Daarin zitten de hondekoekjes voor het paard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?! Loopt ze in bikini met handtasje in de paardenbak?!!![]()
![]()
Dat zwarte gaat er echt niet af, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
Kan Palma even met een doekje komen en het gezicht van Natasja schoonpoetsen?![]()
Laat dat ook maar zitten, maar die make-up is engquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:18 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dat zwarte gaat er echt niet af, hoor.
Ik kan maar niet uit over dat Salou-tasjequote:
Maal 10 komt eerder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef braaksel het volgende:
Hoeveel mannen zou Amanda in d'r scheur hebben toegelaten? Grove schatting? Ik denk 'n mannetje of 15.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef braaksel het volgende:
Hoeveel mannen zou Amanda in d'r scheur hebben toegelaten? Grove schatting? Ik denk 'n mannetje of 15.
Zelf zegt ze 6.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef braaksel het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Brief:
A.s. vrijdag mogen 2 miljonairs boodschappen doen.![]()
Scherp!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
RTL 5 heeft dus al hun eerste opdracht gegeven
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef braaksel het volgende:
Zes? Dat vind ik op haar 19-jarige leeftijd best veel.
Bah, zeg.
een reden om haar der in te houden vanavondquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil graag met Lieke, als ze er nog is.
Had erik gelijk!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef braaksel het volgende:
[..]
Scherp!
Je hebt ook nog eens gelijk![]()
Natasia had het over zichzelf, aangezien ze toch de 24 uur heeft aangevraagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:28 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
een reden om haar der in te houden vanavond![]()
Wat gaan ze precies doen? Boodschappen in een supermarkt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil graag met Lieke, als ze er nog is.
Zij zijn in de veronderstelling dat zij inmiddels TV-sterren zijn en willen dat in levende lijve uitproberen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen? Boodschappen in een supermarkt?
Wat is het leuke nut hiervan? Of wordt het een Unilever sponsor-item voor de televisie-registratie?
En tot die conclusie kom je net?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Natasja blijft dus.
Ik heb geen idee wat de achterliggende gedachte is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan ze precies doen? Boodschappen in een supermarkt?
Wat is het leuke nut hiervan? Of wordt het een Unilever sponsor-item voor de televisie-registratie?
Zij wil niet uitgeven, maar alleen ontvangen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:32 schreef blomst het volgende:
Boodschappen doen is voor Amanda te min.
Ja, zelf miljonairs moeten wel eens naar de albert heijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
Hier gaat het dus naartoe: miljonairs, gevangen in luxe in de rij voor de kassa bij de AH. Spaart u ook zegeltjes?
Mijn god, wat is dit concept kansloos verneukt.
Ze kunnen wel hun eigen Air Miles kaart gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
Hier gaat het dus naartoe: miljonairs, gevangen in luxe in de rij voor de kassa bij de AH. Spaart u ook zegeltjes?
De workshops kaviaar, win-proevenj, wiskey/cognac, etiquette etc zijn ook allemaal weg. Zelfs 'dames in de dop' was meer miljonairs-achtig. Het is nu gewoon een soap met ordinaire c-acteurs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zelf miljonairs moeten wel eens naar de albert heijn.
Rot op Amanda heeft zelf verteld dat ze met 9 mannen naar bed is geweest. Nena zei dat ze met 5 mannen het had gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef braaksel het volgende:
Zes? Dat vind ik op haar 19-jarige leeftijd best veel en da's ook nog eens exclusief vrouwen.
Bah, zeg.
Miljonairs in het wild, okay. Maar miljonairs die zogenaamd gevangen zijn in luxe? Kom op, zeg, compleet conceptverneukend. Ik heb echt het idee dat RTL een sponsordeal met Unilever heeft en dat er straks allerlei Unilever producten in het karretje komen te liggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Ja, zelf miljonairs moeten wel eens naar de albert heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |