Anders had je weer 2 jaar moeten wachten inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef TJDoornbos het volgende:
K wil elke europese GP bezoeken dus daar valt deze ook onder vingerplant
Die tip heb ik even ge-C-P'ed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Maastricht staat het altijd vast ja.
Je zou als je over de A2 naar het zuiden komt er bij Grathem af kunnen gaan en bovenaan het viaduct naar rechts. Je rijd dan voorbij ittervoort zo België in.
Als je dan voorbij Lanaken ergens weer de E313 op rijd en via de E40 en E42 richting Spa kneurt, dan rijd je in feite om Maastricht heen.
Of dat de handigste route is weet ik niet, maar ik denk dat wij zo gaan rijden.
Of misschien wel via Heerlen, gulpe, margraten en dan daar verder naar het zuiden. Kan ook.
de vroegste trein die van 6:16 die naar utrecht/den bosch gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat dan naar Utrecht of naar Den Bosch?
die red ik net niet, want de bushalte waar ik eerder zou uitstappen is precies om 6:16 daar. Ik neem zowiezo de vroegste bus dus ik kan een gok nemen. of ik het haal dat is een 2e.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
6:16 treinstation zwolle spoor 1a treinstation Amersfoort amersfoort spoor 7 6:53 richting Schiphol
6:55 treinstation Amersfoort amersfoort spoor 6a treinstation Centraal utrecht spoor 9 7:10 richting Utrecht Centraal
7:21 treinstation Centraal utrecht spoor 15 treinstation s Hertogenbosch s hertogenbosch spoor 6b 7:51 richting Eindhoven
Zijn je tijden *als je ze ertussen uit kunt vissen*
Kun je niet iemand fixxen die je afzet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef WEST het volgende:
[..]
de vroegste trein die van 6:16 die naar utrecht/den bosch gaat.
[..]
die red ik net niet, want de bushalte waar ik eerder zou uitstappen is precies om 6:16 daar. Ik neem zowiezo de vroegste bus dus ik kan een gok nemen. of ik het haal dat is een 2e.
ik kan me pa straks wel ff vragen.., die moet er toch smorgens vroeg uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je niet iemand fixxen die je afzet?
Een andere optie is via Den Bosch:quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef WEST het volgende:
[..]
de vroegste trein die van 6:16 die naar utrecht/den bosch gaat.
[..]
die red ik net niet, want de bushalte waar ik eerder zou uitstappen is precies om 6:16 daar. Ik neem zowiezo de vroegste bus dus ik kan een gok nemen. of ik het haal dat is een 2e.
Aaaahhhh... Zie, ik had me niet verbeeld!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef WEST het volgende:
ik heb ziggy op msn.., heb hem aangesproken maar hij is er niet.
nee je had het je niet verbeeldquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh... Zie, ik had me niet verbeeld!!!
**ik sta ook vaak op msn als *Bezet* en als ik de pc aanhoud, sta ik de godsganselijke dag ook 'omline' (als de connectie het houdt...**
veel plezierquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:37 schreef Sally het volgende:
ik ga, doeg! tot thuis!
Wat is jouw MSN dan? Die heb ik nog niet. Niet dat ik er vaak ben overigens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh... Zie, ik had me niet verbeeld!!!
**ik sta ook vaak op msn als *Bezet* en als ik de pc aanhoud, sta ik de godsganselijke dag ook 'omline' (als de connectie het houdt...**
Andere vrouwen zijn blij als ze naar een SPA gaanquote:
Nog niet iig. Voeg mij anders toequote:@sanger: zie zo in je PM-box... *issie wel aangekomen????*
Wat eten we vandaag?quote:*effe de oven aanzetten...*
ROFL...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Andere vrouwen zijn blij als ze naar een SPA gaan![]()
OK, het lag weer aan m'n connectiequote:Nog niet iig. Voeg mij anders toe
Effe wachtuh... Pizza! *lekker makkelijk vandaag: laat gewerkt*quote:[..]
Wat eten we vandaag?
Oke, nu heb ik een PM.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef Sally het volgende:
OK, het lag weer aan m'n connectie*dat msn helpt ook niet echt, hoewel ICQ erger was wat geheugenslurpen...*
Toch wel quattro Staggione of 4-cheesequote:Effe wachtuh... Pizza! *lekker makkelijk vandaag: laat gewerkt*
Jouw adres is dat dezelfde als je profiel? Edit: CHECK!quote:
Eh nee.. die zat helaas niet meer in de vriezer... (was een optie geweest) Wel een Ristorante Polloquote:Toch wel quattro Staggione of 4-cheese![]()
Maar dan is hij een uur later dan ik in Den Bosch, of hij staat op Utrecht CS...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef sanger het volgende:
Geen idee, hij zou zijn pa vragen of die hem vroeger kon afzetten zodat hij de vroegste trein ging halen.
Ofzo...
ik denk dat je beter in utrecht kan afspreken, das voor jou toch ook te doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan is hij een uur later dan ik in Den Bosch, of hij staat op Utrecht CS...![]()
Ik zit ook al te kijken of een andere stad niet logischer is enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan is hij een uur later dan ik in Den Bosch, of hij staat op Utrecht CS...![]()
Maar ik haal die trein van 7:14 niet! *vergeet niet je kaartje t/m Lunetten te nemen... is voor ons allebei verder van CS*quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef WEST het volgende:
ik denk dat utrecht Lunneten gunstiger is.
als ik om 6:16 uit zwolle weg ga (ja me pa brengt me weg) dan ben ik 7:10 in utrecht CS en 7:14 gaat de trein naar Lunneten en dan ben ik daar 7:18![]()
nee dat vergeet ik niet dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik haal die trein van 7:14 niet! *vergeet niet je kaartje t/m Lunetten te nemen... is voor ons allebei verder van CS*
Volgens mij gewoon 20,-.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef Mister1977 het volgende:
Hoeveel zou de toegangsprijs zijn als je gewoon kaartjes aan de poort koopt? Zou je dan zwaar worden afgezet? Dat ze ervanuit gaan dat je je niet omdraait en weer naar huis gaat?
dan zou ik ergens proberen over een hekje te komen. Net als bij zandvoort achter bij het scheivlak naar binnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef Mister1977 het volgende:
Hoeveel zou de toegangsprijs zijn als je gewoon kaartjes aan de poort koopt? Zou je dan zwaar worden afgezet? Dat ze ervanuit gaan dat je je niet omdraait en weer naar huis gaat?
Tijdens de GP lopen die Belgen altijd met hele grote herdershonden door de bossen. Als ze dat nu doen dan zit een shortcut door de bossen er niet echt in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef WEST het volgende:
[..]
dan zou ik ergens proberen over een hekje te komen. Net als bij zandvoort achter bij het scheivlak naar binnen![]()
Maar wat is dan het nut van die voorverkoop? Voor een GP is aan de poort altijd wat duurder dan via internet.quote:
Hoe laat barst het eigenlijk los? 9 uur?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:16 schreef Sally het volgende:
Mijn tijden om op dezelfde tijd op Lunetten te staan:
Vertrek: 6:00 (thuis)
Aankomst: 7:18 (Lunetten)
Reisduur: 1:18
Tis ruim een uur vroeger dan normaal...Maar goed, je moet er wat voor over hebben!
ja 9 uurquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe laat barst het eigenlijk los? 9 uur?
As je maor laot!!!quote:
Voor mij maar liefst 3 kwartier. Als ik zou gaan moet ik al om 7:30 van thuis wegrijden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef WEST het volgende:
[..]
ja 9 uur
en voor mij is het maar een half uurtje eerder opstaan dan normaal dus wat is het verschil![]()
Dat je zeker een plaatsje hebt???quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar wat is dan het nut van die voorverkoop? Voor een GP is aan de poort altijd wat duurder dan via internet.
Tsss, watje... ik sta elke dag ca. 6:15 op en ga om 7:10 de deur uit...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mij maar liefst 3 kwartier. Als ik zou gaan moet ik al om 7:30 van thuis wegrijden!![]()
Zou het zo druk zijn op een doordeweekse testdag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je zeker een plaatsje hebt???
*iemand die dat even kan bevestigen, aan de poort ook 20?*
Er is nergens nog officieel een program te vinden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou het zo druk zijn op een doordeweekse testdag?
Iemand eigenlijk een idee hoeveel teams er gaan testen?
quote:
Hehe!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsss, watje... ik sta elke dag ca. 6:15 op en ga om 7:10 de deur uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |