quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
ehm...
linkje
enne, wat is ZOMFG? ik ken OMG, ik ken OMFG maar waar slaat die Z op
quote:
Zie eerste opmerking: ben op werk en kan helaas niet kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2G2_RMlI4Hk deze red?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
POTC muziek is wel mooi jaHeb het ook ertussen staan
Yes, een kenner!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
De muziek van Thomas Newman uit American Beauty is ook heel mooi, daar kan ik zo bij wegdromen
Jawohl..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef LadyBlack het volgende:
Da's die nieuwe van Tarantino toch?
Nog niet zeker. Heb net gebeld en hij is er nog niet over uit maar echt zin om te fietsen heeft 'ie niet op dit moment. Dus waarschijnlijk wordt het toch met de auto. En dat is wel gunstigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
al over uit hoe je heen gaat?
Ga je met Coert?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niet zeker. Heb net gebeld en hij is er nog niet over uit maar echt zin om te fietsen heeft 'ie niet op dit moment. Dus waarschijnlijk wordt het toch met de auto. En dat is wel gunstig
Maar nog even fingers crossed.
m'n zomerkleding van vorig jaar is te grootquote:
Vooral die modem is erg belangrijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
m'n zomerkleding van vorig jaar is te groot
dus, veel zomerkledingshirtjes, rokjes, korte broeken, etc
schoenen x2
zonnebrandcreme
modem
cadeautje voor iemand
en misschien kom ik nog wel meer prut tegen wat ik accuut wil hebben.![]()
Zeker, anders zit ik morgen zonder internetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die modem is erg belangrijk
tssk, had niet van hem verwacht dat hij terug zou krabbelen om een beetje wind en regen.quote:
Ik ben een doelgerichte shopper. Misschien niet zo doelgericht als de gemiddelde man, maar zeker wel meer dan de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Typisch vrouwen...helemaal lyrisch worden als ze gaan shoppen
Ik ook niet. En dat heeft 'ie ook nog niet. En hem kennende is er inderdaad echt nog niets zeker en zou het zomaar kunnen dat 'ie stras toch op de fiets staptquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
tssk, had niet van hem verwacht dat hij terug zou krabbelen om een beetje wind en regen.
Was jij het niet die vorige keer terugkwam met niet 1 item van het originele lijstje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben een doelgerichte shopper. Misschien niet zo doelgericht als de gemiddelde man, maar zeker wel meer dan de gemiddelde vrouw.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef Soempie het volgende:
ik ben naar de stad
Nem, veel plezier bij concert at sea.![]()
Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was jij het niet die vorige keer terugkwam met niet 1 item van het originele lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |