HMH mag hij van mij overslaan. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat de eerste zaal is waar hij zal worden geprogrammeerd als hij Paradiso ontgroeid is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef lushfemke het volgende:
Heb mijn kaartjes voor London geboekt! Woo! Ik hoop voor jullie dat 'ie ook een wat meer centrale plek in Nederland aandoet... Ik vraag me af of Rufus ooit de HMH zal spelen. Dat zou triest zijn...
Helaas moet Rufus toch de bierhal in...quote:Rufus Wainwright in Heineken Music Hall
Rufus Wainwright geeft op 20 november een concert in de Amsterdamse Heineken Music Hall. Dat heeft concertorganisator Mojo bekendgemaakt. De Canadees-Amerikaanse singer-songwriter komt donderdag ook al naar Nederland. Dan treedt hij op in de Groningse Oosterpoort.
De 33-jarige Wainwright brak in 1998 door met zijn titelloze debuutalbum, dat door het muziektijdschrift Rolling Stone werd bestempeld als beste album van het jaar. In mei kwam zijn vijfde album 'Release the stars' uit. De artiest heeft veel beroemde fans, zoals Keane, Alanis Morissette en Sting. Elton John noemde hem de beste songwriter ooit en het designerduo Viktor & Rolf vroegen hem vorig jaar op te treden tijdens hun modeshow in de Fashion Week in Parijs.
De voorverkoop van het concert van Wainwright gaat zaterdag van start.
20 november 2007 is een dinsdag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef wyccie het volgende:
Welke dag is 20 November? Mijn agenda gaat niet zo ver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De theatrale opzet is geweldig voor de muziek van Rufus. Hoop wel dat we zo nu en dan nog concerten in clubs te zien krijgen. Maar een voorstelling als dit is groots!quote:Release the stars
Going to a town
Sans Soucis
Rules and Regulations
Tulsa
Art teacher
Tiergarten
Leaving for Paris
Between my legs
-
Harvester of hearts
Do I disappoint you
Foggy day
If love were all
Nobody's off the hook
Beautiful child
an old time favourite
Taking it down a bit now
I'm not ready to love
Slideshow
Macushla
14th street!
-
I don't know where it is
Pretty things
Complainte de la Butte
Get Happy
Gay messiah
-
In my arms
California
bron
Die stoelen zijn idd heel erg! Was bij Lou Reed ook, maar wij zijn gewoon niet gaan zitten en zijn brutaal gaan staan. leverde wel veel gezeik op van een overijverige bewaker; maar we hebben het pleit gewonnnen!! Stoelen brrr...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:04 schreef Michiel72 het volgende:
Ik hoop het voor je, MadGuy. Want ik zag James Taylor in de HMH-met-stoelen en dat was concertzaal-hel-in-kwadraat. Als het even kan mijd ik de HMH, maar als er stoelen staan ga ik er sowieso niet meer naar toe. Dat slaat hardstikke dood!
Zelfs bij goede artiesten.
Doe jezelf een plezier en boek een kaartje in Brussel. Dat is echt een mooie theatrale zaal. Vele malen beter om deze show van Rufus te zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop