Jaaah inderdaad, daar moest ik ook wel om lachen inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef Biancavia het volgende:
Die kerel was echt gestoord! Staat hij zo vlak voor zo'n beer, gaat hij op z'n neus drukken, 'TOET!'![]()
![]()
En dan na afloop van die docu dat commentaar dat het volgende programma aankondigde!![]()
"Zodadelijk gaan we de rimboe in met een man die wél weet hoe te overleven, Ray Mears."
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef pberends het volgende:
Ik vind het echt triest dat de families van die dierenliefhebbers als die Grizzlemongool en Steve Irwin nooit hun fatale opnames openbaar hebben gemaakt.
quote:An unidentified 45 year old Ukrainian man of Azerbaijani origin lowered himself by a rope into a lion enclosure at a Kiev zoo and shouted to horrified zoo visitors, "God will save me if He exists!" Moments later a lioness pounced on him, severing his carotid artery, killing him instantly.
Haha, idd gek! Ik kwam niet meer bijquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef Biancavia het volgende:
En dan na afloop van die docu dat commentaar dat het volgende programma aankondigde!![]()
"Zodadelijk gaan we de rimboe in met een man die wél weet hoe te overleven, Ray Mears."
Ja, ik zat echt mijn mond open, vervolgens moest ik wel lachenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Syd het volgende:
lool, zeiden ze dat echt letterlijk ? "die WEL weet hoe te overleven"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |