Dan had Man_in_a_Shed er tenminste één goed.quote:Op maandag 26 november 2007 13:12 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Laten we dat dan Going To A Town noemen, inmiddels zijn grootste hit bekendste lied.
'Hallelujah' moet je zeker luisterenquote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Sprouts het volgende:
Helemaal fan na het optreden bij Paul de Leeuw vorige week!
Eens in de zoveel jaar ontdek ik een artiest waar ik ademloos naar kan luisteren. Dit is er weer eentje!
Nu druk bezig alle cds voor de eerste keer te beluisteren. Sprakeloos.![]()
Going to a town![]()
Oh what a world![]()
Cigarettes and chocolate milk
Dan mag je je gelukkig prijzen..! Ik heb enkel tegenovergestelde ervaringen... K%t-winkel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:09 schreef Sprouts het volgende:
Zo! Besteld bij FreeRecordShop, omdat ik daarvan weet dat ze altijd leveren.
Ik vrees dat de DVD niet meer verkrijgbaar is. Heb het even voor je opgezocht in het bestelsysteem van een CD/DVD-groothandel waar ik toegang toe heb. Daar is de DVD vervallen...quote:Op donderdag 6 december 2007 09:02 schreef Sprouts het volgende:
Ben je helderziend ofzo? M'n bestelling is net geannuleerd.![]()
In het verleden bestelde ik daar vrij veel. Dat is nu ook gebeurd dus.
De zoektocht gaat verder.
Heb 'm besteld, maar door verbouwing- en verhuisperikelen samen met hele grote werkdrukte, nog geen kans om 'm op te halen. Alweer spijt dat ik 'm niet via Bol gekocht hebt! Dan zou ik 'm al in huis hebben gehad. Ben ook heel benieuwd naar de concerten.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Iemand de Judy Garland cd en dvd al? Ik zit nu opgesloten in een dorpje in Friesland, dus ik kan pas volgende week kijken of ze hem in Groningen hebben liggen.
Goeie tip, staat op het verlanglijstje er bijquote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ondertussen is er een live plaat en dvd uit. Concert is goed, al had ik persoonlijk wel zonder het geklef met Rufus' vriend kunnen leven. Cd is zowieso prachtig. 'Milwaukee at Last' is de titel, in uw betere platenzaak te vinden.
Nog wat info over het nieuwe album:quote:Rufus' eagerly anticipated forthcoming album, 'All Days Are Nights: Songs for Lulu,' is in the stage of completion now, with release set for Spring of 2010.
quote:"Time to spread Holiday Cheer so we thought we'd tell you a little something about the new album from Rufus Wainwright. It's titled All Days Are Nights: Songs For Lulu. Can you figure out what this all means? It will be a collection of Rufus-penned piano and voice songs, some of which you might have heard on tour this past year but sounding nothing like this! It is set for release in the Spring of 2010, with more details and some video clips to follow early in the new year."
Dat hoop ik ook, want ik wil hem wel eens live zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:45 schreef Michiel72 het volgende:
Rufus heeft een solotour in de UK in april. Hopelijk steekt hij het kanaal over om ook hier te spelen..!
Jep, ga d'r ook heen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef Sprouts het volgende:
*Schop!*
Wie gaat er ook naar Rufus in Carré op 3 juni? Mijn kaartjes zijn ondertussen binnen.
Kan niet wachten!
Niemand?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef Martinezzz het volgende:
Hi all,
Toch op vakantie de 4de, dus ik heb loge-plekken te vergeven tegen de originele prijs! Kan ik hier iemand blij mee maken? Het is uitverkocht en het zijn de beste plekken
Groet!
Inderdaad. Ik ben het er helemaal mee eens. En leuk dat de show ipv om 22:10 (zoals aangegeven) pas om 22:50 was afgelopen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |