Is er een AH in de P.C. Hooft?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten? Dat is een prachtig cadeautje van de redactie! Wie wil er nu niet in miljonairstijl boodschappen doen?
Waarom ???????????????????? Ze haat Lieke! En ZE ZOU NAAR HUIS GAAN ZE HAD HET ZELF BELOOFD.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja gaat samen met Lieke, nu weet je voldoende, toch?
Dat zijn ze ook vaak. Besmeurd met modder en andere vuiligheid. Dankzij hoge hakken blijven damespijpen een stuk schoner.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook vaak. Besmeurd met modder en andere vuiligheid. Dankzij hoge hakken blijven damespijpen een stuk schoner.
Maar dit argument gold helemaal niet toen Eric eruit gewerkt werd. Daar konden ze niet eens twee wéken op wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is het toch zo gek nog niet. Als ze weggaat komt er een nieuwe voor terug. En als ze echt denken dat ze over drie maanden toch weggaat, is het vrij logisch dat het beter is dat ze nu nog even blijft. Over drie maanden wordt ze niet meer vervangen.
GTST "The reallife editie".quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Miljonairs in het wild, okay. Maar miljonairs die zogenaamd gevangen zijn in luxe? Kom op, zeg, compleet conceptverneukend. Ik heb echt het idee dat RTL een sponsordeal met Unilever heeft en dat er straks allerlei Unilever producten in het karretje komen te liggen.
"Oh, we maken vanavond lekker spaghetti bolognese, met deze heerlijke Bertolli saus!"
En dan Denniks moeten missen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dit argument gold helemaal niet toen Eric eruit gwerkt werd. Daar konden ze niet eens twee wéken op wachten.
En een kans om wie dan ook van BAN eruit te werken, zou Huub nóóit hebben laten liggen tot voor zeer kort. Echt, ik snap het niet.
Er zit ook totaal geen logica in. Vandaar dat ik vermoed dat dit wel achter de schermen zal zijn bekokstoofd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Maar dit argument gold helemaal niet toen Eric eruit gewerkt werd. Daar konden ze niet eens twee wéken op wachten.
En een kans om wie dan ook van BAN eruit te werken, zou Huub nóóit hebben laten liggen tot voor zeer kort. Echt, ik snap het niet.
Daar gaat het meer en meer naartoe. En als streamer mag je lekker in de coulissen staan meekijken.quote:
De Febo heeft simpelweg geen geschikte kandidaten voor de vervangingquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dit argument gold helemaal niet toen Eric eruit gewerkt werd. Daar konden ze niet eens twee wéken op wachten.
Ik meen voornamelijk te zien dat Natasia weer in een goed daglicht moet komen te staan. Waarvoor, geen idee. Misschien voor haar kinderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit ook totaal geen logica in. Vandaar dat ik vermoed dat dit wel achter de schermen zal zijn bekokstoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |