgende advertentie, mag dat zomaar?
[..]
Moet je eens proberen als je iemand nodig hebt voor landelijk nieuws. Dan mag je ook echt niet zeggen dat je Westerse kandidaten uitnodigt, Nederlanders liefst? Als ze dat zouden zeggen, haalden ze hun eigen achtuurjournaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Knakker het volgende:
Nou moeten jullie echt ophouden. De NOS zoekt iemand met een niet-westerse achtergrond (en simpelweg omdat ze iemand willen hebben met een wat betere kennis van die culturen...) en dan is dat opeens discriminatie?
Houd toch op zeg... ongelovelijk, dat Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |