Je kent hem niet in het echtquote:
Mijn 70 kilo zal dat niet veel veranderen...hooguit verminderen tot 599quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Mogge. En zo zien jullie, altijd op tijd wakker
Mijn auto rijdt trouwens 600km op een volle tank maar das wel alleen met mij erin
Welke buurt woon je, en 4 elements? Kan ik t plannenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:50 schreef J.J.McKay het volgende:
Waar spreken we af???
Dieseltje...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Mogge. En zo zien jullie, altijd op tijd wakker
Mijn auto rijdt trouwens 600km op een volle tank maar das wel alleen met mij erin
Nee gewoon benzine helaasquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:16 schreef Sally het volgende:
Dieseltje...
Hij woont 10 minuten vanaf het Kurhausquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke buurt woon je, en 4 elements? Kan ik t plannenIk kom uit Scheveningen, dus t lieft zie ik iedereen op de raamweg wonen, maar dat zal wel niet.
Hallo, als je 9 mndn met elkaar in een baarmoeder doorbrengt, moet je wel een hekel aan elkaar hebben.quote:
Bij de Kamperfoelieweg/Loosduinsekade in de buurt. De halte van tram 2 zou voor mi ideaal zijn! Hahhahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij woont 10 minuten vanaf het Kurhaus
als je niet verdwaald
Aha... 2-ling!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:28 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hallo, als je 9 mndn met elkaar in een baarmoeder doorbrengt, moet je wel een hekel aan elkaar hebben.![]()
![]()
Ben je zo nieuwsgierig danquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Aha... 2-ling!*komen steeds meer te weten over de broertjes...*
Ik een Renault benzinequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee gewoon benzine helaasOpel he..
Nouw........quote:
Hahahahaha, nee was toeval dat we elkaar tegenkwamen in die baarmoeder en in het begin was het wel gezellig omdat we genoeg ruimte hadden.nlater werd dat wat minder...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Aha... 2-ling!*komen steeds meer te weten over de broertjes...*
Hahaha... Ik bedacht me ook al zoiets... Geen idee: is het veilig???quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahahaha, nee was toeval dat we elkaar tegenkwamen in die baarmoeder en in het begin was het wel gezellig omdat we genoeg ruimte hadden.nlater werd dat wat minder...
Maareh, is het wel veilig dat jij als enige jongedame meegaat tussen al dat testosteron?
Ik wilde hier een heel onvolwassen opmerking makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha... Ik bedacht me ook al zoiets... Geen idee: is het veilig???![]()
![]()
Dus zeg maar de moeder Theresa van het stelquote:Nou weet ik het niet van Atreidez, maar volgens mij bent ik den oudste vant stel!![]()
PM 'm maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik wilde hier een heel onvolwassen opmerking maken
[..]
quote:Dus zeg maar de moeder Theresa van het stel
Hoe jong ben je dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Nou weet ik het niet van Atreidez, maar volgens mij bent ik den oudste vant stel!![]()
Jammer dat ziggy(3x) niet meegaat... We zijn ongeveer even oud...
Btw, ik benner weer vandoor, tot straks of ander aan het eind van de middag!
Zeker jammer dat Ziggy niet meegaat, die is namelijk (best wel heel) gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Nou weet ik het niet van Atreidez, maar volgens mij bent ik den oudste vant stel!![]()
Jammer dat ziggy(3x) niet meegaat... We zijn ongeveer even oud...
Btw, ik benner weer vandoor, tot straks of ander aan het eind van de middag!
Dit las ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef sanger het volgende:
Zeker jammer dat Ziggy niet meegaat, die is namelijk wel gezellig
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke buurt woon je, en 4 elements? Kan ik t plannenIk kom uit Scheveningen, dus t lieft zie ik iedereen op de raamweg wonen, maar dat zal wel niet.
Oooooooooooooh oooooooooooooooooooh Den Haag tering stad achter de duinen, meteen gaan huilen ask een hagenees zou zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen.
Na het eten een patijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn.
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen.
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn.
Daar dus, in de buurt van de Moerweg.
Lukt dat dan denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef 4-elements het volgende:
Zal ik me nu verlagen tot het niveau van een Rotterdammer? Eens even denken... Hmm.. Nee![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sanger tis een vrouw en die zijn altijd nieuwschierig!!!!!!!!
Zo groot, of heb je niet zo een grote mond?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekker generalistisch weer...
![]()
![]()
@ Atreidez: ik win!!!
Ik eet nu trouwens kersen (uit Holland) die zó groot zijn dat ze bijan niet in m'n mond passen! Njammmmmmie!![]()
Het eerste...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo groot, of heb je niet zo een grote mond?
quote:
Ik heb helemaal blauwpaarse lippen en vingers, nu...quote:
En niet even iets bewaren tot de 12de hequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb helemaal blauwpaarse lippen en vingers, nu...LOL
Zo komen de snoepers te pas!!! *hele pond is op, nu...*![]()
![]()
Meestal wordt je toch gedragen door de liftquote:OT Weet je al wat wij bij moeten dragen voor de lift???
Tss... die waren tegen die tijd wel bedorven, hoor!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef sanger het volgende:
[..]
En niet even iets bewaren tot de 12de he![]()
[..]
Ff checken hoe km het ook weer is (en vergeet de terugreis niet!)quote:Meestal wordt je toch gedragen door de lift
Ik zou zeggen doe een voorstel
Nou, ik geef je het voordeel van de twijfel dan maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Tss... die waren tegen die tijd wel bedorven, hoor!!!
Veel!quote:Ff checken hoe km het ook weer is (en vergeet de terugreis niet!)
Das extra om hequote:Moet ik trouwens een retourtje halen??? Of wil je ons ook in Arnhem afzetten? (Of NIjmegen, for that matter)...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Nou, ik geef je het voordeel van de twijfel dan maar
[..]
Veel!
[..]
Das extra om hemaar op zich geen bezwaar tegen. Alleen is dat misschien niet praktisch voor WEST?
Zullen we dit per PM afhandelen, of op de dag zelfquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:49 schreef Sally het volgende:
2 x 237,2 km = 474.4 *rond af naar 480*
480 km x 0,15 ct/km = 72,- / 3 = 24,- p.p.!
Akkoord? *poeh, das nog wel veul...*
En jij woont in Arnhem?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Trein gaat ook van Nijmegen naar Zwolle!!! *en Arnhem ligt daar dus tussen*
*damn, wat een paarse vingers zeg!!*![]()
![]()
Niet vandaag, maar anders zat ik toch wel hier, hoor!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef J.J.McKay het volgende:
Werken jullie niet ofzo??
Pff... jullie maken me arm!!!quote:Ik lees trouwens net dat Sally kerssen meeneemt? LEKKAH!
Ik wil ook zo'n baas waar je mag FOK!ken all day longquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef J.J.McKay het volgende:
Werken jullie niet ofzo??
Hoeft niet voor de deur, hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:52 schreef sanger het volgende:
[..]
En jij woont in Arnhem?
Dus WEST afzetten op station Arnhem en jou thuis?
Mógen niet... doen welquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baas waar je mag FOK!ken all day long![]()
Ik kan er niet eens opkomen........internet is zo verneukt dat er 5 pagina's ofzo op te roepen zijnquote:
Ook goed! (PM'en, dan)quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Zullen we dit per PM afhandelen, of op de dag zelf
Wie zegt dan dat het hier mag?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baas waar je mag FOK!ken all day long![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |