Nee lieve schat, aan het eind vd A2 vlak voor Maastricht is een stoplicht... (oh sorry: verkeerslichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef sanger het volgende:
We gaan wel gewoon over Maastricht als ik die reistijd zie.
Volgens mij beginnen volgende week toch ook de vakanties?
In Arnhem al begonnen (vallen bij Zuid dit jaar) ... *ff agenda checken: Regio Zuid 30 juni t/m 19 augustus 2007**quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef sanger het volgende:
We gaan wel gewoon over Maastricht als ik die reistijd zie.
Volgens mij beginnen volgende week toch ook de vakanties?
Ja goeie vraag...........hoopte het rond te krijgen om te kunnen gaan maar dat gaat hem niet wordenquote:
Als ze onder Midden vallen: 14 juli.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Scholen krijgen hier (Rotterdam) vanaf 16de ofzo vakantie
Twintig eurootjes *en een klein deel in de benzinekosten* zeg, dertig euro, kun je die missen? *eten neem je gewoon zelf mee*quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef TJDoornbos het volgende:
heb niks met school maar met geld te maken
14de dan ook goed!!
Das gunstig, dus weinig verkeer op de weg daar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
In Arnhem al begonnen (vallen bij Zuid dit jaar) ... *ff agenda checken: Regio Zuid 30 juni t/m 19 augustus 2007**
Ik help het je hopen. Totdat de Rondweg rond Maastricht als snelweg er komt, is het altijd ho-pe-loos daar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Das gunstig, dus weinig verkeer op de weg daar.
student dus nee dat word een probleem (krijg de 13de mn geld pas) en nee ik verhonger niet ofzo hoor maar heb mn geld voor nurnbergring nodig en een nieuw IDkaartdingquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Twintig eurootjes *en een klein deel in de benzinekosten* zeg, dertig euro, kun je die missen? *eten neem je gewoon zelf mee*
Ok, I got the picture! Spaar lekker door voor de Duitse (?) GP!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
student dus nee dat word een probleem (krijg de 13de mn geld pas) en nee ik verhonger niet ofzo hoor maar heb mn geld voor nurnbergring nodig en een nieuw IDkaartding
Jeps de race die Jens gaat winnen.........heb percentage van 1 race bezoeken 1x winnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ok, I got the picture! Spaar lekker door voor de Duitse (?) GP!
Als je lef hebt: er zit tussen Zilver 2 en Eau Rouge een hek niet vast, daar kun je zo de baan op. Ik heb het een paar keer gedaan, maar dan wel op vrijdag NA de training. Het is even lastig en stiekem, maar als je eenmaal in de pitstraat staat zijn de monteurs heel vriendelijk en kun je lekker ouwehoeren, zeker bij de 'mindere' teams.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Rory78 het volgende:
Eerste reactie komt van STR; nee er zis helaas geen bezoek mogelijk..
Getest wordt er in Spa door Liuzzi, Speed & Bourdais (!).
Reply: wie test wanneer?
Ik ga dinsdag en zorg dat ik vanaf de middagpauze daar ben..
Jammer dat je nou net de Grand Prix uitkiest waar je het minst ziet en het verst van de baan af zit, maar veel plezier verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jeps de race die Jens gaat winnen.........heb percentage van 1 race bezoeken 1x winnen![]()
Bij Maastricht staat het altijd vast ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee lieve schat, aan het eind vd A2 vlak voor Maastricht is een stoplicht... (oh sorry: verkeerslicht) en daar houd de snelweg op....
EN GEGARANDEERD DAT DAAR FILE STAAT, HELEMAAL TEGEN 8 UUR 'S OCHTENDS!!!!!!!!!!!!!
Die tijd van 3 uur is helemaal van EHV naar Stavelot...
Wegenkaartquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Totdat de Rondweg rond Maastricht als snelweg er komt, is het altijd ho-pe-loos daar.
Heb je een goede wegenkaart *of KeesKees*???
ja ik ben in 2002 bij de nurnburgring geweest en je zit een pokke eind van de baan af.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jammer dat je nou net de Grand Prix uitkiest waar je het minst ziet en het verst van de baan af zit, maar veel plezier verder
KeesKeesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Wegenkaart
KeesKees heb ik een keer tussen het dashboardkastje en het dashboard laten zitten toen ik hem dichtsloeg
Ik fix wel een navi op mijn werk.
Is dat dan naar Utrecht of naar Den Bosch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef WEST het volgende:
Ik zal ff kijken hoe laat de vroegste bus bij een halte is.., in zwolle maakt die eerst een tour door het centrum en als ik een paar haltes eerder uitstap dan moet ik ff een sprintje trekken kaartje halen voor de trein en gelijk de trein inspringen. maar het zal heel krap worden om de tijd die sally zegt te halen.
6:16 treinstation zwolle spoor 1a treinstation Amersfoort amersfoort spoor 7 6:53 richting Schipholquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef WEST het volgende:
Ik zal ff kijken hoe laat de vroegste bus bij een halte is.., in zwolle maakt die eerst een tour door het centrum en als ik een paar haltes eerder uitstap dan moet ik ff een sprintje trekken kaartje halen voor de trein en gelijk de trein inspringen. maar het zal heel krap worden om de tijd die sally zegt te halen.
In Utrecht is hij dus eerder (maar das CS).. 7:10 uur, namelijk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat dan naar Utrecht of naar Den Bosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |