www.thuisbezord.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Geweldig off-course, al moet ik nog helemaal naar de shop fietsen, which is like 500m
ja, wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef shifto het volgende:
Het jouwe?
The bob indeed! Maar nu meer harde metal en punk en zelfs psychobilly punk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn buurman vind het wel chill als ik mijn muziek hard zet.
Maar ik luister dan ook naar bob marley.
Nu.
Ik luister ook wel naar andere muziek hoor, mocht je soms denken dat ik alleen maar naar bob marley luisterde...
geef mij maar metal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
The bob indeed! Maar nu meer harde metal en punk en zelfs psychobilly punk!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef shifto het volgende:
ja mang, swa, mattie, homie etc..
Punkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef mij maar metal.
Punk hou ik niet zo van.
Maar ik hou verder wel van alles eigenlijk...
quote:
Dat stinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow ik ben btw zo'n prutsmuts, ik heb dus elektrische kookplaatjes en vanwege dat het aanrechtje nogal vol stond had ik daar plastic bewaardozen opstaan en tijdens het schoonmaken is die aan gegeaandus helemaal gesmolten en nu zit./zat er allemaal van dat plastic meuk op dat kookplaatje
nee nu heb ik geen bewaardozen meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Maar je hebt wel het voordeel dat je die plastic zooi nooit meer hoeft af te wassen. [afbeelding]
I know!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje frits dan ben je wel heel dichtbij *zwaait*
haha, oh ben jij dat!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en die verbrande plastic lucht komt hier vandaan dushet meurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |