quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Al mijn posts berusten op de waarheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef Houtspeer het volgende:
Is dat zo BadKeukenTegel?
Oh nee, in dat geval heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.
Ach ja, komt de kwaliteit van het nieuwsartikel in ieder geval overeen met de nieuwswaardequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is. Wat zijn sommige nieuwberichten triest en slecht geschreven. Voorbeeldje:
Gordon krijgt klap van z'n broer
Echt heel erg triest.![]()
wel voor mij in iedergevalquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Ja valt me op dat de reacties ook dramatisch zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef Tarabass het volgende:
*eensch is..
Djeez (poster) en lopngmen (user) mogen van mij een nekschot krijgen..
Wilde het al posten zodra ik de TT las ja...al die lui met ontzettend slechte woordgrappen elke keer weer. Het was 3 jaar geleden al niet grappig meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Ach, die tenenkrommende slechte "grapjes" in de reacties zijn vaak van het zelfde niveau. Dus ach... De doelgroep spreken ze iig wel aan.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
Nog een stap lager heb je de mensen die de comments moderaten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |