Hardstylequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef student_van_het_leven het volgende:
grappig dat je een klein geschiedenis overzichtje gemaakt hebt van hardstyle topicstarter.
Leuk om ff te lezen.
jammer dat de muziek ontzettend kut is
Helaas kom je met een argemuntloze post, je post is in mijn ogen nutteloos omdat het geen toegevoegde waarde heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef student_van_het_leven het volgende:
grappig dat je een klein geschiedenis overzichtje gemaakt hebt van hardstyle topicstarter.
Leuk om ff te lezen.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:10 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Helaas kom je met een argemuntloze post, je post is in mijn ogen nutteloos omdat het geen toegevoegde waarde heeftHardstyle is namelijk phat
Ga naar Lowlands joh.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef student_van_het_leven het volgende:
Leuk om ff te lezen.
Kerel,quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:14 schreef Da_Giel het volgende:
Ik wil me wel aanmelden voor Hardstyle liefhebber!![]()
Ik hou me elke dag bezig met Hardstyle.. Ben aan het Producen, en draaien.. Allebei nog maar net begonnen.. Maar zijn nou met ons 2de nummer bezig.. En vond platenmaatschappij wel leukAlleen kleine aanpassingen.. En dan kwam die misschien wel op n plaat.. En anders gaan we het bij andere proberen..
Voor mijn eerste nummermyspace.nl/Fragilicious
Is mijn eerste nummer, vandaar nog niet overal heerlijk! Maar ben er al wel trots op!
Verder zie ik bij de link Musicincontrol staan..Daar behoor ik dan ook weer een beetje bij! Ben nieuwsposter. Maar meestal livesets
Maar hou me dus elke dag bezig met Hardstyle
*kuch* * Boy_Snakeye mompelt iets over hardstyle topic en geen oldskool topicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef ik.ben.lief het volgende:
Hoe heet dit nummer...
http://www.youtube.com/watch?v=B6GN64o5WDY&mode=related&search=
OMGquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
*kuch* * Boy_Snakeye mompelt iets over hardstyle topic en geen oldskool topic
Gelukkig dat jouw post wel enige toegevoegde waarde heeft. OH, wacht, zit in het hardstyletopic, meer toegevoegde waarde dan dit zal er nooit komen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:10 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Helaas kom je met een argemuntloze post, je post is in mijn ogen nutteloos omdat het geen toegevoegde waarde heeftHardstyle is namelijk phat
anders ga je ff een foto van mij in je post zetten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat hij zegt
En hij blijkt niet echt een type voor hardstyle
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:15 schreef LeonH het volgende:
technoboy_-_vita__angel_heart-vinyl-2007-qmi![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk wil ik er niet verder op ingaan, maar geloof mij maar kerel: Een hardstyle plaat is nog niet eens zo makkelijk om te maken hoor! Dus verdiep je eerst in de dingen voordat je met een mening/uitspraak komt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
anders ga je ff een foto van mij in je post zetten.
En nee ben inderdaad geen type voor hardstyle. Kies liever voor iets waar mensen nog moeite doen om muziek te maken.
Goed, zonder enige sarcastische ondertoon vraag ik je om mij eens uit te leggen wat er allemaal bij komt kijken om zo'n plaat te maken. In mijn ogen is het niets meer en niets minder dan wat eerder gemaakte muziek te jatten en er een bass onder te zetten. Een en al pc werk.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik er niet verder op ingaan, maar geloof mij maar kerel: Een hardstyle plaat is nog niet eens zo makkelijk om te maken hoor! Dus verdiep je eerst in de dingen voordat je met een mening/uitspraak...
Hierbij wil ik het meteen laten!
Idddd heerlijk plaatje. Vraag me alleen af waar ik die melodie rond 5 minuten van ken. Echt zwaar vervelend dat ik al die deuntjes niet meer kan thuisbrengen. Ik vraag me ook nog steeds af, dat deuntje uit de beholder remix van stampen, waar ken ik die G*D van !.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:15 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
NOu bij "gewone" muziek weet ik er genoeg van, van deze stijl niet nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:27 schreef SDJ het volgende:
Je weet dus duidelijk niet wat er bij komt kijken om een track te bouwen
Nou het is allemaal moeilijk te doen met een gewone huis tuin en keuken pc. Je zult echt wat aan je pc moeten doen om 'm sneller te maken zodat de programma's fatsoenlijk lopen. Een hele goeie synthesizer is ook nogal belangrijk. Verder moet gewoon alles kloppen en bij elkaar passen... De bass, de kick, de melodie, de effecten die je gebruikt en alle bijbehorende geluiden.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:16 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Goed, zonder enige sarcastische ondertoon vraag ik je om mij eens uit te leggen wat er allemaal bij komt kijken om zo'n plaat te maken. In mijn ogen is het niets meer en niets minder dan wat eerder gemaakte muziek te jatten en er een bass onder te zetten. Een en al pc werk.
dat lijkt er wel erg veel opquote:Op zondag 1 juli 2007 13:27 schreef SDJ het volgende:
Je weet dus duidelijk niet wat er bij komt kijken om een track te bouwen
Ik had jullie nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef Pelgrim het volgende:
Time Out viel ook wel tegen. Showtek on Tour, de muziek ging wel, maar het volk. Wat een verdwaalde paupers waren dat
Ligt op 't puntje van m'n tong... Aargh...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idddd heerlijk plaatje. Vraag me alleen af waar ik die melodie rond 5 minuten van ken. Echt zwaar vervelend dat ik al die deuntjes niet meer kan thuisbrengen. Ik vraag me ook nog steeds af, dat deuntje uit de beholder remix van stampen, waar ken ik die G*D van !.
Ik weet het, eigenwijs zal ik het maar noemenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had jullie nog gewaarschuwd.
[Hardstyle #20] We're gonna Rock Civilization!
Dus omdat jij een gebrek aan kennis hebt, voel jij je bevoorrecht om hardstyle af te krakenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
NOu bij "gewone" muziek weet ik er genoeg van, van deze stijl niet nee.
en het is kutmuziek volgens jouw...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
we zouden eerst ook nog heen gaan, helaas door omstandigheden kon het niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gister heerlijk avondje bij Zak gehad trouwens... Beachparty, met de darkraver!De darkraver was dan ook enige minpuntje op een verder fantastische "knalavond"!
hahah nee, ik mocht niet omdat ik volgens die gemene Duitser te veel gedronken zou hebben...!! Wou echt omdat me vrienden zouden betalen als ik dat zou doen!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
we zouden eerst ook nog heen gaan, helaas door omstandigheden kon het niet meerheb je je nog gewaagd aan het bungeekoort?
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dus omdat jij een gebrek aan kennis hebt, voel jij je bevoorrecht om hardstyle af te kraken![]()
Verdiep jij je eerst maar es en dan trek je je mond verder open![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en het is kutmuziek volgens jouw...
Hoera hoera we hebben een alto met mening!!
Beter zoek je in lifestyle het topic over scheren op en pleur je hier op...!
Ik denk dat het inderdaad beter is om het hierbij te laten.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk heenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/9139:Dik_verjaardagsfeest_voor_5_jarige_XXlerator.html
Donkeys, headhunterz,zany,trilok & chiren lijkt me toch wederom een dik feest
hij is best relaxt trouwens, geluisterd op zn website maar daar vond ik hem toen minder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:15 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Allang en dat is niet om op te scheppen. Dit is gewoon de hardstyle shuffle ,wat ontstaan is in Australie, waar de hardstyle nou populair aan het worden is.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen we deze al?!
http://nl.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=![]()
Ik vind het maar lijpquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen we deze al?!
http://nl.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=![]()
Ziet er ook heel apart uit, maar tis nog best moeilijk om te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind het maar lijp
Tis zo mooibooi achtig![]()
Tis gewoon verkapt breakdancenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziet er ook heel apart uit, maar tis nog best moeilijk om te doen.
En ja ik heb het stiekem wel eens geprobeerd, maar niet voor mij weggelegd
Gewoon de Australian shuffle, maar dan andersquote:Op maandag 2 juli 2007 00:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis gewoon verkapt breakdancen![]()
Slaat echt totaal nergens op imo.
Ik vind hem wel vet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef Teteteterek het volgende:
Activator_And_Zatox-Get_Drunk-Vinyl-2007-SND
A1. Get Drunk
B1. I Am What I Play
hmm deze vinyl valt me beetje tegen van die italiaanse gasten. Get Drunk is een saai nummer, veel te standaard. I am what i play is wel een geinig nummer maar die melodie ken ik al van een ander nummer waarvan ik graag de titel wil weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |