Zoquote:Ben jij klaar voor Meer Brain Training?
Bij meer dan 10 miljoen mensen wereldwijd maakt Dr Kawashima’s Brain Training voor de Nintendo DS reeds deel uit van hun dagelijkse leven. Dr. Kawashima keert nu terug met nieuwe oefeningen waarmee je de verschillende onderdelen van je hersens kunt blijven stimuleren!
Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein? zal met volledig nieuwe oefeningen en hersenleeftijdstests zelfs voor de best getrainde grijze massa's een uitdaging vormen! Mensen van alle leeftijden zullen genieten van de oefeningen die je helpen je hersens te stimuleren en je geheugen-, reken- en observatievaardigheden te verbeteren. Het enige dat je hiervoor nodig hebt zijn enkele vrije minuten per dag.
Leid je een druk leven? Dankzij de draagbaarheid van de Nintendo DS kunnen eigenaars van dit spel de oefeningen doen waar en wanneer ze maar willen. De hersenleeftijdstest meet de snelheid en nauwkeurigheid waarmee de oefeningen gedaan worden. Hierdoor kunnen spelers hun voortgang in de gaten houden en zo eenvoudig zien of ze vooruitgang boeken. Heb jij een paar minuten over om je hersens te trainen?
In Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein? is jezelf testen net zo eenvoudig als tot drie tellen. De spelers houden de Nintendo DS vast als een boek en gebruiken de stylus om hun antwoorden op het intuïtieve touchscreen van de DS te schrijven. Iedereen die wel eens wat heeft opgeschreven of een boek heeft gelezen zal zich dan ook meteen thuis voelen met Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein?
•Alle oefeningen zijn gebaseerd op eenvoudig uit te voeren wiskundige, cognitieve en taalvaardige taken. In een van de oefeningen spelen deelnemers Steen, papier, schaar, maar de instinker is dat ze soms gevraagd worden om de verliezende partij aan te wijzen. In 5 x 5 onthouden worden de deelnemers gevraagd om eenvoudigweg de posities van getallen in een rooster te onthouden. In Wisselgeld is het de bedoeling dat deelnemers zo snel mogelijk het juiste wisselgeld teruggeven.
•Tot ieders tevredenheid keert ook het populaire cijferspel sudoku terug. Dit keer kun je genieten van meer dan 100 puzzels in drie verschillende moeilijkheidsgraden!
•In Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein? kunnen gebruikers het ook opnemen tegen familie en vrienden. Er is maar één Game Card nodig om met twee tot zestien spelers mee te kunnen doen aan vier verschillende oefeningen.
Heb hem al, lag nu bij de Bart Smit en heb er meteen maar RE4 bij gekocht voor de Wii. Ga nu lekker mijn hersenen trainenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef RaymanNL het volgende:
Bij de Dixons is sie zeker te koopWij kregen er zelfs 12 van binnen
![]()
Doe datquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem al, lag nu bij de Bart Smit en heb er meteen maar RE4 bij gekocht voor de Wii. Ga nu lekker mijn hersenen trainen![]()
Shit, nu komt de gamer in mij naar boven en moet ik dus jouw score verbeterenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe datGa maar is goed oefenen met Meesterwerk, mijn record zit op 84 punten
![]()
Kutzooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Shit, nu komt de gamer in mij naar boven en moet ik dus jouw score verbeteren![]()
Heeft me bij Forza 2 ook een hele dag gekost omdat ik beter wilde zijn![]()
Hehe, 89 punten![]()
Oké, ik heb nu ook 89 puntenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
KutzooiNaja, ik ga het nog maar is even proberen. Trouwens, dat Steen, Papier, Schaar dat zuigt
![]()
Jep, maar helaas voor jou zul je je score nog hoger moeten halen, had net 96quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké, ik heb nu ook 89 puntenHeb je ook Home on the Range gespeeld?
Jepquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil 'm ook hebben!!
Issie weer 30 euro?
Dr. Kawashima vertelde mij laatst nog dat je het beste 's ochtends je hersenen kunt gaan trainen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond ga ik er mee aan de slag
Dat zou dan betekenen dat ik voor 12 uur moet opstaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dr. Kawashima vertelde mij laatst nog dat je het beste 's ochtends je hersenen kunt gaan trainen!
in het eerste deel het liefst na het ontbijt..dat is mooi, want ik heb net ontbetenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dr. Kawashima vertelde mij laatst nog dat je het beste 's ochtends je hersenen kunt gaan trainen!
Dat verkutte ik ook, ik was 50quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef gamefreek het volgende:
Dat zou dan betekenen dat ik voor 12 uur moet opstaan![]()
Ben trouwens 61, verklootte het "steen, papier, schaar" spel volledig![]()
Ik was 80 jaar oud.. en ja.. ik riep doei tegen mijn zusje.. en het antwoord werd zo maar goedgerekend..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat verkutte ik ook, ik was 50
Maar de stemherkenning daarbij werkte wel lekker puik
*PETS*quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, maar helaas voor jou zul je je score nog hoger moeten halen, had net 96![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook wel leuk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Helaas voor jou is het toch echt waar, heb zelfs al na veel oefenen 97 gehaaldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
*PETS*
LiegbeestDat kan niet, ik heb gisteravond "Perfecte Score" gehaald, en het laagste wat daarvoor komt is 93 P
![]()
Dat vind ik toch wel vreemdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het toch echt waar, heb zelfs al na veel oefenen 97 gehaald![]()
Kan goed zijn dat de perfecte score 100 is en alles wat minder soepel loopt een punt aftrek heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel vreemdWant toen ik hem gisteren helemaal soepel speelde, kreeg ik geen punten, maar er stond: "Perfecte Score"
![]()
Ik ook niet, en die van vandaag is ook kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat de perfecte score 100 is en alles wat minder soepel loopt een punt aftrek heeft.
Vond het liedje van vandaag alleen niet zo leuk![]()
Nee, die gaat nergens over inderdaad. Ook het muziekspelen vind ik niet zo leuk...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
dat luisteren is wel een lastige zeg. bij 3 tegelijk versta ik er niks van
Jeeejj, ik ben jonger!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
zo na de schrik van gisteren met een hersenleeftijd van 80.. nu al weer terugbracht naar 49
![]()
![]()
Als je noten kan lezen is het een stuk gemakkelijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die gaat nergens over inderdaad. Ook het muziekspelen vind ik niet zo leuk...
En new super mario brothers!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dr. Kawashima's Brain training
Pokemon Pearl
Advance Wars DS
mijn wenslijstje als ik me DS koop heeft er weer een spel bij
Ja, die zitten er ook nog bijquote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zitten er ook weer zo een honderd Sudoku puzzels bij dit spel? Want dan heb ik eventueel wel interesse, ben verslaafd aan die Sudoku's en om dan af en toe nog mijn al geniale hersenen nog genialer te trainen is ook wel leuk.
Zit er idd bij ja, met dezelfde perfecte besturinjg en handschriftherkenning.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zitten er ook weer zo een honderd Sudoku puzzels bij dit spel? Want dan heb ik eventueel wel interesse, ben verslaafd aan die Sudoku's en om dan af en toe nog mijn al geniale hersenen nog genialer te trainen is ook wel leuk.
Ok, tof. Ik zat inderdaad ook al een tijdje naar die minder bekende titels te kijken die echt honderden puzzels bevatten. Maar goed, een beetje Brain Training erbij vond ik dan ook wel leuk. Misschien dat ik deze eens ga aanschaffen einde zomer ofzo als ik een beetje door mijn andere DS games heen ben.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit er idd bij ja, met dezelfde perfecte besturinjg en handschriftherkenning.
Maar door 100 puzzels ben je natuurlijk zo heen als je flink speelt. Er zijn ook tal van andere sudokugames beschikbaar, met meer puzzels.
Sudoku games op de DS is best wel geldverspilling, maar goed. De handschriftherkenning van Brain Training is vele malen beter dan die van Mind Quiz.. De 5 werd een 9.. en de 8 werd een 3..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit er idd bij ja, met dezelfde perfecte besturinjg en handschriftherkenning.
Maar door 100 puzzels ben je natuurlijk zo heen als je flink speelt. Er zijn ook tal van andere sudokugames beschikbaar, met meer puzzels.
Ooh ja, dat was een rampquote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sudoku games op de DS is best wel geldverspilling, maar goed. De handschriftherkenning van Brain Training is vele malen beter dan die van Mind Quiz.. De 5 werd een 9.. en de 8 werd een 3..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh..Ik dacht dat iedereen hier al heel ver was!
Is een geheim spelletje ala Tetris
Ik ben bij Mind Quiz nu ook maar 7 jaar.. 5 - 5 - 2000quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh ja, dat was een rampMoest 1988 invoeren.. een 8 werd alles behalve een 8..
Uit irritatie maar een beetje zitten tekenen op dat scherm en voila een 8
![]()
![]()
Brain training herkent mijn stem vaak niet![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte jouw post niet, ik heb namelijk het spel niet en had dus nog niet gehoord van bacterien.
Dat ging bij mij ook foutquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:36 schreef Maggie het volgende:
Dat paper/rock/scissors bak ik helemaal niks van..volgens mij ben ik te dom en mis ik the point ofzo
Dan ben ik blij dat ik deel 1 nooit heb gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze is echt flink lastiger dan deel 1. Daar handhaaf ik netjes 20 jaar, maar bij deel 2 kom ik niet onder de 35.
Big Brain Academy is continu speelbaar en heeft ook meer oefeningen, dat is zeker wel het voordeel van Big Brain Academy ten opzichte van Brain Trainingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik deel 1 nooit heb gehaald.
Na een paar dagen in bezit te zijn van deze game ben ik gemiddeld tevreden. Het leuke is dat je maar 1 maal per dag een nieuwe score kan neerzetten, een GROOT nadeel vind ik dat je dus niet oneindig vaak een bepaalde game kan spelen, want het is constant hetzelfde.
De enige lastige game vind ik trouwens woorden maken van die letters die draaien, soms zie ik het echt niet. De rest gaat gewoon practisch op maximale snelheid. De leukste vind ik die 25 getallen onthouden, zat tussendoor met mijn vriendin te praten en nog had ik ze allemaal![]()
Mijn conclusie, een leuke game voor tussendoor maar voor de die-hards is Big Brain Academy toch een grotere uitdaging.
En hij is gewoon lastiger, bijvoorbeeld die rekentekens kan op gegeven moment practisch niet sneller omdat hij niet sneller reageert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Big Brain Academy is continu speelbaar en heeft ook meer oefeningen, dat is zeker wel het voordeel van Big Brain Academy ten opzichte van Brain Training
Brain Age en Brain Training zijn dezelfde spellen, Brain Age is gewoon de US naam voor Brain Training.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:33 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat is het verschil tussen de spellen:
Brain Age
Brain Training
Big Brain Academy
?
Ik wil graag één van deze spellen aanschaffen voor mijn zusje (11 jaar) en is er nog verschil tussen de niveau's van deze spellen?
Hoe is Big Brain Academy makkelijker dan Brain Training? Big Brain Academy kan je jezelf echt onderscheiden van de rest door een echte bikkelscore te halen, met Brain Training is het allemaal zo gehaald omdat je niet hoger/beter kan met sommige spellen omdat je bij Brain Training een x aantal opgaven krijgt en bij Big Brain Academy krijg je 1 minuut voor elke opgave waardoor je een veel groter verschil kan maken tussen jezelf en anderen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Brain Age en Brain Training zijn dezelfde spellen, Brain Age is gewoon de US naam voor Brain Training.
Brain Training is vooral gericht op rekenen, taalvaardigheid enzo terwijl Big Brain Academy meer op logisch nadenken leunt.
Big Brain Academy is wat dat betreft wel makkelijker dan Brain Training.
Ja, en daar dus deel 1 van, en 2 (die heet Meer Brain Training)quote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef ThijsThijs het volgende:
Oke bedankt Saviour daar kan ik wat mee! Ik wil wel graag de score in leeftijd.
Maar Brain Training daar is toch maar één versie van?
Alleen Dr Kawashima's Brain Training.
Hersenleeftijd is exact hetzelfde als hersengewicht. Bij x aantal opgaven goed bij Big Brain Academy heb je bijvoorbeeld 1200gram hersengewicht. Bij x aantal opgaven goed bij Brain Training heb je hersenleeftijd 25jaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Brain Training (zowel 1 als 2) vind ik een stuk beter dan Big Brain Academy. Bij Brain Training wordt alles mooi opgebouwd. Een voor een worden de oefeniningen vrijgegeven. En er worden resultaten over een lange periode bijgehouden zodat je je vooruitgang ziet. Ook kun je tenminste iets met de uitslag. Je krijgt je score als leeftijd. Maar Big Brain Academy geeft je score als een hersengewicht. Hij zegt bijv. 980 gram, je bent een architect bijv. Dat is nogal nietszeggend
Academy is moeilijker, maar of het daar nou beter door is: nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hersenleeftijd is exact hetzelfde als hersengewicht. Bij x aantal opgaven goed bij Big Brain Academy heb je bijvoorbeeld 1200gram hersengewicht. Bij x aantal opgaven goed bij Brain Training heb je hersenleeftijd 25jaar.
Wat ik gewoon ZEER jammer vind is dat elke debiel een goede score kan halen met Brain Training maar niet met Big Brain Academy, ik heb in ieder geval nog niet veel mensen gezien met een hersengewicht van boven de 2400gram. Daarom zou ik zeker Big Brain Academy aanraden, ook meer verschillende soorten games en meer visueel.
Daar heb je gelijk in, dat je niet je 'vooruitgang' kan zien. Maar is het eigenlijk wel een vooruitgang? Als je toevallig een paar spelletjes krijgt waarin je goed bent heb je hersenleeftijd 20 (jammer trouwens dat dat het beste is) en als je net even een paar lastige games krijgt is ie weer 35, dus dat zegt eigenlijk ook weinig.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Academy is moeilijker, maar of het daar nou beter door is: nee.
Het is allemaal zo aan elkaar geplakt. Er loopt zeg maar geen rode draad door het spel. Je ziet alleen de uitslag van de vorige keer in de vorm van zo'n puntdiagram. Je kunt niet verder terugkijken naar je ontwikkeling.
Ga in het trainingsmenu helemaal naar onderen. Tik de laatste ??? aan en het spelletje startquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Maerycke het volgende:
Wat is dat bacteriën uitroeien toch?Ik heb 'm nu 10 dagen, maar heb het nog steeds niet gezien..
Hier nog 1, geen idee waar ze het over hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Maerycke het volgende:
Wat is dat bacteriën uitroeien toch?Ik heb 'm nu 10 dagen, maar heb het nog steeds niet gezien..
Dr Kawashima zegt het tegen je als 'ie vrij komt!! Ik had 'm na 5 dagen ofzo. Idd onderste ??? aanklikken! Oh, en het is geen training maar een ontspanningquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Maerycke het volgende:
Tis een touch! versie van Dr. Marioquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Maerycke het volgende:
Ik scoor nu constant tussen de 20 en de 25, stiekem een beetje jammer dat het niet moeilijker is.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren in de trein om 22:30: Hersenleeftjd 42M'n hersenen zijn weer drie jaar jonger
![]()
6 - 4 + 7 * 5quote:Op maandag 9 juli 2007 13:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik scoor nu constant tussen de 20 en de 25, stiekem een beetje jammer dat het niet moeilijker is.
Heb nu wel de moeilijke versie van rekentekens, die is wel wat lastiger, voorbeeld
6 () 4 () 7 () 5 = 45
Moet je ze alle 3 invullen, die vergt dus wel wat meer denkwerk. Het enige domme is dat die score word vergeleken met de scores van de makkelijke versie, wat dus onmogelijk is want 14 seconden haal ik nooit met de moeilijke versie.
Puur wiskundig gezien is dit natuurlijk niet goedquote:
Meneer van Dale wacht toch op antwoordquote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Puur wiskundig gezien is dit natuurlijk niet goed![]()
Eigenlijk is het He, Meneer van Dale wacht toch op antwoord, eerst alle berekeningen tussen haakjes doenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meneer van Dale wacht toch op antwoord![]()
Klopt.. Op de mavo hadden wij ook nog een andere ezelsbruggetje.. alleen ben ik die ondertussen wel vergetenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk is het He, Meneer van Dale wacht toch op antwoord, eerst alle berekeningen tussen haakjes doen![]()
Bij mij was het:quote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk is het He, Meneer van Dale wacht toch op antwoord, eerst alle berekeningen tussen haakjes doen![]()
Ik weet dat het persoonlijk is, maar zijn de oefeningen leuker?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn compleet nieuwe oefeningen, dus het voegt zeker wat toe. Voor de rest is de game exact dezelfde opbouw (dagelijkse hersentrainingen, apart te maken onderdelen, grafieken enzo)
Ik vind de oefeningen leuker dan in het eerste deel. Alleen worden sommige rekentekens niet herkend..quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik weet dat het persoonlijk is, maar zijn de oefeningen leuker?
Noem eens wat?![]()
Als je het over de ' - ' hebt, die moet je van links naar rechts trekken, anders pakt ie het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind de oefeningen leuker dan in het eerste deel. Alleen worden sommige rekentekens niet herkend..
LOL
Ik zat net Meesterwerk te spelen.. begint mijn kat hard te miauwen... was het dan zo slecht![]()
Ben je rechtshandig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
- wordt bij mij prima herkend van rechts naar links
ja, maar ik ben links, voor een rechtshandige is dat makkelijkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je het over de ' - ' hebt, die moet je van links naar rechts trekken, anders pakt ie het niet.
Delen moet je gewoon een ' / ' gebruiken ipv twee puntjes.
Nopequote:
Nu al de 5e dag dat ik onder de 23 scoor. Ik vind het jammer dat er spelletjes tussenzitten waarbij je een maximum kan halen en dat dus nooit meer kan verbeteren. Eindposities bijvoorbeeld, vijf keer gespeeld en alle 5 keer alles goed, het is ook te makkelijk. Jammer dat je niet zelf de snelheid van het mannetje kan bepalen en dan dus een score neer zet met tijd ipv 'aantal goed'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef Laniboekje het volgende:
Meer Brain Training is hip. Ben nu 26 jaar oud, slecht vijf jaar ouder dan in werkelijkheid. Spelletjes zijn wel moeilijker vind ik, af en toe zelfs frustrerend maar vermakelijk.
En alweer 47% met de Sudoku's. Verslavend...
Probeer voor de 4 eens een "u" met een hangende stok... (lijkt dus op een 180 graden gedraaide "h")quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu al de 5e dag dat ik onder de 23 scoor. Ik vind het jammer dat er spelletjes tussenzitten waarbij je een maximum kan halen en dat dus nooit meer kan verbeteren. Eindposities bijvoorbeeld, vijf keer gespeeld en alle 5 keer alles goed, het is ook te makkelijk. Jammer dat je niet zelf de snelheid van het mannetje kan bepalen en dan dus een score neer zet met tijd ipv 'aantal goed'.
Ook vind ik bijvoorbeeld 'Meesterwerk' te makkelijk. Het laatste waar ik mij aan stoor is de registratie van bijvoorbeeld mijn '4'. Ik heb op alle mogelijke manieren de 4 proberen te schrijven (en mijn handschrift is niet lelijk) maar vaak maakt hij er of een 1 van of een 9. En zodra je moet verbeteren haal je dus ZEKER geen nieuwe highscore. Ik heb nu 9,12 seconden op 'rekentekens'![]()
Ik ga gelijk even proberenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Probeer voor de 4 eens een "u" met een hangende stok... (lijkt dus op een 180 graden gedraaide "h")
Eind positie vind ik juist erg moeilijkquote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu al de 5e dag dat ik onder de 23 scoor. Ik vind het jammer dat er spelletjes tussenzitten waarbij je een maximum kan halen en dat dus nooit meer kan verbeteren. Eindposities bijvoorbeeld, vijf keer gespeeld en alle 5 keer alles goed, het is ook te makkelijk. Jammer dat je niet zelf de snelheid van het mannetje kan bepalen en dan dus een score neer zet met tijd ipv 'aantal goed'.
Ook vind ik bijvoorbeeld 'Meesterwerk' te makkelijk. Het laatste waar ik mij aan stoor is de registratie van bijvoorbeeld mijn '4'. Ik heb op alle mogelijke manieren de 4 proberen te schrijven (en mijn handschrift is niet lelijk) maar vaak maakt hij er of een 1 van of een 9. En zodra je moet verbeteren haal je dus ZEKER geen nieuwe highscore. Ik heb nu 9,12 seconden op 'rekentekens'![]()
hehe, grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eind positie vind ik juist erg moeilijkDe hele tijd dat vooruit, en achteruit tellen
![]()
Ik haal er ook maar 95quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Waarom haal ik nooit meer dan 95 punten bij Meesterwerk?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Maerycke het volgende:
Hogere scores haal je zodra je precies op maat meetikt. Mijn hoogste is tot nu toe 98, maar dan zit het ook wel heel erg mee. Zodra de 'cursor' maar even blijft hangen op zo'n liedje raak je al punten kwijt.
Hmm dan moeten we dat eens gaan proberen... Is er een max. score? 100?quote:
De grafiek loopt geloof ik idd tot 100 en de 95 hal je als je geen fout maakt maar dan kan je wel bij elke noot stoppen dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:53 schreef Bluepanther het volgende:
[..]
Hmm dan moeten we dat eens gaan proberen... Is er een max. score? 100?
Leuke review,quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Review van Dr. Kawashima's Meer Brain Training
Haha, dan heb jij een fotografisch geheugen. Het lukt(e) mij echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Leuke review,
alleen zeiken over het 5x5 raster onthoudenDie vind ik leuk en ik had em zelfs goed onthouden toen ik met iemand zat te praten
Tip (het werkt goed bij mij)quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, dan heb jij een fotografisch geheugen. Het lukt(e) mij echt niet.
![]()
Haha, ik was al op zoek naar andere manieren om dat raster eens een keer te onthouden. Zal deze manier ook een keer uitproberen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tip (het werkt goed bij mij)
onthoud de eerste 3 regels
kijk als je nog 20 seconden te gaan hebt hoe de laatste regel in elkaar steekt (gewoon kijken, niet onthouden)
lees als je nog 10 seconden te gaan hebt 2x de 4e regel hardop op, en vul deze gelijk in als de tijd om is.
Fixedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriendje heeft een DS Lite gekocht daarnet. En heeft speciaal voor mij Meer Braintraining erbij gedaan, omdat ie weet dat ik dat wel kan gebruiken.
Zo even testen dus.
De 5x5 heb ik tegenwoordig altijd goed, dus er valt jammer genoeg niks meer te verbeteren. Hopelijk komt er nog een 6x6 raster of iets dergelijks als moeilijke versie. Misschien als ik genoeg stempels heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef wizarddragon het volgende:
idd die 5x5 raster. Lastig, maar ik heb meer voordeel als ik de cijfers diagonaal bekijk.
Bij het invoeren van cijfers gaat het bij de getallen 4, 5 en 9 vaak mis, terwijl ik vaak geprezen word om m'n handschrift. Braintraining herkent ze als andere getallen.
Begin van het einde denk ik..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
Spel liep gisteren vast, is tevens ook voor het eerst bij mij dat een DS spel vast loopt. Na het spelen van een "Meesterwerk" kreeg ik voor het score scherm een wit scherm, en toen moest ik me DS maar uit doen![]()
je kan alle DS-games ook op de DS lite spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef Duizendpootje het volgende:
klinkt erg leuk dit spel!
ik ben van plan binnenkort een ds lite aan te schaffen, daar is dit spel toch ook gewoon voor?
niet alleen ds toch?
Het boeit bij mij weinig welke spelletjes ik doe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ligt bij mij voor een groot deel aan welke spelletjes ik speel voor mn test. Ik kies ze meestal zelf en dan vooral de rekenonderdelen. Dan zit ik rond de 22.
Kies ik niet zelf dan moet ik altijd 5x5 onthouden doen, en dat kan ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |