Ik vind hem wel vet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef Teteteterek het volgende:
Activator_And_Zatox-Get_Drunk-Vinyl-2007-SND
A1. Get Drunk
B1. I Am What I Play
hmm deze vinyl valt me beetje tegen van die italiaanse gasten. Get Drunk is een saai nummer, veel te standaard. I am what i play is wel een geinig nummer maar die melodie ken ik al van een ander nummer waarvan ik graag de titel wil weten
tuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:10 schreef Grunnfan het volgende:
Wizards on Cocaine ooit gehoord? Ik vind dat ook een goed nummer. Heeft iemand Today Is Tomorrow van Showtek al gekocht? Ik heb hem via internet gedownload (stout he!), en hij is behoorlijk goed!.
Wat een kansloos gedoe.... Stelletje Michael Jackson wannabe's....quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen we deze al?!
http://nl.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=![]()
Lastig dansje idd.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef SDJ het volgende:
Die melbourne shuffle is best vetLastig om aan te leren, heb ook geen zin om zoveel tijd in een dansje te steken om het daadwerkelijk te gaan leren
Sinds wanneer spreken we hier elkaar aan met de voornamenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Dennis,
komt Lockdown volgende week uit, of duurt het nog een weekje langer??
Idd, dan is het stoer dat je zijn voornaam weet. Dat moet je dan vooral aan iedereen duidelijk maken.quote:
thanx for sharingquote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
uiteraardik bedoel ik ga ook naar een Feestje waar o.a. Raoul,Dov,Willem,Charly,Sjoerd acte de presence geven
en dati k al die namen ken wil ik met jullie allemaal delen
![]()
![]()
daar val ikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
wij zijn zo lief voor mekaar hier![]()
ik heb gewoon respect voor iedereen![]()
behalve voor mensen met een gewei op hun hoofd![]()
die vind ik maar raar
Ze kunnen dit voorkomen door gewoon zelf al die setjes online te zetten, maar dat duurt bij hun weer maanden. Van qlimax ook maar 3 setjes online, hoe sneu.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef mstx het volgende:
Q-Dance, trieste bende
http://www.vmx.nl/?p=1073
http://theharderstyle.web(...)eart_l.html#comments
denk dat dit een hele belangrijke reden waarom er overal setjes online komen...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ze kunnen dit voorkomen door gewoon zelf al die setjes online te zetten, maar dat duurt bij hun weer maanden
Die set is nu een paar keer gedownload en gaat nu op dit tijdstip vast en zeker rond als een lopend vuurtje.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef mstx het volgende:
Q-Dance, trieste bende
Wat hij zegt!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die set is nu een paar keer gedownload en gaat nu op dit tijdstip vast en zeker rond als een lopend vuurtje.
Toevallig iemand een mirror?![]()
Dat weet ikquote:
voor zover ik weet is het niet 'strafbaar' om dingen op te nemen van de radio! en als Q-Dance zijnde WEET je gewoon van tevoren dat mensen het op gaan nemen, als je het uitzend via de radio... ik denk zelf dat ze het geen probleem vinden dat je het opneemt, maar dat ze het een probleem vinden dat de opnames dan voor iedereen beschikbaar komen!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef mstx het volgende:
Q-Dance, trieste bende
Ik zal het hem melden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die set op VMX is erg lekker
http://www.vmx.nl/?p=1076
De melodie is erg goed, vocals is aardig, maar tis zeker geen topperquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef NrSiX het volgende:
Erg vet die nieuwe vinyl van Activator & Zatox.. valt me dik mee
Is dat het 1e nummer in deze set: Kayem - Live @ DJ's United 004 (DI.FM) (15-06-2007) ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Sethje het volgende:
Zatox - Allright (KAT rmx)... Heerlijke break, lekkere melodie, goede plaat!
dat niet, maar kvind hem wel leuk =] ben niet gek op activator.. maar dit is toch wel het betere werkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De melodie is erg goed, vocals is aardig, maar tis zeker geen topper
Yhepquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat het 1e nummer in deze set: Kayem - Live @ DJ's United 004 (DI.FM) (15-06-2007) ?
op alle 3 de punten volledig eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Sethje het volgende:
Wat is Shockwaves een dikke plaat weer zeg van Noisecontrollers! Godver die melo
AWB - Make me king.... die kickheerljik
Zatox - Allright (KAT rmx)... Heerlijke break, lekkere melodie, goede plaat!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
Zany_and_DV8_-_nothing_else_matters__stephy_remix__-
![]()
![]()
![]()
Kuch, hatsjoe, snifquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
En waar vind ik deze? Misschien via privebericht ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
proestt...?
Daar erger ik me al langer aan. Waarom willen wij weten dat je iemand een pm hebt gestuurd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Sethje het volgende:
ben ik de enige die dit echt megadebiel vind? zeg gewoon waar het op staat
pm diegene dan persoonlijk die die plaat aanbied, nu worden er hier weer 2 paginas volgehoest![]()
![]()
En zo moet het ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef DennieXL het volgende:
Pfff we worden wel verwendt laatste tijd.
Sorry, zal ik de volgende keer wel even doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Sethje het volgende:
pm diegene dan persoonlijk die die plaat aanbied, nu worden er hier weer 2 paginas volgehoest![]()
![]()
Leuke remix. Is alleen niet DV8 die dit zingt, maar de originele, of niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik vind die van Zany beter klinken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef LeonH het volgende:
ja idd de originele, dat is eigenlijk nog het enigste wat er niet compleet was aan de versie van Zany
ik had LeonH ook een PM gestuurdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Sethje het volgende:
![]()
inderdaad, het enige Remix aan deze plaat zijn de originele vocals van Metallicaquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef LeonH het volgende:
ja idd de originele, dat is eigenlijk nog het enigste wat er niet compleet was aan de versie van Zany
Die is nog niet uit nee, ik wacht daar ook al maanden op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef DennieXL het volgende:
Pila vs The Scientist - My Bitch (Joshg & Wesz Remix)
Is die nog nooit op vinyl oid uitkgekomen, heb alleen maar die versies van aaneengemixte CD's.
Vind het toch wel een leep nummer!
Dan hoef je het ons dus niet te melden.quote:
je weet dan ook echt welke eerder geproduceerd isquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, die Stephy Remix is helemaal niet nieuw... voordat Zany met zijn versie kwam, had ik een Unknown - Nothing Else Matters op de PC staan! dit was dus met de originele vocals, later kwam die van Zany pas met de door DV8 ingesproken vocals
het was meer bedoeld als dat deze track niet zo nieuw is als het lijkt (het lijkt alsof Stephy een Remix heeft gemaakt van de vinyl)quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
je weet dan ook echt welke eerder geproduceerd is![]()
maarja boeie..
Volgens mij was deze eerder gemaakt maar mocht Zany hem niet uitbrengen ivm de rechten. Daarom heeft DV8 hem opnieuw ingezongen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was meer bedoeld als dat deze track niet zo nieuw is als het lijkt (het lijkt alsof Stephy een Remix heeft gemaakt van de vinyl)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Grandmaster_Q-The_7th_Sign__Something_To_Party-Vinyl-2007-SND
hij is uit mensen![]()
![]()
al hebben ze de B-kant weer naar de originele werktitel genoemd
Die B kant is wel leuk, maar hij lijkt te veel op Not E-Nuff.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Grandmaster_Q-The_7th_Sign__Something_To_Party-Vinyl-2007-SND
hij is uit mensen![]()
![]()
al hebben ze de B-kant weer naar de originele werktitel genoemd
Mooie top 10quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Die is nog niet uit nee, ik wacht daar ook al maanden op.
[..]
Dan hoef je het ons dus niet te melden.
Volgens mij had ik mijn nieuwe top10 trouwens nog niet gepost.![]()
Top 10 Juni 2007:
01. Wild Motherfuckers - Fother Mucker [DROPPIN' BEATS]
02. Donkey Rollers - Atrocity / Chopper [FUSION]
03. Zany meets Beholder - Annihilating [FUSION]
04. Headhunterz - Rock Civilization / Speakafreak [SCANTRAXX RELOADED 004]
05. DJ Isaac - Waiting For / Bad Dreams 2007 [WHITELABEL RS003]
06. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix) [DANCE POLLUTION 283]
07. Davide Sonar - Reactor / Beatz 4 U [SCANTRAXX ITALY 001]
08. Technoboy - Vita / Angel Heart [TITANIC 038]
09. Blutonium Boy - Dark Angel / Hardstyle Instructor [BLUTONIUM 123]
10. Showtek - FTS (Hard Mix) [DUTCH MASTER WORKS 015]
Ook namens mij dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Archiee gefeliciteerd met je 21e verjaardag !!
namens alle hardstyle fans in dit topic![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaat het niet om, maar er waren seriues 1,5 pagina volgehoest, stuur dan diegene waarvan weet die de vinyl heeft zelf even een pm om hem te sturen. Doe ik zelf ook regelmatig, scheelt gewoon veel nutteloze posts.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:32 schreef Pelgrim het volgende:
En dan vinden ze 1 post met daarin een verzoek naar het vinyl vervelend
Maar goed, Archiee ook namens mij gefeliciteerd
Het waren 5 posts, maar goed je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gaat het niet om, maar er waren seriues 1,5 pagina volgehoest, stuur dan diegene waarvan weet die de vinyl heeft zelf even een pm om hem te sturen. Doe ik zelf ook regelmatig, scheelt gewoon veel nutteloze posts.
Hardstylequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Morgen naar Rotjeknor![]()
Ik ben sinds DefQon al niet meer uit geweest, 't werd weer eens tijd! Heeft iemand trouwens de timetable van Supersized, op Partyflock zie ik alleen de line-up. Ik heb al meerdere keren gehoord dat de timetable er staat (die vervangt vaak de line-up), maar ik zie 't echt niet.
dit word em voor mij, echt schandelig dat dblock zo vroeg staatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Morgen naar Rotjeknor![]()
Ik ben sinds DefQon al niet meer uit geweest, 't werd weer eens tijd! Heeft iemand trouwens de timetable van Supersized, op Partyflock zie ik alleen de line-up. Ik heb al meerdere keren gehoord dat de timetable er staat (die vervangt vaak de line-up), maar ik zie 't echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |