gevulde statiegeldflessenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb geen gewichten
maar moet idd gaan trainen geloof ik
quote:
En en en en...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en soemp, LB, B., TSE, Nesle, wyccie, jojoortje zijn ook geen kuthoeren
lezenquote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lezen
je bent nr 3 in het lijstje na LB
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen meequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de kermis of ben je al terug?of ga je morgen?
Nee, die huppelt hier wel rondquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
Er zat vast een kitten voor het beeldscherm
je wilde geen B.ertha meer hetenquote:
B is primaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je wilde geen B.ertha meer hetenen Bertha was me te lang
maar je was wel nr 3 die in me opkwamquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
B is primamaar LB en dan B, daar lees ik overheen
Kijk je wel uit voor dronken duitsersquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen mee
ehm...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
Ik heb de zwarte band.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor dronken duitsers![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar je was wel nr 3 die in me opkwam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |