Of voor de meer op families gerichte RTL-groep.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Ik meen voornamelijk te zien dat Natasia weer in een goed daglicht moet komen te staan. Waarvoor, geen idee. Misschien voor haar kinderen.
En af en toe pikt de Febo die 24/7 meeleest een ideetje mee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het meer en meer naartoe. En als streamer mag je lekker in de coulissen staan meekijken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Japio toch, dit is wel een erg groot bord.![]()
[afbeelding]
Copycat, jij ook al. Nee tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit ook totaal geen logica in. Vandaar dat ik vermoed dat dit wel achter de schermen zal zijn bekokstoofd.
Ja, vanaf de van Baerlestraat aan de rechterkant van de P.C. hooftstraat.quote:
FEBO trekt zich niets der van aan.. Er komt hier zoveel commentaar op 'cruciale' dingen waarmee ze niets doen////quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef FdW het volgende:
[..]
En af en toe pikt de Febo die 24/7 meeleest een ideetje mee.![]()
Dan mogen ze wel zorgen dat ze niet meer krijst en trapt. Aard van het beestje en zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of voor de meer op families gerichte RTL-groep.
Wie kwam er met het géwéldige boodschappenidee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef FdW het volgende:
En af en toe pikt de Febo die 24/7 meeleest een ideetje mee.![]()
Wat een ontzettend leuk idee van de ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
WB en Amanda denken dat Natasja blijft. WB wil een grote bos zonnebloemen bestellen voor haar en deze aan haar geven, als ze zegt dat ze blijft.
gaat ze zo doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef burtbeej het volgende:
Heeft Natasia dr 24-uurs al ingetrokken?
Waarom is dat gunstiger? Omdat er dan geen nieuwe voor in de plaats komt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Copycat, jij ook al. Nee toch
Er zit wel logica in. Huub en Lieke hebben beide meermalen aangegeven dat ze Natasia best wel lief vinden. Tel daar bij op dat het gunstiger is dat ze over 3 maanden pas vertrekt en hun pogingen om haar er nu in te houden zijn te redelijk goed te verklaren.
en vergeet niet dat de vervanging voor Eric [ Denniks] voor Huub en Lieke wel heel slecht is uitgepakt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit wel logica in. Huub en Lieke hebben beide meermalen aangegeven dat ze Natasia best wel lief vinden. Tel daar bij op dat het gunstiger is dat ze over 3 maanden pas vertrekt en hun pogingen om haar er nu in te houden zijn te redelijk goed te verklaren.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Er zijn echt zat mensen die alles doen om met hun kop op tv te komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is dat gunstiger? Omdat er dan geen nieuwe voor in de plaats komt?
Volgens mij is er geen hond meer te vinden, die dat hok in wil, behalve losers als Dennix.
Unilever las ik eerder?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie kwam er met het géwéldige boodschappenidee?
Nee, daar kwam ik mee op de proppen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
Unilever las ik eerder?
quote:Er zijn meerdere malen suggesties van de fora verwerkt.
Deze pasten binnen het kader en denken van de Febo.
Komplete TBS klinieken. Die willen wel een uitje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Er zijn echt zat mensen die alles doen om met hun kop op tv te komen.
Als het weer een zogenamd 'script' is, maken ze het script wel wat logischer. Dat bv Amanda en Brian gewoon op haar inpraten of dat natasia gewoon zelf beslist dat ze blijft. Ik snap echt niet dat alles wat er gebeurt een speciale reden moet hebben. Het is toch inmiddels wel duidelijk dat het leven in zo'n klein wereldje als DGK niet valt te vergelijken met de normale wereld. Ze reageren anders... totaal anders. Gewoon puur omdat die villa hun hele leven is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
Er zit simpelweg weer eens een luchtje aan.
En de redactie wil dat soort mensen vast ook wel. Sterker nog, daar zitten er al wel een stuk of 5 van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Komplete TBS klinieken. Die willen wel een uitje.
Cc ik zie bij jou een groot zakelijk potentieel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik mee op de proppen...
[..]
Fuck. Als het echt een Unilever item wordt, heb ik dat straks ook al op mijn kerfstok.
ja wat is er,was even op het strand?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Waar zijn B(assie) en A(driaan)????
we mogen niet horen dat natas tegen de psychologe zegt dat ze wil blijven en dat de pyschologe haar advies is van ga naar huis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er zo weinig dat ze stream 3 en 4 maar weer op tuinstand hebben gezet?
Ik denk alleen dat RTL niet nog meer van dat soort lui in de villa wil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
En de redactie wil dat soort mensen vast ook wel. Sterker nog, daar zitten er al wel een stuk of 5 van.
Eric was niet van plan om over 3 maanden weg te gaan. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dit argument gold helemaal niet toen Eric eruit gewerkt werd. Daar konden ze niet eens twee wéken op wachten.
En een kans om wie dan ook van BAN eruit te werken, zou Huub nóóit hebben laten liggen tot voor zeer kort. Echt, ik snap het niet.
De champagne staat sinds gisteren koud....quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef blomst het volgende:
[..]
we mogen niet horen dat natas tegen de psychologe zegt dat ze wil blijven en dat de pyschologe haar advies is van ga naar huis.
Exact. Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef 2live het volgende:
Het blijkt toch iedere keer dat als je maar lang genoeg opgesloten zit dat alle vorm van logica ontbreekt.
Mensen hebben een hekel aan elkaar maar staan wel te huilen als die persoon vervolgens weggaat.
Dat zag je toch ook bij BB. Ze raken toch gehecht aan elkaar en kennen elkaar door en door , en dat compacte wereldje willen ze zo houden.
En dat het eruit stemmen van Eric zou lukken was ook nog maar de vraag. Hij was knap close met Natasia.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Eric was niet van plan om over 3 maanden weg te gaan. Dat is het verschil.
Eric zou er uitgestemd worden twee weken later.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Eric was niet van plan om over 3 maanden weg te gaan. Dat is het verschil.
ja hoor, hoe vaak veranderen ze nog van gedachten in 2 weken, en het is op 1 dag al niet bij te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric zou er uitgestemd worden twee weken later.
Natasia was inmiddels ook al om.
Maak je de fles ook open als ze blijft, om je verdriet weg te drinken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
[..]
De champagne staat sinds gisteren koud....
DGK blijft geen jaar meer bestaan, denk dat tegen het einde van het jaar wel leuk is gweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef Ricard0j het volgende:
Zou RTL het eigenlijk wel leuk vinden als je figuren als Natasia in DGK heb, die haar kinderen achterlaat voor zoiets.
Talpa/Tien is eerder de lucht in gegaan als sensatie & sport zender dan meteen als familiezender.
Als je kijkt naar RTL, dat is echt een familiezender, net als SBS6 trouwens.
ik zie hem nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: In December ga ik altijd naar de Antillen, dan zijn daar vuurwerkshows.
Ik snap best dat ze geëmotioneerd raken als iemand wegmoet waarmee ze lange tijd samen hebben gewoond, zelfs als ze daar zelf aan meegewerkt hebben (heel vaak is dat geëmotioneerde trouwens óók nep, maar goed).quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef 2live het volgende:
Het blijkt toch iedere keer dat als je maar lang genoeg opgesloten zit dat alle vorm van logica ontbreekt.
Mensen hebben een hekel aan elkaar maar staan wel te huilen als die persoon vervolgens weggaat.
Dat zag je toch ook bij BB. Ze raken toch gehecht aan elkaar en kennen elkaar door en door , en dat compacte wereldje willen ze zo houden.
Nee, gewoon omdat het lekker is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je de fles ook open als ze blijft, om je verdriet weg te drinken?
Ik betwijfel het zelfs ten zeerst of DGK het eind van het jaar haalt. Denk dat het nu een mooi lapmiddel is voor de zomer en dat, als in september het nieuwe televisieseizoen van start gaat, DGK als één van de eerste ex-Tien programma's het loodje legt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef CoT het volgende:
DGK blijft geen jaar meer bestaan, denk dat tegen het einde van het jaar wel leuk is gweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |