Dat was anderhalf uur geleden.quote:
ja zekers, een niettoerekjevatbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef FdW het volgende:
Zou Tas er toch nog een toerrekje uitslepen?
Volgens mij heeft ze écht geen seconde gedacht om echt naar huis te gaan. Allemaal toneelspel, waarbij ze op misselijkmakende manier haar zoontje nog even misbruikt heeft. Dat ze hem morgen weer zou zien enzo. Het jochie was al helemaal blij thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Hoor ik Natasja alweer praten buiten?
Is haar gesprek alweer afgelopen?
Ze kunnen daar zelfs op dezelfde dag weer aardig tegen elkaar doen nadat ze elkaar helemaal verrot hebben gescholden. Huub en Natas hebben ook al heel vaak uitgesproken dat ze ook van elkaar 'houden' op een bepaalde manier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze geëmotioneerd raken als iemand wegmoet waarmee ze lange tijd samen hebben gewoond, zelfs als ze daar zelf aan meegewerkt hebben (heel vaak is dat geëmotioneerde trouwens óók nep, maar goed).
Maar dat Huub zó lief en aardig tegen Natasia doet, kan ik niet rijmen met wat er verder in het huis is voorgevallen de afgelopen maanden.
[...]
Opnieuw totaal met je oneensquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik betwijfel het zelfs ten zeerst of DGK het eind van het jaar haalt. Denk dat het nu een mooi lapmiddel is voor de zomer en dat, als in september het nieuwe televisieseizoen van start gaat, DGK als één van de eerste ex-Tien programma's het loodje legt.
Incest is een onvoorwaardelijke directe exit!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze écht geen seconde gedacht om echt naar huis te gaan. Allemaal toneelspel, waarbij ze op misselijkmakende manier haar zoontje nog even misbruikt heeft. Dat ze hem morgen weer zou zien enzo. Het jochie was al helemaal blij thuis.
Moeilijk te zeggen. Als het verhaal van "de Talpa-factor" klopt, dan kan DGK bij RTL straks zomaar op 600.000 kijkers per dag zitten. Gevoegd bij het feit dat JdM zeggenschap mag blijven houden over programma's die hij in de picture wil zetten.... ik moet het nog zien. De kijkcijfers moeten nog wel wat omhoog, dat wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik betwijfel het zelfs ten zeerst of DGK het eind van het jaar haalt. Denk dat het nu een mooi lapmiddel is voor de zomer en dat, als in september het nieuwe televisieseizoen van start gaat, DGK als één van de eerste ex-Tien programma's het loodje legt.
Dat zou mij idd niet verbazen. Het is een geldverslindend programma zonder niveau, 1 + 1 blijft nog steeds 2.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
'misbruik' is een breed begrip.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Incest is een onvoorwaardelijke directe exit!![]()
Waarom kijk je dan in godsnaam. Jij bent de nummer 1 poster op dit forum en dan noem hij het een programma zonder niveau?? Echt, schiet mij maar lek nu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou mij idd niet verbazen. Het is een geldverslindend programma zonder niveau, 1 + 1 blijft nog steeds 2.
Mooi voorbeeld hoe een moeder hoort te zijn!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze écht geen seconde gedacht om echt naar huis te gaan. Allemaal toneelspel, waarbij ze op misselijkmakende manier haar zoontje nog even misbruikt heeft. Dat ze hem morgen weer zou zien enzo. Het jochie was al helemaal blij thuis.
Nog 5 maanden om door te verkopen .......quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Dat zou mij idd niet verbazen. Het is een geldverslindend programma zonder niveau, 1 + 1 blijft nog steeds 2.
of Flensquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten gewoon Stijn de villa in zetten
ja maar bij Natas zit een heel onverwerkt verleden achter haar karate trappen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Van iedereen was het gesprek te zien met de psychologe,
alleen bij Eric en Natasia niet.
Hier kun je vanwege de spanning een naald horen vallen op het hoogpolig tapijt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Van iedereen was het gesprek te zien met de psychologe,
alleen bij Eric en Natasia niet.
Het blijft zeker tot het einde van het jaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opnieuw totaal met je oneensJohn de Mol heeft keihard afgedwongen dat de gouden kooi gewoon doorgaat. Het is zijn 'kindje'. Dat gaat echt nog lang niet van de buis af. Na 23 September breekt de hel los
Weet ik,. "Het kan niet 24 uur per dag oorlog zijn" etc..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze kunnen daar zelfs op dezelfde dag weer aardig tegen elkaar doen nadat ze elkaar helemaal verrot hebben gescholden. Huub en Natas hebben ook al heel vaak uitgesproken dat ze ook van elkaar 'houden' op een bepaalde manier.
dat verleden zit in haar tenen opgeborgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar bij Natas zit een heel onverwerkt verleden achter haar karate trappen.![]()
Ik denk dat het publiek dan meer een rol krijgt in het spel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opnieuw totaal met je oneensJohn de Mol heeft keihard afgedwongen dat de gouden kooi gewoon doorgaat. Het is zijn 'kindje'. Dat gaat echt nog lang niet van de buis af. Na 23 September breekt de hel los
Jaja, ze was een kindje dat haar armpje voor haar gezichtje deed als er agressie was. Ik geloof er geen donder van en ik denk dat ze eerder een bully was. Die gemikte schoppen tegen Jaap logen er niet om.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar bij Natas zit een heel onverwerkt verleden achter haar karate trappen.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda loopt de hele dag met haar handtasje, heeft ze die nieuw ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |